TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

שיתוף פעולה אסטרטגי בין הסטארטאפ V-CHECK לבין חברת "חשבונית ירוקה"


קובי רם, מייסד ומנכ"ל V-CHECK (צילום: איתן דהן)
במסגרת שיתוף הפעולה תשולב פלטפורמת התשלומים של V-CHECK במערכת הפקת החשבוניות והמסמכים של "חשבונית ירוקה"

הסטארטאפ הישראלי V-CHECK, שפיתח צ'קים דיגיטליים ופלטפורמה ייחודית לתשלומים וגבייה, חתם על הסכם אסטרטגי עם חברת "חשבונית ירוקה" שפיתחה מערכת להפקת חשבוניות ומסמכים שונים. במסגרת ההסכם יוכלו משתמשי "חשבונית ירוקה" לבצע תשלומים ולהפקיד צ'קים דיגיטליים מתוך אתר V-CHECK באופן אוטומטי ולהוציא באופן אוטומטי חשבונית וקבלה באמצעות חשבונית ירוקה. החיבור בין המערכות מאפשר לבצע את תהליכי הגביה ומשלוח החשבוניות ללא נייר ובצורה אוטומטית, כולל תזכורות לחייבים.

הצ'קים הדיגיטליים שפיתחה V-CHECK נשלחים באמצעות הטלפון הנייד של המשלם ישירות לחשבון הבנק של המקבל. בנוסף לכך פיתחה V-CHECK פלטפורמת תשלומים וגבייה חכמה המאפשרת לחברות וארגונים לעקוב אחר תשלומי ספקים ולקוחות, ולשלוח התרעות לגבי מועדי פירעון ותזכורות, במידה והתשלומים מתמהמהים. הפלטפורמה מאפשרת לשפר את הגבייה הארגונית ואת תזרים המזומנים של הארגון.

V-CHECK מייתרת את השימוש בצ'קים רגילים. באמצעות המערכת ניתן לשלם גם תשלומים דחויים, סדרות של תשלומים, לבקש תשלום מלקוח וכו'. מקבל הצ'ק הדיגיטלי יכול לשמור את הצ'ק ב"קופה" או להפקיד אותו בכל בנק שיבחר והכל בצורה דיגיטלית ללא צורך בנייר או בהדפסת הצ'ק.


חשבונית ירוקה היא הפתרון הדיגיטלי המוביל כיום בישראל להפקת מגוון מסמכים כמו חשבוניות, קבלות, הצעת מחיר ועוד. היא מאפשרת לעשרות אלפי לקוחותיה לקבל תמונה מלאה של העסק, כולל ניהול ההוצאות ובמקביל מציעה מגוון פתרונות תשלומים. שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות משותפים ליעל את תהליכי העבודה שלהם ולהתמודד עם אתגרים כמו קשיי גבייה וניהול פיננסי שרבים מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל מתמודדים איתם.

"שיתוף הפעולה עם חשבונית ירוקה הינו חלק מאסטרטגיית החדירה שלנו לשוק והמדיניות שלנו לעזור למנהלי החשבונות והגבייה ולבעלי העסקים לתפעל את מערך התשלומים והגבייה שלהם ללא הצורך לעבור בין מערכות שונות" אמר קובי רם, מייסד ומנכ"ל V-CHECK.

בימים אלו מגייסת V-CHECK השקעה באמצעות פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז. קובי רם, מייסד ומנכ"ל V-CHECK, מסר כי לאחר ההשקעה תחל החברה בפעילות גם בחו"ל.

ל- V-CHECK הסכם אסטרטגי גם עם חברת Prodware. במסגרת ההסכם משלבת Prodware את המוצרים של V-CHECK בפתרונות הליבה מבוססי מיקרוסופט דיינמיקס שהיא מציעה ללקוחותיה.
אודות V-CHECK

חברת V-CHECK הוקמה בשנת 2015. המוצר הראשון של החברה היה צ'קים דיגיטליים ובהמשך פיתחה V-CHECK פלטפורמה לתשלומים וגביה בצורה דיגיטלית. המערכת שולחת תזכורות, מפיקה דו"חות סטטיסטיים ומנהלת מספר תהליכי גביה במקביל. כיום משתמשים במוצרים של V-CHECK מאות לקוחות בישראל. V-CHECK שוכנת במתחם "ראשון סטארטאפ" ברח' משה שרת 6 בראשון לציון. לפרטים נוספים: https://V-CHECK.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il