TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

תגובת בואינג לאישור ה-FAA לחידוש פעילות ה-737MAX


בואינג 737-800
מנהל התעופה הפדרלי האמריקני (FAA) ביטל היום את הצו שעצר את הפעילות המסחרית של מטוסי בואינג 737-8 ו-737-9
המהלך יאפשר לחברות תעופה הנמצאות בסמכות ה-FAA, כולל אלו בארה"ב, לנקוט בצעדים הדרושים לחידוש השירות ולבואינג, להתחיל למסור מטוסים שהוזמנו.

"לעולם לא נשכח את חייהם של אלו שאבדו בשתי התאונות הטרגיות שהובילו להחלטה להפסיק את פעילות המטוסים", אמר דיוויד קלהון, מנכ"ל בואינג העולמית. "אירועים אלה והלקחים שלמדנו כתוצאה מכך עיצבו מחדש את החברה שלנו ומיקדו את תשומת ליבנו בערכי הליבה שלנו – בטיחות, איכות ושלמות".

במהלך 20 החודשים האחרונים, בואינג עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם חברות תעופה, והעניקה להן המלצות מפורטות בנוגע לאחסון לטווח הארוך והבטיחה שתשומתם הייתה חלק מהמאמץ להחזיר את המטוסים בבטחה לשירות.

הוראת כשירות אוויר שהונפקה על-ידי ה-FAA מפרטת את הדרישות שיש לעמוד בהן לפני שמובילים אמריקאים יכולים לחדש את שירותם. זו כוללת: התקנת שיפורים בתוכנה, השלמת שינויים בהפרדת חוטים, הכשרת טייסים וביצוע פעולות שימור יסודיות שיבטיחו כי המטוסים מוכנים לשירות.

"ההנחיה של ה-FAA היא אבן דרך חשובה", אמר סטן דיל, נשיא ומנכ"ל מטוסי מסחר בבואינג. "אנו נמשיך לעבוד עם הרגולטורים ברחבי העולם ועם לקוחותינו להחזרת המטוס לשירות ברחבי העולם."

בנוסף לשינויים שבוצעו באימון המטוסים והטייסים, בואינג נקטה בשלושה צעדים חשובים בכדי לחזק את התמקדותה בבטיחות ובאיכות:

מערך ארגוני: למעלה מ-50,000 מהנדסים אוגדו בארגון אחד הכולל יחידת בטיחות מוצר ושירותים חדשה, המאחדת את אחריות הבטיחות ברחבי החברה.
מוקד תרבותי: מהנדסים הוסמכו עוד יותר לשיפור הבטיחות והאיכות. החברה כיום מזהה, מאבחנת ופותרת בעיות ברמת שקיפות ומיידיות גבוהה יותר.
שיפורי תהליכים: על-ידי אימוץ תהליכי תכנון מהדור הבא, החברה מאפשרת רמות גבוהות יותר של איכות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il