TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת פלוריסטם מעדכנת לגבי מצב חולי קורונה שטופלו במסגרת תוכנית טיפולי חמלה בישראל ובארה"ב לאחר השלמת תקופת מעקב של 28 ימים


פלוריסטם
(נאסד"ק: PSTI) (ת"א: PSTI) העדכון ניתן לקראת גיוס החולה הראשון למחקר הקליני שלב II ב- COVID-19 שאושר על ידי ה- FDA ("הניסוי הקליני").
חברת פלוריסטם מעדכנת לגבי מצב חולי קורונה שטופלו במסגרת תוכנית טיפולי חמלה בישראל ובארה"ב לאחר השלמת תקופת מעקב של 28 ימים

העדכון ניתן לקראת גיוס החולה הראשון למחקר הקליני שלב II ב- COVID-19 שאושר על ידי ה- FDA ("הניסוי הקליני").

• שיעור הישרדות של 87.5% מהחולים שהיו מחוברים למכונות הנשמה וטופלו באמצעות תאי PLX
• 75% מהחולים שטופלו לא נזקקים יותר למכונות הנשמה
• 62.5% מהמטופלים שוחררו מבתי החולים
• תקופת מעקב של 28 ימים הינה הפרמטר הראשי לקביעת הצלחת הניסוי הקליני עליו

(נאסד"ק: PSTI) (ת"א: PSTI), פלוריסטם, חברה מובילה ברפואה משקמת המפתחת פלטפורמה מתקדמת לתרופות ביולוגיות, עדכנה היום אודות השפעת הטיפול במוצר שלה PLX המופק מתאי שילייה במסגרת טיפולי חמלה בחולי קורונה (COVID-19) בישראל וארה"ב.
כל החולים שטופלו במוצר החברה, תאי PLX, במסגרת טיפול החמלה, היו מאושפזים ביחידות לטיפול נמרץ, מחוברים למכונות הנשמה, וסבלו מכשל נשימתי חמור כתוצאה ממצוקה נשימתית חריפה (ARDS).


על פי העדכון, נכון למועד זה, 18 חולים טופלו בישראל ובארה"ב, מתוכם 8 חולים (7 בישראל ו- 1 בארה"ב) השלימו תקופת מעקב של 28 ימים.
מהדיווח עולה כי ביחס ל 8 חולים שטופלו באמצעות תאי PLX של החברה ועברו תקופת מעקב של 28 ימים: שיעור ההישרדות של 8 החולים היה 87.5% , 75% מהחולים נותקו ממכונות ההנשמה, 62.5% מהחולים שוחררו בחיים מבתי החולים, בהשוואה לשיעור של 3.3% (38 מתוך 1151 חולים) שדווח באיזור ניו יורק בחודשים מרץ ואפריל 2020, עבור חולים שנזקקו למכונות הנשמה ושוחררו בחיים .


על אף הודעת החברה מיום 7 באפריל 2020, כי אין בכוונתה לספק נתונים נוספים אודות תוצאות תוכנית טיפול החמלה שלה, עדכון זה ניתן לאור העלייה המשמעותית בפניות שבוצעו לחברה על ידי בעלי מניות ובעקבות אישור ה FDA לניסוי קליני שלב II COVID-19, ובטרם טופל החולה הראשון במסגרת הניסוי הקליני. בכוונת החברה למסור עדכון סופי בנוגע לתוצאות תוכנית טיפולי החמלה בישראל ובארה"ב עם סיום התוכנית ולאחר סיום הניסוי הקליני.
יקי ינאי, מנכ"ל ונשיא פלוריסטם, אמר כי: "התוצאות הקיימות עד כה הינן מעודדות. תקופת המעקב של 28 ימים חשובה, היות והיא מהווה את הפרמטר הראשי לקביעת הצלחת הניסוי הקליני שלב II של ה FDA. כרגע אנחנו מתמקדים בהתחלת הניסוי הקליני בארה"ב וצופים תחילת טיפול בחולה הראשון במסגרת הניסוי הקליני כבר בימים הקרובים. במקביל, אנו ממשיכים לטפל בחולים במסגרת התוכנית לטיפולי חמלה בישראל ובארה"ב".
אודות תאי השלייה של פלוריסטם תאי השלייה של פלוריסטם נמצאים בימים אלה בשיאם של ניסויים קליניים מתקדמים בבני אדם (שלב 3) בשני מצבים רפואיים אחרים, פגיעות שרירים לאחר שבר ירך ואיסכמיה בגפיים תחתונות. התאים הוכחו כמעוררים את מנגנון השיקום של הגוף באמצעות הפרשת חלבונים בתגובה לאיתותים מגופו של המטופל. החלבונים מתניעים תהליך ריפוי עצמי והטיפול בעל פוטנציאל לשפר את מצבו של החולה.

פלוריסטם תרפיוטיקס הינה חברה ביו-רפואית המפתחת תרופות תאיות שמקורן בשליה המאפשרות טיפול שאינו מצריך התאמה גנטית למטופל. מוצרי החברה נמצאים בניסויים מתקדמים הבוחנים את יעילותם במגוון מחלות הנגרמות מאיסכמיה (חוסר זרימת דם), דלקתיות, פציעות אורטופדיות, כשלים של מערכת הדם ופגיעות קרינה. תאי ה-PLX מעוררים את מנגנון השיקום של הגוף באמצעות הפרשת חלבונים בתגובה לאיתותים מגופו של המטופל. החלבונים מתניעים תהליך ריפוי עצמי ומשפרים את מצבו של החולה. לחברה טכנולוגיית תלת ממד ייחודית המאפשרת גידול יעיל ומבוקר של מוצרים תאיים שונים בכמויות גדולות, קניין רוחני חזק ורחב ומתקני ייצור ומו"פ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il