TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביו ויו מדווחת על מכירה ראשונה של 2 מערכות DeNovo


ביו ויו
מערכת הDeNovo-, פרי פיתוחה של החברה, הינה מערכת מתקדמת המשלבת מיקרוסקופיה אוטומטית נשלטת תוכנה, המשלבת אלגוריתמי בינה מלאכותית ו-Deep Learning לעיבוד תמונה לצורך זיהוי תאים סרטניים מבדיקת דם פשוטה
רחובות, 19 בנובמבר 2020, חברת ביו ויו, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, העוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות המסייעות בגילוי סרטן, מדווחת היום על השלמת מכירה ראשונה של 2 מערכות דימות מסוג DeNovo למעבדה מובילה בארה"ב, לאחר השלמת תהליך הרצה והערכה של המערכת באותה מעבדה.

מערכת הDeNovo-, פרי פיתוחה של החברה, הינה מערכת מתקדמת המשלבת מיקרוסקופיה אוטומטית נשלטת תוכנה, המשלבת אלגוריתמי בינה מלאכותית ו-Deep Learning לעיבוד תמונה לצורך זיהוי תאים סרטניים מבדיקת דם פשוטה. בדיקה זו ידועה בשם "ביופסיה נוזלית" ונועדה להשלים ולענות על אתגרים הקשורים בביצוע ביופסיית רקמה סטנדרטית.

מערכת הדימות והאנליזה המתקדמת של ביו ויו תוכננה לספק מגוון יכולות במטרה להפוך ההליך הידני הסיזיפי של זיהוי ואפיון תאי גידול ממחזור הדם, לתהליך אוטומטי, מהיר, בעל יכולת הכלה ואנליזה של מספר רב של דוגמאות, התואם את דרישות השימוש הקליני במעבדות ובתי החולים ברחבי העולם.

החברה רואה במכירת מערכות ה-DeNovo הנה אבן דרך בפרויקט פיתוח וייצור מערכת ראשונה מסוגה, המתבססת על ידע, טכנולוגיה וניסיון החברה בתחומי האופטיקה, הביולוגיה, ועיבוד התמונה, כמו גם הבנת האתגרים והתפתחות הטכנולוגיה בתחום גילוי הסרטן, ניטורו והטיפול בו. מכירה זו הינה תוצאה ממאמציה השיווקיים של החברה ומעורבותה בתחום הביופסיה הנוזלית.

מנכ"ל ביו ויו ד"ר אלן שוויבל ציין כי "החברה פועלת להרחבת המכירות של מערכות ה-DeNovo ותשקיע בשיווק באזור אסיה בכלל ובשוק הסיני בפרט, אשר מיועדת להגדיל חשיפת המערכת בפני בתי חולים וגופים מסחריים רלוונטיים מובילים נוספים מטריטוריות גיאוגרפיות שונות".

אודות ביו ויו:
החברה מפתחת ומשווקת מערכות ממוחשבות לסריקה וסיווג תאים באמצעות מיקרוסקופיה פלורוסנטית ומיקרוסקופית אור. מוצרי ביו ויו מיועדים לשימוש באבחון in-vitro ככלי עזר לפתולוג בגילוי, סיווג וספירת תאים בהתבסס על צבע, חוזק, גודל, דפוס וצורה, ומיועדים לבדיקות אונקולוגיות. כמו כן, לחברה יכולות ייחודיות המאפשרות אנליזה ודיווח בעזרת אפליקציית אינטרנט, המאפשרת זמינות האינפורמציה ומתן מענה מהיר ומקצועי, ללא תלות במיקום המומחה מבצע האנליזה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il