TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אקווה סקיוריטי השלימה סבב גיוס רביעי של 30 מיליון דולר: נועד להאיץ את מכירות פלטפורמת אבטחת הענן שלה בעולם


מייסדי אקווה- מימין דרור דוידוף ואמיר ג'רבי. צילום ג'ורג' דיסאריו.
סבב ההשקעה הנוכחי, בהובלת Greenspring Associates, מביא את החברה להיקף השקעה של 130 מיליון דולר
אקווה סקיוריטי, מובילת השוק בהגנה על יישומים בסביבת קונטיינרים, קוברנטיס, Serverless ו- Cloud Native, הכריזה כי השלימה סבב גיוס רביעי בהיקף של 30 מיליון דולר בהובלת Greenspring Associates ובהשתתפות המשקיעים הקיימים של אקווה – Insight Partners, Lightspeed Ventures Partners ו- TLV Partners. ההשקעה הנוכחית מביאה את סך הגיוסים של אקווה ליותר מ- 130 מיליון דולר.



"אקווה הראתה הישגים מרשימים בבניית בסיס הלקוחות שלה, ובביסוס מעמדה כמובילת שוק באבטחת יישומי cloud native בסביבות ענן", אמר האנטר סומרוויל, שותף כללי ב- Greenspring Associates. "אפילו בסביבה העסקית המאתגרת כיום, החברה הציגה צמיחה חזקה בהכנסות, ואת היכולת להציג מוצרים חדשים אשר מבדלים את ההיצע שלה ממתחריה. כאשר ארגונים ממשיכים לבצע הגירה אגרסיבית לענן, אנו רואים שאקווה ממוצבת היטב כדי ליהנות מכך וכדי לתמוך בטרספורמציה הזו".

סבב ההשקעה מגיע לאחר צמיחה דרמטית של אקווה במהלך החודשים האחרונים, כולל השקת מוצרים חדשים וחדשניים:
• אקווה יותר מהכפילה את היקף ההכנסות ואת מספר העובדים במהלך 12 החודשים האחרונים
• יותר מ- 400 חברות במגזרי הפיננסים, אנרגיה, חלל ותעופה, אינטרנט, מדיה, תיירות, קמעונאות, פארמה ושירותי אירוח, עושים שימוש בפתרונות אבטחת הנייטיב לענן של אקווה.
• אקווה רכשה את Cloudsploit בנובמבר 2019, כשהיא מרחיבה היצע הפתרונות שלה בשוק ה- Cloud Security Posture Management. החברה השיקה את פתרון ה- SaaS הראשון שלה, Aqua CSPM.
• באפריל 2020, החברה השיקה את מוצר ה- SaaS השני שלה, Aqua Dynamic Threat Analysis, ארגז החול הראשון בתעשייה לקונטיינרים, המסייע לזהות ולמזער סיכונים הקשורים בקוד זדוני מוסווה.
• בוועידת KubeCon/CloudNativeCon שנערכה בדצמבר 2019, בסן דייגו, אקווה קיימה את פסגת KubeSec Enterprise Summit השלישית שלה. האירוע משך יותר מ- 300 משתתפים וכלל מצגות של JPMorgan Chase, Primerica ו- Duke Energy, אשר שיתפו את המשתתפים בתהליכים הטובים מסוגם לאבטחת סביבות קוברנטיס.
• אקווה הרחיבה את השקעתה בקוד פתוח, באמצעות צוות ייעודי של מהנדסים אשר יצר כלים התואמים לסטנדרט בתעשייה, המסייעים להאיץ תהליכי DevSecOps ואימוץ של קוברנטיס.

"אנו רואים כי לקוחות ממשיכים לנוע אל עבר אימוץ טכנולוגיות cloud native, ולעיתים קרובות מאיצים את יישום הטכנולוגיות כדרך לקדם את הגמישות שלהם בזמנים בלתי צפויים שכאלה", אמר דרור דווידוף, מנכ"ל ומייסד שותף באקווה. "אבטחה היא עדיין גורם מכריע ביישום הטכנולוגיות הללו, ובאמצעות ההשקעה החדשה והמשמעותית מצד Greenspring Associates, אני חש ביטחון ביכולת שלנו להוסיף ולחדש לרוחב מערך הפתרונות שלנו, ולשמר את היתרון התחרותי שעבדנו קשה כדי לייצרו".


אודות אקווה סקיוריטי


אקווה סקיוריטי(Aqua Security) עוזרת לארגונים לאבטח יישומי Cloud Native, מבוססי קונטיינר ו- Serverless משלב הפיתוח ועד ההרצה בפועל. אקווה מגשרת על הפערים בין צוותי DevOps ואבטחת מידע, כדי לקדם תהליכים עסקיים ולהאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית. פלטפורמת אבטחת ה- Cloud Native של אקווה סקיוריטי מספקת ניראות מלאה ואבטחה אוטומטית לכל מחזור החיים של היישום, תוך שימוש בגישת Zero-touch מודרנית לאיתור ומניעת איומים, ולעמידה בדרישות רגולטוריות. על לקוחות אקווה נמנות חברות מהגדולות בעולם, במגזרי שירותים פיננסיים, פיתוח תוכנה, אינטרנט, מדיה, תיירות ואירוח, קמעונאות, תעופה, ועוד. למידע


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il