TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

MMD משיקה את Philips 242B1V


MMD, מומחית התצוגה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי המחשב של פיליפס, מכריזה על מסך מחשב חדש בגודל 24" (23.8" / 60.5 ס"מ אלכסוניים): Philips 242B1V עם צג LCD.

הדגם החדש, אשר עוצב במיוחד על מנת לסייע לאנשי מקצוע לשפר את היעילות תוך הגנה על מידע רגיש מפני עוברי אורח, מגיע עם רזולוציית Full HD (1920 x 1080) וטכנולוגיית SmartImage לתצוגה באיכות מעולה של תמונה ווידאו.

הגנה על מידע חסוי מפני חשיפה חזותית
ה- Philips 242B1V מגיע עם מצב פרטיות ייחודי, אשר ברגע אחד מנטרל את המסך, מה שמונע חשיפה חזותית ומסתיר את התוכן המוצג על גבי המסך מפני עוברי אורח בחללי עבודה משותפים ומשרדים מרובי עובדים. המאפיין החדשני תוכנן עבור חברות ואנשי מקצוע המתנהלים עם מידע רגיש ואמונים על חיסיונו. מצב הפרטיות החדש של פיליפס מציע פתרון מובנה ללא התעסקות עם מגיני מסך מסורבלים. בלחיצת כפתור הופך המסך לכהה וכמעט שלא ניתן לראות את התוכן המוצג על גבי הצג משני צידיו, בעוד מרכז המסך מציג את התוכן באופן ברור. הודות למאפיין זה, רק המשתמש אשר נמצא ישירות מול מרכז המסך יוכל לצפות בתוכן, וליהנות מדרך בטוחה יותר לעבוד.

איכות תמונה מצוינת וחוויית משתמש נוחה
ה- 242B1V לא רק מסייע להגן על תוכן רגיש, אלא גם מספק איכות תמונה מעולה ברזולוציית Full HD 1920 x 1080 וטכנולוגיית IPS לטווח רחב במיוחד של שכפול צבעים מדויק וזוויות צפייה רחבות של 178°/178°. מעבר להגנה על פרטיות וביצועים מצוינים, הדגם החדש גם מגיע עם מגוון מאפיינים משפרי נוחות, שיהפכו את חלל העבודה לידידותי ככל האפשר. המסך מצוייד במצב Easy Read המספק חוויית קריאה המדמה נייר אמיתי, ו- SmartErgoBase, סטנד מתכוונן לגובה, סיבוב והטייה, המאפשר למשתמשים להתאים באופן אישי את מיקום המסך לאופן הצפייה האידיאלי עבורם. ה- 242B1V של Philips מגיע עם מצב LowBlue הניתן להגדרה אישית, אשר פותח במיוחד עבור שמירה על הבריאות באמצעות הפחתת גלי אור כחול קצרי טווח וטכנולוגיית FlickerFree המפחיתה הבהובים לצפייה נוחה ונעימה יותר.

שילוב מושלם של מסך ידידותי לסביבה ובר קיימא עם ביצועים מעולים
פנים המסך הידידותי לסביבה בא לידי ביטוי גם דרך המאפיינים החדשניים שלו. ה- 242B1V מתהדר בשלושה מאפיינים מרכזיים המסייעים לחסוך באנרגיה, לצד התחייבות לאיכות ונוחות: טכנולוגיית LightSensor, Power Sensor ו- SmartImage. בזמן שה- LightSensor מספק בהירות מושלמת במינימום הספק ומבטיח להוריד אף יותר את צריכת האנרגיה, חיישן ה- Power Sensor המובנה מבחין אוטומטית בנוכחות המשתמש ומבצע התאמה לבהירות המסך. ברגע שהחיישן מזהה שהמשתמש עזב את עמדתו הוא מפחית את הבהירות בהתאמה, מה שמעניק למסך חיים ארוכים יותר ויכול לחסוך עד 70% בעלויות צריכת החשמל שלו. SmartImage הינה טכנולוגיה ייחודית, ידידותית למשתמש ומובילה מבית פיליפס, אשר אחראית למיטוב ביצועי התצוגה. הטכנולוגיה מבצעת ניתוח של התוכן המוצג על גבי המסך ומווסתת את רמות הניגוד, רוויית הצבע והחדות בכל תמונה או וידאו.
לצד מגוון טכנולוגיות מתקדמות שמציע ה- 242B1V, מדובר במסך חסכוני אשר עומד בתקנים סביבתיים רבים, ביניהם EnergyStar 8.0, EPEAT* ו- RoHS.
מסך ה- Philips 242B1V החדש שומר על פרטיות המשתמש, מגיע עם ביצועים מצוינים וידידותי לסביבה. המסך יהיה זמין למכירה החל מחודש ספטמבר 2020 במחיר מומלץ לצרכן של 2,499 ₪.
למידע נוסף על מסכי המחשב של פיליפס: https://www.philips.co.uk/c-m-pc/monitors
* EPEAT rating is valid only where Philips registers the product. Please visit https://www.epeat.net/ for registration status in your country.





אודות MMD
MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה ב- 2009 במסגרת הסכם רישיון מותג עם חברת פיליפס. MMD מחזיקה בזכויות בלעדיות לשיווק ומכירה של צגי LCD הממותגים תחת השם פיליפס, בכל העולם. שילוב המותג של פיליפס יחד עם המומחיות בתחומי הייצור של TPVמאפשרים ל- MMD לפעול בגישה ממוקדת ומהירה על מנת להביא לשוק מוצרים חדשניים. MMDמשרתת את השוק המערב-אירופי ממטה החברה באמסטרדם. מזרח אירופה ומדינות ברית המועצות לשעבר מקבלים שירות ממשרדים בפראג. רשת של משרדי מכירות מקומיים פועלת בעזרת מפיצים ומשווקים בכל השווקים המרכזיים האחרים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה פועל בטייוואן. www.mmd-p.com












טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il