TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

נטאפ תרכוש את ספוט


NetApp® (NASDAQ: NTAP), המובילה בשרותי נתונים בענן, הודיעה היום על התקשרותה בהסכם סופי לרכישת ספוט, מובילה בניהול חישובים ומיטוב עלויות בעננים ציבוריים, כדי ליצור הובלה בתשתיות מבוססות יישומים.

החברות המשולבות ייצרו הובלה בתשתיות מבוססות יישומים, וימטבו את עלויות החישוב והאחסון בעננים ציבוריים באמצעות הפלטפורמות המובילות שלה




 




סאניווייל, קליפורניה, 3 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):




 




NetApp® (NASDAQ: NTAP), המובילה בשרותי נתונים בענן, הודיעה היום על התקשרותה בהסכם סופי לרכישת ספוט, מובילה בניהול חישובים ומיטוב עלויות בעננים ציבוריים, כדי ליצור הובלה בתשתיות מבוססות יישומים.




 




יוזמות של שינוי דיגיטלי האיצו ונשארו העדיפות העסקית הגבוהה ביותר, במיוחד בסביבות של היום, והעננים הציבוריים מציעים את המהירות והגמישות כדי לנווט בנורמלי החדש הזה כשחברות מוצאות דרכים חדשות לעבוד, לבצע אינטראקציות ולעשות עסקים. אבל עננים לא ממוטבים יכולים להיות יקרים ולהאט את השינוי העסקי. כדי לתת מענה לאתגר הזה, תשתית מבוססת יישומים מתרגמת את דפוסי עומסי העבודה של היישום ומפיקה את הרמה הטובה ביותר האפשרית של ביצועים ועלות עבור האחסון והחישוב, והכל נעשה תוך שמירה על הסכם רמת השירות (SLA) והסכם רמת היעד (SLO) החוזיים. ביחד, התשתית מבוססת היישומים של נטאפ וספוט למיטוב רציף, תעזור ללקוחות  לחסוך עד 90 אחוז מעלויות החישוב והאחסון בענן שלהן, שבדרך כלל מהוות 70 אחוז מההוצאה הכוללת על הענן, ותעזור להאיץ את האימוץ של הענן הציבורי.




 




"בעננים הציבוריים של היום, מהירות היא קנה המידה החדש. עם זאת, הבזבוז בעננים הציבוריים שנגרם בגלל משאבים מושבתים והספקת יתר של משאבים הוא בעיה משמעותית וגדלה של הלקוחות שמאטה יותר אימוץ של הענן הציבורי", אמר אנתוני ליי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי, שירותי ענן ציבורי, נטאפ. "השילוב של פלטפורמת האחסון המשותף לבלוקים, קבצים ואובייקטים המובילה של נטאפ עם פלטפורמת החישוב של ספוט יספק פתרון מוביל למיטוב הרציף של עלויות לכל עומסי העבודה, גם אלה שבענן וגם במערכות הוותיקות. לקוחות ממוטבים הם לקוחות מרוצים ולקוחות מרוצים מתקינים יותר בעננים הציבוריים".




 




ספוט מספקת שילוב של כלים לנראות ואוטומציה, שיוצרים מיטוב רציף של עומסי עבודה בפלטפורמה אחת תוך שמירה על SLA ו-SLO. זה משחרר את צוותי ה-DevOps, CloudOps ו-FinOps מהנטל והמורכבות של ניהול, מדרוג, כוונון ומיטוב משאבי ענן כך שהם יכולים להתמקד בחידושים עסקיים במסגרת בקרה תקציבית מתקבלת על הדעת.




 




"ספוט הוקמה עם חזון לחולל מהפכה באופן שבו חברות צורכות שירותי תשתיות ענן, תוך שימוש באנליטיקה ואוטומציה כדי לספק את התשתיות הכי אמינות, עם הביצועים הכי טובים והכי משתלמות לכל עומס עבודה בכל ענן", אמר עמירם שחר, מייסד ומנכ"ל, ספוט. "אנחנו מצפים להצטרף למשפחת נטאפ ולבנות ביחד את העתיד של התשתית מבוססת היישומים ולעזור ללקוחות להתקין יותר עומסי עבודה בענן".




 




ביחד, נטאפ וספוט ייצרו תשתית מבוססת יישומים כדי לאפשר ללקוחות להתקין יותר יישומים בעננים ציבוריים מהר יותר באמצעות פלטפורמת "כשירות" של ספוט למיטוב רציף של החישוב והאחסון עבור קוני מחשוב מסורתי עם יישומים ארגוניים, עומסי עבודה בענן ואגמי נתונים.




 




העסקה צפויה להיסגר במחצית הראשונה של שנת הכספים של נטאפ וכפופה לקבלת אישורים רגולטוריים מסוימים ולמילוי של תנאי סגירה מקובלים אחרים.




 




משאבים נוספים




 






  • תקראו עוד על תשתיות מבוססות יישומים כאן: NetApp blog

  • מנכ"ל ספוט, עמירם שחר, משתף את נקודת המבט שלו כאן: Spot blog

  • תעקבו אחרי נטאפ כאן: Twitter, Linkedin, Facebook




אודות ספוט




 




ספוט, לשעבר ספוטינסט, היא ספקית מובילה של תוכנה שמעצימה צוותי CloudOps להפיק את המכסימום מהענן שלהם. תיק המוצרים שלה עוזר לחברות לבצע מיטוב ואוטומציה של השימוש שלהן בענן כדי למקסם את הערך והזמינות של תשתית הענן שלהן תוך צמצום של הבזבוז. באמצעות שימוש בראות ותובנות לפעולה, ספוט משפרת את היעילות באופן רציף ואוטומטי בזמן אמת. לספוט, שהוקמה על ידי עמירם שחר ולירן פולק ב-2015, יש כעת יותר מ-180 עובדים במשרדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, וושינגטון הבירה, תל אביב ולונדון.




 




אודות נטאפ




 




נטאפ היא המובילה בשירותי נתונים בענן, שמאפשרת לארגונים גלובליים לשנות את העולם שלהם באמצעות נתונים. יחד עם השותפים שלנו, אנחנו היחידים שיכולים לעזור לכם לבנות את מארג הנתונים הייחודי שלכם. פשטו את הענן המרובה ההיברידי ותספקו באופן מאובטח את הנתונים, השירותים והיישומים הנכונים לאנשים הנכונים בזמן הנכון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.netapp.com.




 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il