TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

יונט קרדיט שירותים פיננסים מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2020:


המשך צמיחה ומעבר לרווח נקי
המשך צמיחה ומעבר לרווח נקי
גידול בתיק האשראי ל-75.6 מיליון שקל;
ההון העצמי עלה ל-33.8 מיליון שקל;
פריסה ארצית: לחברה 4 סניפים פעילים וסניף נוסף ייפתח עד סוף השנה; התרחבות רשת הסניפים תגדיל את מחזורי הפעילות

מדיניות ניהול סיכונים אחראית: סך ההפרשה הספציפית מתחילת השנה הסתכמה בסך של 0.9 מיליון שקל
החברה הקדימה את יעדיה ועמדה בהבטחותיה למשקיעים בהנפקה


חברת יונט קרדיט שירותים פיננסים, חברת צמיחה בתחום פתרונות מימון ואשראי חוץ בנקאי ופתרונות פיננסים לעסקים הנשלטת ע"י בעלי השליטה שהינם חלק מבעלי השליטה בקבוצת סוכנויות הביטוח המובילה יונט (U-NET), מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2020. התוצאות משקפות גידול בתיק האשראי שחוצה את רף 75 מיליון שקל, מעבר לרווח נקי, מדיניות ניהול אשראי אחראית, גידול חד בהון העצמי והמשך הרחבת רשת הסניפים בפריסה ארצית.

תיק אשראי: החברה מדווחת על גידול נוסף בסך תיק האשראי ל-75.6 מיליון שקל נכון לסוף הרבעון השלישי של 2020, וכן הכפלת תיק האשראי בהשוואה לכ-38.5 מיליון שקל נכון לסוף 2019. הגידול בתיק האשראי נובע בעיקר מגיוס הון מוצלח מהציבור של כ-35.4 מיליון שקל בינואר השנה. כחלק ממדיניות האשראי של החברה, תיק האשראי מתאפיין בפיזור של 0.1% ממוצע למושך. סך המח"מ של תיק האשראי הינו 53 יום.

הכנסות מימון נטו: החברה מדווחת על הכנסות מימון של 3.9 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2020, גידול חד בהשוואה להכנסות מימון של פחות מ-0.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול מיוחס בעיקר לגידול בתיק האשראי ולשיפור בריבית האפקטיבית שנגבית מלקוחות. הכנסות המימון של החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הסתכמו ב-9.0 מיליון שקל, בהשוואה לכ-1 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הכנסות המימון נטו הושפעו מגידול בגיוס אג"ח פרטי, לאחר שמתחילת 2020 גייסה החברה אג"ח לא סחיר בהיקף כולל של כ-23 מיליון שקל.

הפרשה להפסדי אשראי: 0.175 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2020, וזאת, בין היתר, הודות לפתיחת סניפים ויצירת שיתופי פעולה שסייעו לחברה להפחית את סיכוני האשראי. בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הסתכמה ההפרשה הכללית בכ-1.4 מיליון שקל מתוכה הפרשה ספציפית של כ-0.89 מיליון שקל בגין השפעות התפשטות נגיף הקורונה והשלכותיו.

רווח נקי החברה עברה ברבעון השלישי לרווח נקי שהסתכם ב-0.1 מיליון שקל ובנטרול הפרשה להפסדי אשראי ותשלום מבוסס מניות, הסתכם הרווח הנקי ב-0.75 מיליון שקל, גבוה מהרווח הנקי ב-2019 כולה.

הון עצמי: 33.8 מיליון שקל נכון לסוף הרבעון השלישי של 2020, כ-32.7% מסך המאזן, גידול חד בהשוואה להון עצמי של 1.3 מיליון שקל נכון לסוף 2019. כחלק מחיזוק ההון העצמי של החברה החליטו בעלי השליטה לוותר על שכרם בסך כולל של כ-4.1 מיליון שקל בתמורה להמרתו לאופציות אשר יבשילו על פני תקופה של 3 שנים.

צחי אזר, מנכ"ל יונט קרדיט שירותים פיננסים, מסר: "תוצאות הרבעון השלישי מעידות על הצלחת החברה והגדלת תיק האשראי, תוך יישום מדיניות אשראי קפדנית והפרשה מינימאלית לחובות מסופקים. יונט זוכה להכרה גוברת מצד הלקוחות כפי שבאה לידי ביטוי בהמשך הגידול המהיר במספר הסניפים שלנו ברחבי הארץ. נוסף על הסניפים בנצרת, ראשון לציון וחולון, נפתח לאחרונה גם סניף ברמת השרון וסניף נוסף בנתיבות צפוי להיפתח עד סוף השנה.

"הנהלת החברה ראתה בתנאי השוק הנוכחיים, כבר למן פרוץ מגפת הקורונה, הזדמנות עסקית לטיוב וגידול בתיק האשראי. לצורך כך, הקמנו מנגנון ניהול סיכונים המפחית באופן משמעותי את חשיפת החברה לסיכוני אשראי. הצלחת המהלך, לצד המשך הגדלת מקורות האשראי, מאפשרים את צמיחת החברה ומעבר לרווח נקי, גם בתקופה עסקית מאתגרת.

"יונט מיישמת מדיניות הוגנת ומתחשבת אל מול לקוחותיה, ואפשרה לחלק מהלקוחות שנדרשו לכך דחייה של חלק מהתשלומים, עד לחזרה לפעילות עסקית סדירה. נכון למועד הדו"ח, 95% מלקוחות אלו כבר פרעו את חובם לחברה. נמשיך לפעול להגדלת מחזורי הפעילות ולחיזוק בסיס הלקוחות".



אודות יונט קרדיט שירותים פיננסים:
החברה פועלת בתחום האשראי החוץ בנקאי החל משנת 2019 ובעלת רישיון מורחב למתן אשראי. חלק מבעלי השליטה בחברה נמנים על קבוצת סוכנויות הביטוח המובילה יונט (U-NET) ומכאן שהחברה, נהנית מידע וניסיון נצבר בתחום האשראי החוץ הבנקאי החל ב-2011 לאור פעילות שבוצעה באמצעות יונט קרדיט בע"מ (החברה הפרטית בבעלות בעלי השליטה), וכן מיכולת גישה למאגר לקוחות של למעלה מ-300 אלף לקוחות, בפריסה ארצית עם כ-200 משרדי ביטוח ברחבי הארץ ומוניטין (בכפוף לאישורים רגולטוריים). לחברה פעילות בתחום אשראי לעסקים וניכיון המחאות. לחברה רישיון מורחב לעסוק במתן אשראי ולאחרונה קיבלה גם רישיון מורחב בנכס פיננסי, אשר יאפשר לה התפתחות משמעותית בתחומים ובמוצרים נוספים העשויים להשפיע על פעילות החברה בעתיד הקרוב.
לחברת יונט קרדיט שירותים פיננסיים רשת סניפים תחת המותג "יונט קרדיט", ובעלת יכולת התרחבות מהירה. תוכנית הצמיחה של החברה מתבססת בעיקר על הגדלת תיק האשראי, המשך ניהול סיכונים מוקפד, פתיחת סניפים חדשים (סניף בהקמה ברמת השרון וסניף נוסף יפתח ברבעון השלישי). לחברה שדרה ניהולית רחבה ומנוסה: מר צחי אזר פעיל כמנכ"ל חברה חוץ בנקאית מאז שנת 2011, מר יואב צבר, משנה למנכ”ל, ועל מייסדיה נמנים סגן יו"ר הדירקטוריון מר שלמה אייזיק (מייסד קבוצת יונט סוכנויות ביטוח) יו"ר הדירקטוריון מר שי פנסו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il