TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Mist Systems מבית ג'וניפר תספק פתרונות איתור אנשים בארגונים באמצעות טכנולוגיית AI


רשת Wi-Fi מוּנעת בינה מלאכותית, Bluetooth וירטואלי LE (vBLE) ו- Premium Analytics מאפשרים פתרונות סקלאביליים בעלות משתלמת למקסום בטיחות המשתמשים במקום העבודה

4 ביוני 2020 – Mist Systems חברה בת של ג'וניפר נטוורקס, חלוצה ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית (AI), הודיעה היום על מספר פתרונות חדשים אשר יסייעו לארגונים הפותחים שעריהם בחזרה לעובדים, ללקוחות ולאורחים עם המעבר לשגרת קורונה לאחר תום תקופת הסגר. לקוחות ג'וניפר יוכלו מעתה להמשיך בפעילות העסקית במקום העבודה ולבצע פעולות בטיחות כמו איתור מיקום, מיפוי מסלול והתראות על אזורים חמים כחלק מתוכנית איתור מגע ויוזמות ריחוק חברתי בעלוּת משתלמת. שימוש ברשת ה- Wi-Fi המונעת בינה מלאכותית של Mist, ופתרונות Bluetooth וירטואלי LE  ו- Premium Analytics מוגני הפטנט, יוכלו להתאפשר באופן הניתן להרחבה (סקלאבילי), תוך מתן שליטה סימולטנית ללקוחות במקביל ליכולת להגן על פרטיות המשתמשים.


 


"בריאות העובדים תמיד היוותה כלי מרכזי בתכנון הפעילות העסקית, אך היום יותר מתמיד, ארגונים פונים אל ה- IT בבקשת סיוע ב- OSHA, ADA, CDC ובדריש לכלי מנחה נוספים", אמר סודהיר מאטה, סמנכ"ל מוצרים ב- Mist. "הארכיטקטורה של Mist מאפשרת ערך ייחודי בעזרת שילוב Wi-Fi עם טכנולוגיית BLE וירטואלי מוגן פטנט, הנתמכת על ידי 16 אנטנות דו קוטביות ומצמצמת את הצורך בתשתית חומרה נוספת כמו אלומות מונעות על סוללות. בנוסף, Mist השיקה לאחרונה שירות Premium Analytics הספק תובנות ייחודיות ממקורות מידע מגוונים לשיפור חווית משתמש קצה/לקוח וזיהוי טרנדים היכולים לסייע ללקוחות בבטיחות במקום העבודה".


 


ל- Mist של ג'וניפר יש מגוון שותפים טכנולוגיים המאפשרים לה לספק פתרון מלא לתמיכה באיתור אנשי קשר בארגון, ריחוק חברתי ופעולות נוספות מבוססות מיקום בתוך מבנה. יכולות אלו כוללות תגי BLE לבישים, מערכות התראה בזמן אמת ויישומים המשתמתשים ב- SDK פתוח של Mist עבור איתור בדיוק גבוה בתוך מבנה.


 


שימוש בנקודות הגישה של Mist ושירותי ענן ביחד עם מוצרי Wi-Fi ו/או מוצרים מבוססי BLE כמו טלפונים או תגים, ארגונים יכולים כעת להנות מיתרון במקרים הבאים:


 


·        איתור קרבה – אם אדם מזוהה כחולה בוירוס הקורונה (או חווה סימפטומים), ארגונים יכולים במהירות לזהות ולהתריע על כך לעובדים האחרים, לאורחים וא ללקוחות שהיו בקרבתו בזמן השהייה באתר החברה.


 


·        מיפוי מסלול – לקוחות יכולים לצפות בדפוסי מסלול היסטוריים וזמן התעכבות לעובדים אשר נתגלו כחולים בוירוס הקורונה – מרגע כניסתם לאתר החברה ועד עזיבתם. מיפוי מסלול יכול לזהות אזורים חמים של תנועה גבוהה של אנשים כך שלקוחות יוכלו לנקוט באמצעי זהירות כמו עדכון מחדש של סביבת העבודה והגדלת מאמצי השמירה על ההגיינה באזורים אלו.


 


·        התרעה על אזורים חמים – בעזרת תצפית על כמות המוצרים ומיקומם באזורים ספציפיים, ארגונים יכולים לפזר או לנתב מחדש תנועת אנשים ממוקדי התקהלות באמצעות מערכת התרעה בזמן אמת. ניתן גם לזהות טרנדים במשך זמן לזיהוי אזורים מסויימים עבור נקיטה פרואקטיבית של פעולות.


 


 


ציטוטים:


"לפני וירוס הקורונה, העקרון המנחה לאימוץ ענן ציבורי היה הרצון לשיפור זמן התגובה העסקית והגמישות לתמוך בתעבורה דיגיטלית. מניע זה לא נעלם, כמובן, אך כעת הוא מקבל חיזוק מתקדימים המחייבים להשיג אמינות גבוהה יותר של עמידות היישומים העסקיים, לרבות טיפול בתרחישים להמשך פעילות היישומים והעסקים בתקופת שיקום ממשבר".


 


-        בראד קסמור ורוהיט מהרה, IDC – " Five Major Datacenter Networking Trends in 2020 and Beyond", מאי 2020


 


"תכנון לזמן מגיפה חשוב יותר מתמיד בארגונים היום. אנו רואים עוד ועוד ארגונים מתעדפים פעילויות ותקציבים ליוזמה זו וזה הגיוני מאד עבורם לפנות לטכנולוגיות קיימות החל מספקים בעלי יכולות מוכחות כמו ג'וניפר Mist כדי לענות על הדרישות הנוכחיות והעתידיות".


 


-        כריס דפוי, אנליסט טכנולוגיה/מייסד שותף בקבוצת 650


 


 


למידע נוסף:


פתרונות: Juniper Mist Contact Tracing


 


אודות ג'וניפר נטוורקס


ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) קוראת תיגר על המורכבות המובנית הכלולה ברשתות מחשבים בעידן ריבוי העננים (multicloud). אנו עושים זאת עם מוצרים, פתרונות, ושירותים המשנים את האופן בו אנשים מתקשרים, עובדים ומנהלים את חייהם. אנו מפשטים את תהליך המעבר לסביבת ריבוי עננים מאובטחת ואוטומטית ומאפשרים רשתות מאובטחות מונעות בינה (AI) המאפשרות חיבוריות לעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il