TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מרחביה מדווחת על גידול משמעותי בהסכמי המכירה החתומים של חברה מובילה בפורטפוליו ההשקעות שלה בתחום טכנולוגיית הניטור מרחוק של המכשור הלביש:

קארדיאקסנס מקבוצת ההשקעות של חברת מרחביה הציבורית חתמה על הסכם הפצה בלעדי בהודו בהיקף של 32.4 מיליון דולר; משלימה הסכמים חתומים בהיקף כולל של יותר מ-61 מיליון דולר בתוך 3 חודשים בלבד

חברת מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח) הבורסאית מדווחת כי חברת קארדיאקסנס (Cardiacsense Ltd), בה מחזיקה החברה 6.16% מהון המניות, חתמה על הסכם הפצה שמיני בתוך 3 חודשים בסכום מצטבר כולל של יותר מ-61 מיליון דולר. קארדיאקסנס, המפתחת ומשווקת את ה- watch Cardiacsense, מכשיר לביש דמוי שעון לסריקה של הפרעות בקצב הלב בטכנולוגיה חדשנית לזיהוי מוקדם של דום לב ושבץ מוחי, חתמה על הסכם הפצה בלעדי בהודו הכולל התחייבות לשיווק של יותר מ-150 אלף שעונים על פני 4 שנים בסכום כולל של 32.4 מיליון דולר. החברה המפיצה בהודו XPLORE LIFESTYLE SOLUTIONS PVT LIMITED הינה חברה המייצרת ומשווקת מוצרים לשיקום רפואי מזה 40 שנה, ולהערכת החברה הינה בעלת תשתית מכירות מוכחת שתסייע בהחדרת המכשור הלביש הייחודי של קארדיאקסנס להודו ובעלת פוטנציאל להגיע להיקפי מכירות הגבוהים משמעותית מהסכום  שלגביו ניתנה ההתחייבות.


החל בחודש מרץ השנה, החלה קארדיאקסנס לקדם חתימת מספר רחב של הסכמי הפצה מחייבים באזורים רבים בעולם, בהם ספרד, טורקיה, אורוגוואי, אוסטרליה, דרום אפריקה, צ'ילה וכעת הודו. ההסכמים כפופים להשגת אישור CE לשעון הרפואי על ידי קרדיאקסנס, כאשר לאחר השגת האישורים, תהה המפיצה אמונה על השגת כל האישורים והרישיונות המקומיים הנדרשים על מנת לייבא ולשווק את השעונים הרפואיים בהודו. עוד נקבע בהסכם ההפצה, כי המפיצה תפעל לשיווק ומכירת השעונים הרפואיים וכן יהיה עליה לעמוד ביעדי רכש שנתיים מהחברה על פני 4 שנים.


במקביל, מקדמת קרדיאקסנס  את קבלת אישור ה-FDA לשעון הרפואי, בהמשך לניסוי קליני שהשלימה בהצלחה בו הוכיחה יעילות של יותר מ-99% באיתור הפרעות בקצב לב, בעוד הדרישה הרגולטורית לקבלת האישור היתה להשגת יעילות של 96%. אישור ה-FDA יאפשר לחברה לפעול למכירת המוצר גם במדינות יעד מרכזיות נוספות, בראשן בשוק האמריקאי. השעונים הרפואיים של החברה כוללים יכולת זיהוי הפרעות קצב לב, ביניהן פרפור עליות, המהווה אחד מהגורמים העיקריים לגרימת שבץ מוחי.


המכשיר הלביש דמוי שעון של קארדיאקסנס מבוסס על  טכנולוגיית קריאת אותות (PPG) בשילוב עם סנסור תנועה וטכנולוגיה אופטית ייחודית, עליהם יש לחברה פטנטים מרכזיים. ה- Cardiacsense watchמאפשר מעקב רציף ובלתי מוגבל בזמן של הפרעות בקצב הלב, בדגש על פרפור פרוזדורים ודום לב, באמצעות טכנולוגיה המאפשרת ניטור דופק ברמת דיוק המקבילה לבדיקת ECG וכן ע"י מעקב רציף של לחץ דם. המוצר יאפשר בעתיד גם ניטור ואבחון של לחץ דם רציף, קצב נשימות, הפרעות שינה ומתח נפשי.


יותר מ-30 מיליון איש בארה"ב בלבד מאובחנים כסובלים מבעיית לב. נטל ההוצאה השנתית על מערכת הבריאות האמריקאית בגין הסובלים מפרפור פרוזדורים הקשור לשבץ נאמד בכ-12 מיליארד דולר. ההערכות הן כי ניתן לחסוך כ-3 מיליארד דולר למערכת הבריאות האמריקאית באמצעות אבחון נכון של האוכלוסייה שבסיכון. בנוסף, האוכלוסייה שבסיכון מונה כ-3 מיליון איש המאובחנים כסובלים מפרפור פרוזדורים, מספר הגדל בכ-75 אלף איש חדשים מדי שנה.  


מרחביה השקיעה ביוני 2017 סך של 500 אלף דולר במסגרת סבב השקעה בחברה לפי שווי חברה של 6 מיליון דולר. החל בדצמבר 2019 מקדמת קארדיאקסנס סבב המשך בחברה לפי שווי חברה של 35 מיליון דולר. למרחביה שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית הרפואה האמריקאית קליבלנד קליניק (Cleveland Clinic), אשר במסגרתו השקיעה בחברת CDx בתחום הדיאגנוסטיקה הסרטנית. בנוסף, משקיעה מרחביה ב-5 חברות נוספות בהן קרידיאקסנס, Trainpain בתחום הטיפול בכאב כרוני, EFA בתחום בדיקות ספירת דם, Juventas בתחום הריפוי הגנטי וחברת ויאולי לה טכנולוגיה חדשנית לצריכת קנאביס במינון מדויק.


מרחביה אימצה אסטרטגיית השקעות בתחום הביומד, המתבססת בעיקר על איתור חברות בשלב קליני מתקדם הקרובות לשלב המסחור והשקעה בחברות במסגרת סבבי גיוס משמעותיים יותר בהובלת גופי השקעה מהמובילים בעולם הביוטכנולוגיה.


 


אודות מרחביה אחזקות והשקעות:


מרחביה עסקה בעבר בתחום הנדל"ן המניב ובתחום אנרגיית הרוח. במהלך שנת 2015 אישר דירקטוריון החברה השקעות בתחום הביומד. מאז נכנסה החברה למספר רחב של השקעות בחברות ביומד בדגש על פתרונות מתקדמים לרפואה מרחוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il