TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ONE טכנולוגיות פיתחה עבור פמי פרימיום את מערכת דגימות הקורונה למבצע "מגן אבות ואימהות" של משרד הבריאות


רונן בנבניסטי__צילום רפאל בן משה
תנהל את כל היבטי המחשוב של הפרויקט: פיתוח מערכת הדיגיטל, אספקת תשתיות מחשוב, חומרה, אירוח בענן, ואבטחת המידע של הפרויקט.
היקף הפרויקט מוערך במיליוני שקלים
חטיבת מערכות עסקיות של ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל, נבחרה על ידי פמי פרימיום לפיתוח מערכת חדשה שתסייע בהפעלת המערך הארצי של משרד הבריאות לבדיקות קורונה במוסדות סיעודיים. מדובר בחלק משמעותי מתוך מכרז בהיקף מיליוני שקלים שפרסם משרד הבריאות, להפעלת "מגן אבות ואימהות" - מערך ביצוע דגימות לאיתור נשאים של נגיף הקורונה במוסדות הסיעודיים, שדייריהם מהווים אוכלוסייה בסיכון גבוה למחלת הקורונה.

חברת פמי פרימיום, אשר זכתה במכרז משרד הבריאות כחברה הלוגיסטית-תפעולית, פנתה אל ONE בכדי שזו תנהל את כל היבטי המחשוב של הפרויקט: פיתוח מערכת הדיגיטל, אספקת תשתיות מחשוב, חומרה, אירוח בענן, ואבטחת המידע של הפרויקט.
חטיבת המערכות העסקיות של ONE פיתחה את המערכת כאפליקציית ווב רספונסיבית, אשר מותאמת למכשירי אייפון, אנדרואיד ודסקטופ. המערכת המבצעית מעניקה תמיכה תפעולית מלאה ל-350 נציגי שטח של פמי פרימיום, העובדים בפריסה ארצית ומשתמשים בטלפונים האישיים שלהם לניהול מערך הבדיקות הארצי. המערכת של ONE אחראית למחשוב כל תהליכי העבודה הקשורים באיסוף הדגימות והעברתן למעבדות, שיבוץ גורם מטפל (נציג שטח), הקצאת משימות, קליטת נתוני הבדיקות, ביצוע בדיקות הקורונה בבתי האבות, ניהול הקשר עם המעבדות, המוסדות וחברות השליחויות, דיווח למשרד הבריאות על סטטוסים, ניהול משתמשים, דוחות תפעוליים וניהוליים ועוד.

במסגרת הפרויקט פותחו מספר ממשקים קריטיים מול מרשם האוכלוסין, משרד הבריאות, קופות החולים והמעבדות, וכן יכולות סריקת ברקודים באמצעות המכשיר הנייד של איש השטח. הפרויקט בוצע בידי עשרות עובדים של ONE, כאשר את הצוות מובילים עמית ליבדרו כמנהל עסקי, נדב גרינברג כמנהל הפרויקט ויאיר שיבק כארכיטקט. ONE Tingz, חטיבת הדיגיטל של ONE, אחראית לעיצוב מסכי המערכת ולניהול חוויית המשתמש (UX).
צחי בן ששון, סמנכ"ל המחשוב של פמי פרימיום: "בשנים האחרונות פמי פרימיום מיצבה עצמה כחברה שמשלבת טכנולוגיות מתקדמות בעולמות הבריאות, המסוגלת להעניק פתרונות טכנולוגיים-תפעוליים ברמה גבוהה וללא פשרות, תוך התמודדות עם רמות מורכבות גבוהות ואילוצי לוחות זמנים. מהרגע שפורסם המכרז של משרד הבריאות לפרויקט לאומי בדרגת חשיבות כה גבוהה, נערכנו בצורה מידית והחלטנו להתקשר עם חברת ONE, שהיא שותפה ותיקה שלנו אשר מסוגלת לקבל אחריות על כל היבטי המחשוב הקריטיים בפרויקט. הניסיון שצברנו בשנים האחרונות בפרויקטים בעולם הבריאות בישראל, העניקו לנו יתרון משמעותי בכניסה לפרויקט שכזה. הצוותים עבדו בצורה משותפת ובמאמץ מרוכז על מנת לעמוד בדרישות ובלוחות הזמנים המאתגרים שהציב משרד הבריאות".
רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת מערכות עסקיות ב-ONE, מרחיב על הפרויקט הייחודי: "יצאנו לדרך במחצית ספטמבר לפרויקט עם אתגרים גדולים, הכוללים התחייבות קשיחה להעמיד במהירות מערכת מבצעית בתפקוד מלא. אלו מסוג האתגרים הטכנולוגיים שאנו שמחים להוביל, ואין לי ספק ששיתוף הפעולה עם חברה מובילה כמו פמי פרימיום יביא לנו בעתיד עוד פרויקטים משותפים ואיכותיים".

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדדי ת"א 90 ות"א 125, והכנסותיה השנתיות הן כ-1.6 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.
חברת ONE מציעה שירותי תוכנה ואינטגרציה לארגונים. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il