TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מלם תים מציגה מגוון פתרונות המאפשרים לעובדיה וללקוחותיה להמשיך בשגרת עבודה - מהבית


התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם מעודדת ואף מחייבת ארגונים רבים לשנות את שיטת העבודה ולאפשר לעובדיהם לעבוד מהבית. לחברת ה- IT מלם תים שלל פתרונות לכך, המתאימים גם לשגרה, אולם מקבלים משנה חשיבות בתקופה זו.

מלם תים מציגה מגוון פתרונות המאפשרים לעובדיה וללקוחותיה להמשיך בשגרת עבודה - מהבית
התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם מעודדת ואף מחייבת ארגונים רבים לשנות את שיטת העבודה ולאפשר לעובדיהם לעבוד מהבית. לחברת ה- IT מלם תים שלל פתרונות לכך, המתאימים גם לשגרה, אולם מקבלים משנה חשיבות בתקופה זו.



פתרון VPN להתחברות מרחוק
עבודה מרחוק מאפשרת לעובדים לקבל גישה למערכות הארגוניות, עובדה העלולה לחשוף את הארגון לפגיעות. בהתאם לכך, אנו מציעים פתרון הכולל מספר צעדים פשוטים ומהירים על מנת לאפשר עבודה מהבית וצמצום סיכוני הסייבר כתוצאה מעבודת העובדים מהבית.
הפתרון כולל מערכת המותקנת בסביבה הפתוחה לאינטרנט של הארגון, המספק לעובדים מהבית פורטל הזדהות מבוסס SSL VPN, הכולל הפעלת אימות דו שלבי (2FA). הפתרון מאפשר גישה למשאבי הארגון, בהתאם להרשאות של כל עובד.



פתרונות דיגיטל
גם בימים אלה, ארגונים רבים עשויים להזדקק למגוון פתרונות דיגיטליים מקצה לקצה. לשם כך, מעמידה מלם תים לרשות לקוחותיה צוותים מקצועיים ומנוסים במודל Near Shore, אשר זמינים ליצור עבור הארגון ממשקים טכנולוגיים מכל הסוגים: בניית אתרים, פיתוח אפליקציות, יישומי IOT, מערכות מידע אינטרנטיות ועוד.
הפתרונות מיועדים לחברות וארגונים בכל גודל ובמקרים רבים ניתנת הטבה של 6 חודשים ראשונים ללא עלות.



שירות מנוהל
המציאות המורכבת והבידוד הביתי הנכפה על חלק מהאוכלוסייה, עלולים להביא למחסור בכוח אדם מקצועי לתפעול תשתיות המחשוב ולמחסור בטכנאי PC. למלם תים מגוון מומחים שערוכים לתת מענה מיידי לכל צורך עסקי, לרבות עזרה בסיום פרוייקטים ש'נתקעו' באמצע התהליך, ללא יכולת הארגון לסיימם בעצמם.
למצטרפים לשירות עד פסח - שימוש ורישוי ללא עלות למערכת ניהול קריאות השירות בענן.



IT SIEM’s Secure
לצערנו, התפשטות הקורונה לא עוצרת את איומי הסייבר, כשנוזקות חדשות ופריצת נתונים ממשיכים לצוץ ולהתרחש. דווקא עכשיו, ארגונים צריכים לשאול את עצמם האם יש להם את היכולת והמשאבים להתמודד עם מתקפות סייבר, אשר עלולות להשאיר את העסק בבידוד גם לאחר חזרת המשק לשגרה. אם התשובה לכך שלילית, אזי מומלץ לרכוש בהקדם שירות SOC (מרכז ניטור פעולות אבטחה) של מלם תים אשר מספק:
• הגנת סייבר 24/7 – באמצעות שימוש בכלי ניטור מתקדמים.
• חסכון בעלויות ניהול – אשר נמוכות משמעותית.
• מענה הוליסטי שלם – הכולל מומחי סיסטם, סייבר ותקשורת מנוסים.
• מהירות תגובה – זיהוי מתקפות סייבר לפני התרחשותם.
• התאמה לצרכים העסקיים של הארגון.
השירות מוצע כרגע עם חודש ניסיון חינם, וזו ההזדמנות להיערך ליום שאחרי.

EasyTeach - ניהול כל נושא הלמידה בארגון
Easy Teach הנה פלטפורמה המאפשרת לאגד ולארגן את כל נושא ניהול וביצוע הלמידה תחת פורטל אחד, המאפשר שליטה מלאה, עם מגוון אפשרויות לשימוש ללא הגבלת כמות המשתתפים, מיקומם או אופי התוכן הנלמד לסוגיו השונים.
הפורטל מבוסס על תכנת Moodle, בתוספת התאמות ואינטגרציות שמבוצעות עבור הארגון על ידי צוות המומחים של מלם תים, אשר יהפכו את עובדי החברה למקצוענים בתחום הלמידה והעבודה המשותפת, מקרוב ומרחוק ויודעים לתת מענה מקצועי לכל צורך עסקי.
יתרונות פורטל EasyTeach:
• תקשורת מהירה, סביבת עבודה ייחודית, ניהול למידה בעידן המודרני
• פתרונות מגוונים לשימושים שונים והתאמת השפה העיצובית לערכי הארגון
• ניהול מרכזי, בקרה ונתונים, דיווח נוכחות, תזכורות ומעקב
• הפתרון כולל את כל תהליכי ושלבי הלמידה והעבודה מרחוק.
• אפשרויות לשידור חי, הקלטות, ארכיון, מבחנים וכן לומדות "קרא וחתום"
• התאמות ואינטגרציה וכן ליווי ביצירת התכנים הפדגוגיים

לסיכום: אין ספק שהקורונה מלמדת אותנו שיעור משמעותי בנוגע לחשיבות המוכנות והחשיבה מראש - לטווח הארוך. כל חברה או ארגון חייבים לבחון את המוכנות שלהם ליום סגריר, אשר מייצר אתגרים עסקיים מורכבים. ככל שהארגון יצליח להתאים את עצמו למציאות החדשה מהר יותר, כך הוא יבטיח את ההמשכיות העסקית ואת הביטחון של לקוחותיו בחברה, בפתרונותיה או בשירותיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il