TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אפי סנדרוב ימונה למנכ"ל מגדל מקפת


אפי סנדרוב
סנדרוב (46) מילא בעשרים השנים האחרונות מגוון תפקידי ניהול

דירקטוריון מגדל ביטוח אישר הבוקר (ה') את מינויו של אפי סנדרוב למנכ"ל מגדל מקפת קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ ולמנכ"ל יוזמה קרן פנסיה לעצמאים בע"מ. זאת לאחר אישור מינויו בדירקטוריון מגדל מקפת ודירקטוריון יוזמה אתמול. סנדרוב צפוי להחליף את בצלאל צוקר, מנכ"ל החברה הפורש, שהודיע על יציאה לגמלאות בתום 45 שנות פעילות בקבוצה.

סנדרוב (46) מילא בעשרים השנים האחרונות מגוון תפקידי ניהול. משנת 2005 הוא מכהן כמנהל כספים ראשי (CFO) של מגדל מקפת ומשנת 2012 גם כמשנה למנכ"ל. במקביל לתפקידו זה הוא, מכהן גם כמנהל כספים של יוזמה קרן פנסיה לעצמאים בע"מ.


בנוסף הוא כיהן כחבר דירקטוריון בחברות שונות בקבוצת מגדל ובהן חברות מנהלות של קופות גמל וסוכנויות ביטוח ושימש גם כמנהל אגף כספים ועמלות בחטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל חברה לביטוח.


לפני כן, בין השנים 1998-2004 ניהל תחומים שונים באגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, באחרון שבהם שימש כמנהל תחום יציבות חברות ביטוח.

בהשכלתו, מוסמך בהצטיינות במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון ובנקאות מהאוניברסיטה העברית, בוגר לימודי כלכלה וחשבונאות (BA) מהאוניברסיטה העברית (ומצטיין דיקן בשנת 1997) ומחזיק ברישיון רואה חשבון מוסמך.

מגדל מקפת מנהלת כ - 82 מיליארד ₪ עבור כ – 1.1 מיליון לקוחות בקרנות פנסיה, קרנות השתלמות וקופות גמל וגובה דמי גמולים שנתיים בהיקף של כ – 9 מיליארד ₪. קרן הפנסיה הותיקה יוזמה קרן פנסיה לעצמאים בע"מ מנהלת כ – 1.7 מיליארד ₪.

מנכ"ל הקבוצה דורון ספיר, שמכהן גם כיו"ר דירקטוריון מגדל מקפת, אמר: "אפי סנדרוב הוא איש מקצוע מנוסה, המשלב יכולת אנליטית, הבנה, חשיבה יוצאת דופן יחד עם ערכים ויכולת ביצוע מהמעלה הראשונה. מקפת תתמודד בשנים הקרובות עם אתגרי תחרות בשוק הפנסיה, ואני מאמין ביכולתו להביא לחיזוק משמעותי של מקפת בעולם המשתנה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il