TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מיקרוסופט מציינת שנתיים להקמת התכנית הגלובלית Microsoft for Startups


רז בכר. קרדיט יח"צ
ומודיעה על יותר ממיליארד דולר שייצרה לסטארטאפים בהזדמנויות עסקיות ושווי עסקה ממוצע של למעלה ממליון דולר

בנוסף מודיעה מיקרוסופט על הרחבת חבילת התמיכה המקיפה העומדת לרשות הסטארטאפים עם הענקת גישה בחינם ל- GitHub Enterprise ו Microsoft Power Platform-

לינק להודעה שפירסמה החברה- Microsoft for Startups unlocks $1 billion in sales opportunities for B2B startups; adds GitHub and Microsoft Power Platform

מיקרוסופט הודיעה כי העסקאות וההזדמנויות של חברות B2B הפועלות בתוכניות Microsoft For Startups הגיעו לשווי של יותר ממיליארד דולר, כאשר גודל עסקה ממוצעת עומד על יותר ממליון דולר. Microsoft for Startups מעניקה תמיכה לסטארטאפים ופועלת בישראל בצורה מקיפה. העסקאות נוצרו על ידי חיבור הסטארטאפים להזדמנויות עסקיות בחברות אנטרפרייז מולן מיקרוסופט עובדת בכל העולם כתוצאה מהשותפות והתוכנית. החברות אתן עובדת מיקרוסופט גייסו במשותף יותר מ-3.5 מיליארד דולר בגיוסי המשך.

מטרת התכנית Microsoft for Startups היא מתן עזרה לסטרטאפים לצמוח ולהגדיל את בסיס הלקוחות וההכנסות שלהם. מאז ההכרזה על הקמתה לפני שנתיים, אלפי סטארטאפים ביותר מ-140 מדינות החל משלבי ה- Seed ועד שלבי גיוס A-C, נהנו מתוכניות שונות. התכנית מקנה גישה מלאה לטכנולוגיות הפיתוח והענן של מיקרוסופט,Azure. כמו כן, מסייעת התוכנית עם תמיכת ,Go-to-market גישה מלאה לכלי הפרודקטיביות של מיקרוסופט, עבודה עם צוותי המוצר, וגישה לקהילת הבוגרים של התכנית, בה חברים אלפי סטארט-אפים בכל רחבי העולם. בנוסף, מיקרוסופט תומכת בסטארטאפים דרך קרן ההשקעות הבנלאומית M12.

עם ציון שנתיים לפעילות Microsoft for Startups, מרחיבה מיקרוסופט את חבילת הכלים הנתנים בחינם לסטארטאפים, ומספקת גישה ל-GitHub Enterprise וMicrosoft Power Platform-. GitHub Enterprise מרחיב את הגמישות והפונקציונליות של GitHub עם תכונות שמפשטות את ניהול החשבון ומספקות בקרות אבטחה, תאימות ופריסה נוספות ככל שצוותי הפיתוח גדלים. הצעה זו זמינה החל מהיום לסטארטאפים שכבר בתכנית ומצטרפים חדשים.


Microsoft Power Platform מאפשרת לארגונים לנתח נתונים, לבנות פתרונות, להפוך תהליכים לאוטומטיים וליצור עבור עצמם סוכנים וירטואליים. כלים אלה מאפשרים הצלחות מהירות למפתחים, כך שיוכלו להקדיש את זמנם למיקוד בפרויקטים הגדולים יותר הדרושים את תשומת לבם. אפשרות זו תהיה זמינה בחודשים הקרובים.

רז בכר, מנהל Microsoft for Startups בישראל: "אנחנו מתרגשים מאוד לחגוג שנתיים לתוכנית ולהרחיב את ההצע עם שרותים שהסטארטאפים והיזמים שלנו ביקשו. מיקרוסופט ממשיכה להראות את המחויבות שלה כלפי סטארטאפים, משקיעים וקהילות יזמות. אנחנו בתהליך מתמשך של העמקת והרחבת רשת השותפים שלנו באקוסיסטם הישראלי. סטארטאפים אשר מכוונים למכור לארגונים גדולים ממנפים את התוכניות השונות שלנו על מנת לרכוש את הכלים הייחודיים בצד העסקי והטכנולוגי. אותם סטארטאפים מייצרים, מייעלים ומאיצים תהליכי מכירה וגידול עסקי עם ארגונים ברחבי העולם על פני התעשיות השונות."

הד קובץ, מנכ"ל ומייסד-שותף של SilverFort: "ההצטרפות לתוכנית הסטארטאפים של מיקרוסופט הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו. רק בחודשים האחרונים קיבלנו עשרות הזדמנויות עסקיות חדשות ממיקרוסופט וסגרנו למעלה ממליון דולר של הזדמנויות משותפות (Co-sell). "

• SilverFort סילברפורט מציעה פלטפורמת אימות וגישה מאובטחים לרשתות ארגוניות וסביבות ענן, שמסוגלת להגן על כל סוגי המכשירים, השרתים והאפליקציות הקיימים ברשת באופן חכם ודינמי, מבלי צורך לבצע בהם שינויים או להתקין עליהם תוכנות כלשהן.

שמעון טולץ, מנכ"ל ומייסד-שותף של Datree: "התוכנית של מיקרוסופט הצליחה לפתוח לנו הזדמנויות עסקיות באופן שלא דמינו אפילו. לקוחות אשר התחברנו אליהם כחלק מהתוכנית נמנים היום בין לקוחותינו הגדולים ביותר. בנוסף, העבודה הצמודה עם צוותי המוצר של מיקרוסופט עוזרת לנו לייצר אינטגרציה טובה ומהירה יותר לפיצ'רים חדשים שאנחנו משחררים."

Datree עוזרת למפתחים לנהל את ה Code repository שלהם בצורה יעילה ובטוחה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il