TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אנבידיה מכריזה על תוצאות כספיות עבור הרבעון הראשון של שנת הכספים 2021


הכנסות של 3.08 מיליארד דולר, עלייה של 39 אחוז לעומת השנה הקודמת, הכנסות שיא עבור יחידת מרכז הנתונים של 1.14 מיליארד דולר, עלייה של 80 אחוז לעומת השנה הקודמת, שיא מרווח גולמי GAAP של 65.1 אחוזים.
סנטה קלרה, קליפורניה, 21 במאי 2020 (GLOBE NEWSWIRE) - אנבידיה (NASDAQ: NVDA) דיווחה היום על הכנסות ברבעון הראשון שהסתיים ב-26 באפריל 2020, של 3.08 מיליארד דולר, עלייה של 39 אחוז לעומת 2.22 מיליארד דולר בשנה הקודמת, וירידה של 1 אחוז לעומת 3.11 מיליארד דולר ברבעון הקודם.
רווחי GAAP למניה מדוללת ברבעון היו 1.47 דולר, עלייה של 130 אחוז לעומת 0.64 דולר לפני שנה, וירידה של 4 אחוז לעומת 1.53 דולר ברבעון הקודם. הרווחים non GAAPלמניה מדוללת היו 1.80 דולר, עלייה של 105 אחוז לעומת 0.88 דולר בשנה הקודמת, וירידה של 5 אחוזים לעומת 1.89 דולר ברבעון הקודם.

אנבידיה השלימה את רכישתה של מלאנוקס טכנולוגיות בע"מ ב- 27 באפריל 2020, בשווי עסקה של 7 מיליארד דולר. כמו כן העבירה החברה את ה Technology Conference (GTC) GPU למתכונת דיגיטלית שכוללת יותר מ- 55,000 משתתפים רשומים, ואילו הסרטונים הראשיים של מייסד ומנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג נצפו 3.8 מיליון פעמים בשלושת הימים הראשונים שלהם.

"בזמן שהעולם נלחם ב- COVID-19, אנו מצדיעים למגיבים הראשונים, לעובדי שירותי הבריאות ולעובדי השירות המסכנים את חייהם על מנת להציל חיים ולהמשיך את הפעילות בעולם", אמר הואנג. "אנו מודים גם למדענים ברחבי העולם המשתתפים במרוץ למציאת חיסון ל- COVID-19."

"לאנבידיה היה רבעון מצוין. הרכישה של מלאנוקס מרחיבה את ההזדמנויות שלנו בענן ובמרכז הנתונים. הרמנו את הרף עבור מחשוב לאינטליגנציה מלאכותית (AI) עם ההשקה והשילוח של ה- Ampere GPU שלנו. וכנס ה GTC הדיגיטלי שלנו משך אליו מספר שיא של מפתחים, מה שמדגיש את האימוץ המואץ של מחשוב GPU מאנבידיה."
"עסקי מרכזי הנתונים שלנו השיגו שיא ואת רבעון המיליארד דולר הראשון שלהם. אנבידיה ממוקמת היטב לקידום של כוחות הטכנולוגיה החזקים של זמננו - מחשוב ענן ו- אינטליגנציה מלאכותית, " אמר הואנג.
ברבעון הראשון של שנת הכספים 2021 שילמה אנבידיה דיבידנדים של 98 מיליון דולר. בשל אי הוודאות הנוכחית בשווקים, אנבידיה בוחנת את העיתוי לשוב לרכישות חוזרות של מניות ותישאר זריזה בתגובותיה על סמך תנאי השוק. אנבידיה מורשית כרגע לרכישה חוזרת של עד 7.24 מיליארד דולר במניות עד דצמבר 2022. אנבידיה נשארת מחויבת לשלם את הדיבידנד הרבעוני שלה.

התחזית של אנבידיה לרבעון השני של שנת הכספים 2021 כוללת את ההשפעה של הרכישה של מלאנוקס, שנסגרה ביום הראשון של הרבעון השני. התחזית המשולבת ברבעון השני היא כדלקמן:

• ההכנסות צפויות להיות 3.65 מיליארד דולר, פלוס מינוס 2 אחוזים. תרומתה של מלאנוקס צפויה להיות דו ספרתית נמוכה מתוך האחוזים מההכנסות המשולבות ברבעון השני.
• שולי הרווחיות GAAP ו- Non GAAP צפויים להיות 58.6 אחוזים ו -66.0 אחוזים בהתאמה, פלוס מינוס 50 נקודות בסיס. הירידה ברצף ברווחיות הגולמית של GAAP משקפת בעיקר עלייה בעלויות הקשורות לרכישה, שרובן אינן חוזרות באופיין.
• עלויות התפעול GAAP ו- Non-GAAP צפויות להסתכם בכ- 1.52 מיליארד דולר ו- 1.04 מיליארד דולר בהתאמה. השינוי הרצוף בהוצאות התפעול GAAP משקף עלייה בפיצויים מבוססי מניות ועלויות הקשורות לרכישה. צפויות הוצאות תפעול של GAAP ו-Non GAAP לכל השנה, הכוללות את מלאנוקס החל מהרבעון השני של כ -5.7 מיליארד דולר ו -4.1 מיליארד דולר בהתאמה.
• הכנסות והוצאות אחרות GAAP ו GAAP Nonצפויות להיות הוצאה של כ- 50 מיליון דולר ו- 45 מיליון דולר, בהתאמה.
• שיעורי המס GAAP ושיעורים Non GAAP צפויים להיות 9 אחוז, פלוס מינוס 1 אחוז, למעט פריטים בדידים. פריטים בדידים GAAP כוללים יתרונות מס או ליקויים עודפים הקשורים לפיצוי מבוסס מניות, שצפויים לייצר השתנות על בסיס רבעון לרבעון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il