TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Fiverr חוגגת עשור


Fiverr
פרילנסרים בזירת המסחר הרוויחו למעלה ממיליארד דולר מאז הקמתה

לציון עשר שנים להקמתה, Fiverr מציגה עשר משרות שלא היו קיימות לפני עשור המצביעות על התפתחות כוח העבודה המודרני


חברת Fiverr (NYSE: FVRR), החברה שמשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, מכריזה היום, יום חגיגות העשור להקמתה, כי חברי הקהילה שלה המונה מאות אלפי פרילנסרים מוכשרים, הרוויחו מעל למיליארד דולר במהלך העשור האחרון. לרגל יום הולדתה העשירי פרסמה Fiverr רשימה של עשר משרות שלא היו קיימות טרום הקמת החברה, ומשקפות את השינויים הדינמיים בכוח העבודה.


מטרתה של Fiverr היא לייצר הזדמנות לכל אחד לבנות עסק, מותג או להגשים את חלומו. החל מקריינים, מעצבים, עורכי וידאו ועד למתרגמים ומתכנתים, Fiverr מציעה למעלה מ - 300 קטגוריות של שירותים דיגיטליים, שייצרו עד היום מיליוני פרויקטים שנרכשו על ידי עסקים ואנשים פרטיים ביותר מ - 160 מדינות. נקודת הציון של מיליארד דולר היא הוכחה להשפעה שיש למהפכת הפרילנסרים על העולם ולתפקיד המשמעותי של Fiverr במהפכה זו על ידי חיבור בין כישרונות דיגיטליים לעסקים בקליק אחד.


לציון עשר שנים להקמתה, Fiverr מציגה עשר משרות, שנוצרו בעשור האחרון, החל ממומחים למדיה חברתית, תצורות חדשות של הפקת סרטוני וידאו ועלייתם של תחומים חדשים כדוגמת תחום הגיימינג ומשפיעני רשת. עשרת המשרות החדשות הללו מצביעות על ההתפתחות המתמדת של כוח העבודה המודרני.
אלו הן עשרת המשרות:
מאמני משחקי ספורט אונליין
מתכנתי ממשק ל Alexa
עורכי סנאפצ׳ט
עורכי צילום רחפנים
כותבי פרופיל לטינדר
מנהלי שיווק ופרסום באפליקצית טיק טוק
מפתחי רשת, מפתחי בוטים ומפתחי אפליקציות בתחום המטבעות הדיגיטליים, מוצפנים
מפתחי יישומים בתחום המציאות הרבודה / מציאות מדומה
מפיקים, יוצרים ואנימטורים של סרטונים בטכנולוגית 4K
עיצוב רקעים עבור פלטפורמת המשחק Twitch

"אני מרגיש שנפלה בידי הזכות להיות חלק מארגון שהוא לא רק חברה ציבורית מצליחה אלא גם חברה, שמייצרת הזדמנויות כלכליות ומשנה חייהם של אנשים ברחבי העולם" אמר מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr. "עשר שנים ויותר ממיליארד דולר שהקהילה שלנו הרוויחה במהלכן, הן הישג אדיר וזאת הודות לשירותים שהפרילנסרים, בפלטפורמה מעניקים לעסקים ברחבי העולם. אני שמח לקחת חלק בהתפתחות של כלכלת הפרילנסרים ומצפה לעשור הבא."

בילי מקלנטייר, אחד מהמוכרים המובילים של Fiverr בקטגוריית הכתיבה, שניתב את כשרון הכתיבה שלו לתחומים נוספים כגון כתיבת מודעות לרשתות החברתיות וכתיבת פרופילים לטינדר אמר: "אני חבר בקהילת הפרילנסרים של Fiverr כבר למעלה מחמש שנים אשר במהלכן יצא לי לעבוד מול מגוון גדול של עסקים. בזכות Fiverr, שהעניקה לי את ההזדמנות להיות חלק מכוח העבודה הדיגיטלי, יש לי את החופש לנווט את הקריירה שלי, אני נהנה מאיזון בין עבודה לשעות פנאי ומנהל את הזמן שלי באופן עצמאי, זאת בזמן שאני מרוויח יותר מחברי העובדים בחברות שונות בין השעות תשע עד חמש.


אודות ®Fiverr
חברת Fiverr NYSE: FVRR)) שמה לעצמה מטרה לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. הפלטפורמה של Fiverr מחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים המציעים שירותים דיגיטליים ב- 300 קטגוריות ביניהם עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידאו ואנימציה ועוד. מאז הקמתה, הפלטפורמה שירתה מעל ל-5.5 מיליון עסקים ובוצעו בה מעל ל-50 מיליון עסקאות. הקהילה הגלובלית של Fiverr משתרעת על פני יותר מ- 160 מדינות.
Fiverr.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il