TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת נקסטקום מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2020:


נקסטקום
ההכנסות כ-91 מיליון שקל; גידול ברווח התפעולי לכ-7.8 מיליון שקל וברווח הנקי ל-5.5 מיליון שקל
• התקדמות בפרויקטים מהותיים, בדגש על המשך הכרה בהכנסות וברווח מפרויקט טורבינות הרוח בעמק הבכא וגידול בפעילות הסולארית
• גידול ברווחיות הפרויקטים במגזר האלחוטי; הרווחיות הגולמית עלתה הרבעון ל-13.0% מסך ההכנסות של החברה
• התקבלו צווי כניסה לעבודה בפרויקט טורבינות הרוח הגדול בישראל, בראשית, ובפרויקטים הסולאריים של ענקית האנרגיה הצרפתית EDF ושל קבוצת שיכון ובינוי – עשויים להניב לחברה תוספת הכנסות של עשרות מיליוני שקלים כבר ב-2021
• איתנות פיננסית וגיוס מוצלח ברבעון של 20 מיליון שקל באמצעות הרחבת סדרת אג"ח
• החברה מחלקת דיבידנד בסך של כ-3 מיליון שקלים

קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2020, המשקפות המשך קידום וביצוע של הפרויקטים המשמעותיים בתחומי האנרגיה תוך שיפור הרווחיות התפעולית והרווח נקי. על רקע הגידול העקבי ברווח, החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בהיקף כולל של כ-3 מיליון שקל.

הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו ב-91 מיליון שקל, לעומת הכנסות בהיקף של 94.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2019. ההכנסות הושפעו מהמשך צמיחה מהירה במגזר האלחוטי, הנחשב למנוע הצמיחה העיקרי של החברה, כתוצאה מגידול בפעילות הסולארית והתקדמות בפרויקט טורבינות הרוח בעמק הבכא. התחלת עבודה בפרויקט טורבינות הרוח "בראשית", הנחשב לגדול מסוגו בישראל ולכפול בהיקפו מפרויקט עמק הבכא, צפויה בקרוב, עם קבלת אישור עלייה לקרקע, ולאחר שכבר התקבל צו כניסה לעבודה. בנוסף, התקבל צו כניסה לעבודה גם בפרויקט עם ענקית האנרגיה הצרפתית EDF לבניית שתי חוות סולאריות, וכן בפרויקט להקמת מערכות סולאריות על גבי מאגרי מים עבור קבוצת שיכון ובינוי. פרויקטים אלה צפויים לתרום להכנסות נוספות של עשרות מיליוני שקלים לחברה כבר ב-2021.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2020 הסתכם בכ-11.8 מיליון שקל, בהשוואה ל-11.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווחיות הגולמית עלה הרבעון ל-13.0% מסך ההכנסות, בהשוואה לשיעור רווח גולמי של 12.0% ברבעון המקביל. העלייה בשיעור הרווחיות מקורה במגזר האלחוטי.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2020 הסתכם בכ-7.8 מיליון שקל בהשוואה ל-6.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווח התפעולי מקורו בשיפור ברווחיות הגולמית במגזר הפעילות האלחוטי, ובהמשך צמצום ההוצאות התפעוליות.

הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2020 הסתכם ב-5.5 מיליון שקל, כ-6% מסך הכנסות החברה, בהשוואה לרווח נקי של 4.4 מיליון שקל ברבעון המקביל, שהיווה כ-4.7% מסך הכנסות החברה.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ליום ה-30 בספטמבר, 2020, הסתכם ב-4.4 מיליון שקל. מתחילת 2020 ייצרה החברה מזומנים בהיקף של 11.7 מיליון שקל.

ההון העצמי נכון ליום ה-30 בספטמבר, 2020 הסתכם ב-79.1 מיליון שקל, כ-33.7% מסך המאזן, בהשוואה להון עצמי של 68.9 מיליון שקל, כ-31.3% מהמאזן ביום ה-31 בדצמבר, 2019.


נכון למועד הדוח, אין בידי החברה אינדיקציה על השפעה מהותית של משבר הקורונה על פעילותה העסקית. החברה, המוגדרת כ"מפעל חיוני", מבצעת את העבודות כסדרן ומצמצת את ההשלכות השליליות האפשריות של האירוע.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il