TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Western Digital מאפשרת יישומי מובייל בעידן ה-5G


WESTERN DIGITAL
iNAND MC EU521 מציע מהירות כתיבה טורית של עד 800MB/s באמצעות טכנולוגיית האצת כתיבה ,Write Booster ,בתאימות לתקן UFS 3.1 JEDEC לאחסון בטלפונים חכמים

חברת Western Digital עם התקן ה-UFS החדש שלה Western Digital® iNAND® MC EU521, מציידת את מפתחי המובייל ביכולת שתאפשר להם לשפר את חוויית המשתמש בטלפונים החכמים של עידן ה-5G. כתומכת מוקדמת ביישום האצת הכתיבה,Write Booster , של תקן JEDEC UFS 3.1, Western Digital היא מהראשונות בתעשייה לספק פתרונות אחסון מסחריים לייעול השימוש באפליקציות וביכולות ה-UFS 3.1 בדור הסלולרי החדש.


התקן זיכרון הפלאש אמבדד iNAND MC EU521 של Western Digital מאפשר למפתחי מובייל לנצל באופן מלא את הממשק ברוחב הפס הגבוה (Gear 4/2 Lanes) של UFS 3.1 וכן את זיכרון המטמון SLC (Single Level Cell) NAND CACHE (ביט אחד לתא זיכרון). הוא גם מציע מהירות כתיבה טורית בקצב טורבו של עד 800MB/s* כדי לאפשר חוויות משתמש משופרות עבור יישומים כגון העברת קבצי מדיה באיכות 4K ו-8K, הורדת קבצים בנפחים גדולים מהענן וגיימינג. iNAND EU521 יהיה זמין החל ממרץ הקרוב בנפחים של 128GB** ו-256GB.


"טלפונים חכמים דורשים כיום יותר ביצועים ונפחים מכיוון שלעיתים קרובות הם משמשים כהתקן המחשוב העיקרי עבור כל דבר כמעט, החל מהזרמתstreaming) ) וידאו, דרך השמעת מוזיקה, משחקים, צילום ועד תשלומים וניווט," אמר Huibert Verhoeven, סגן נשיא בכיר ומנהל היחידה העסקית בתחום הרכב, המובייל ותחומים מתפתחים ב-Western Digital. "זיכרון המטמון המבוסס טכנולוגיית NAND SLC ב-iNAND EU521 יחד עם Write Booster מציעים למשתמשים כמה שיפורי ביצועים חשובים שבטלפוני 5G צפויים לאפשר הורדת סרטים מהירה יותר מאי פעם. יכולות אלו ואחרות, ממצבות את EU521 כאפשרות נהדרת לשימוש בידי יצרניות המובייל של ימינו."

"היישום שמציעה ווסטרן דיגיטל עבור UFS 3.1, תקן האחסון החדש של JEDEC, יספק ליישומי 5G את יכולת הכתיבה המהירה וזיכרון המטמון המשופר שיעזרו לטלפונים חכמים לספק מהירויות הורדה גבוהות יותר, להאיץ 'שמירות' של קבצים גדולים ולתמוך ביישומים עתירי מידע אחרים", אמר Craig Stice, דירקטור בכיר, יחידת זיכרונות ואחסון ב-Omdia, מובילה גלובלית בתחום המחקר הטכנולוגי שנוסדה בעקבות המיזוג של מותגי המחקר Informa Tech, (Ovum Heavy Reading and Tractica) ו- IHS Markit. "המאמץ של Western Digital לאמץ במהירות את התקן, מאפשר ליצרניות ציוד המובייל פתרון מוכן לשוק שהן יכולות לבחור."***

Western Digital בהתקנים ניידים
פתרונות האחסון iNAND של Western Digital עבור טלפונים חכמים והתקנים ניידים ממנפים את טכנולוגיות ה-3D NAND ב-96 שכבות וממשק ה-UFS כדי לאפשר חוויות משתמש יוצאות מן הכלל. משפחה זו של מוצרים מסחריים משובצים מתוכננת לשמור על ביצועים גבוהים ועקביים לטובת יישומים עתירי מידע כמו וידאו באיכות 4K/8K, מציאות רבודה, מציאות מדומה ובינה מלאכותית. החברה מציעה בנוסף כרטיסי זיכרון לשוק הקמעוני, וכן פתרונות גיבוי נתונים וטעינה חדשניים לטובת משתמשי המובייל.

* כפי שמשתמשים עבור קצב העברה, 1MB/s = 1 מיליון ביטים לשנייה. מבוסס על בדיקות פנימיות; הביצועים יכולים להשתנות בהתאם ליישום, תנאי השימוש, תכולת הכונן ומשתנים אחרים.


** כפי שנעשה שימוש עבור נפח אחסון, 1GB = 1 מיליארד בייטים. הנפח העומד בפועל לטובת המשתמש יכול להיות נמוך יותר, בתלות בסביבת השימוש.


*** מקור: Omdia, NAND Memory Intelligence Services, פברואר 2020. Western Digitalאינה ערבה לתוצאות המפורטות במקור. כל הסתמכות על תוצאות אלה הינה על אחריות הצד השלישי.

אודות Western Digital:
Western Digital היא חברה מובילה בתשתיות נתונים. החברה מניעה את החדשנות הדרושה כדי לעזור ללקוחות ליצור, למנף, לחוות ולשמר מגוון הולך וגובר של נתונים. בכל מקום בו קיימים נתונים, ממרכזי נתונים מתקדמים לחיישנים ניידים ועד מכשירים אישיים, הפתרונות שלה, מאפשרים את מימוש הערך מהמידע. פתרונות האחסון של החברה משווקים תחת המותגים ®Western Digital , ™G-Technology, ®SanDisk ו- ®WD. החברה מעסיקה בישראל מעל 1,200 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח: בכפר-סבא, בעומר ובתפן.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il