TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סאפיינס השלימה בהצלחה הנפקת מניות בהיקף של כ-100 מיליון דולר


רוני על-דור מנכל סאפיינס צילום יוסי אלוני
המחיר בהנפקה נקבע על 29.50 דולר למניה ובמסגרת ההנפקה השתתפו גופים מוסדיים ישראלים וגופים זרים מובילים. את ההנפקה הובילו בנקי ההשקעות – גולדמן סאקס, ג'יי.פי מורגן, סיטי בנק, ג'פריס, נידהאם וויליאם בלייר.

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS) ומספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, הודיעה על הצלחה בהנפקת מניות בהיקף של כ-100 מיליון דולר (לפני הוצאות הנפקה). בנוסף, החברה העניקה לחתמים אופציה להנפקת מניות נוספת בסך של כ- 15 מיליון דולר הניתנת למימוש תוך 30 ימים ממועד השלמת ההנפקה הצפוי להיות ביום שלישי הקרוב, ה-20.10.2020.


 


תמורת ההנפקה תשמש את החברה למימון פעילותה השוטפת בדרך של מימון ההון החוזר, וכן תאפשר לחברה להמשיך ביישום האסטרטגיה העסקית של ביצוע רכישות ומיזוגים.


 


המחיר בהנפקה נקבע על 29.50 דולר למניה ובמסגרת ההנפקה השתתפו גופים מוסדיים ישראלים וגופים זרים מובילים. את ההנפקה הובילו בנקי ההשקעות – גולדמן סאקס, ג'יי.פי מורגן, סיטי בנק, ג'פריס, נידהאם וויליאם בלייר.


 


בשבוע שעבר פרסמה החברה תשקיף משלים לתשקיף המדף עליו התבססה ההנפקה, ובמסגרתו דיווחה החברה על תוצאותיה המקדמיות לרבעון השלישי של שנת 2020. ההכנסות (Non-GAAP) ברבעון השלישי של שנת 2020 ינועו בטווח של 96.5–97.5 מיליון דולר; נקודת האמצע של ההכנסות הצפויות ברבעון משקפת צמיחה של 17.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. במקביל לצמיחה בהכנסות, תציג החברה שיפור נוסף ברווח התפעולי (Non-GAAP) שינוע בטווח של 16.6-17.2 מיליון דולר – כאשר נקודת האמצע של הרווח התפעולי משקפת גידול של כ-24.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.


 


רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "אנו מודים לציבור המשקיעים, הזרים והישראלים כאחד, על השתתפותם בהנפקה המוצלחת – דבר המבטא פעם נוספת את הבעת האמון בפעילות החברה ובאסטרטגיה העסקית."


 


סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-3,000 עובדים ומשרתת יותר מ-500 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il