TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

איתן לומברד מונה למנכ"ל CGS ישראל


איתן לומברד. צילום יח"צ.
מובילה בינלאומית של שירותי BPO לקידום חווית לקוח מקומית וגלובלית

CGS, ספקית בינלאומית של יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור חוץ, הכריזה היום כי איתן לומברד מונה למנכ"ל CGS ישראל, חברת בת של CGS הגלובלית שבסיסה בארצות הברית. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי לומברד על הובלת פעילות מיקור החוץ העסקי בישראל, כולל ניהול הפיתוח העסקי, הסכמים, גיוס עובדים, פיתוח ארגוני ותפעול.


לדברי פיל פרידמן, נשיא ומנכ"ל CGS: "לאיתן קריירה מקיפה בהובלה וייעוץ לעסקים גלובליים בשוק הישראלי. עם הצמיחה המתמשכת במתן שירותי מיקור חוץ ברחבי העולם, CGS ממשיכה לחזק את השותפות העסקית עם לקוחותיה על ידי מתן פתרונות גמישים ותפורים אישית, על בסיס צוותים ייעודיים. בהובלתו של איתן אנו צופים התרחבות נוספת של הצוות הישראלי, המהווה נדבך חשוב ברשת השירותים הגלובלית שאנו מעניקים ללקוחותינו".


במהלך 2019 לומברד שימש כיועץ לשוק הישראלי עבור CGS. לפני כן היה המייסד והמנכ"ל של "סנסקום ייעוץ וניהול פרויקטים". לומברד הוא בוגר אוניברסיטת אסטון בבירמינגהם, בריטניה.


לדברי לומברד: "CGS היא מובילה גלובלית מוכרת במיקור חוץ של תהליכים עסקיים (BPO) ופתרונות call center. יש כאן סינרגיה נהדרת עם הרקע שאני מביא לתפקיד. אני נלהב מהאימוץ של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כמפתח ליצירת חווית לקוח, אולם בסופו של יום, אני מכיר בכך שהאנשים הם אלו שתומכים בתהליכים וטכנולוגיות כדי לבדל את השירות ללקוחותינו".


עם משאבי call center ייחודיים כדי לספק מענה ללקוחות גלובליים, CGS דוגלת בגישה היברידית המשלבת אוטומציה עם נציגים במוקדים הממוקמים בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון. צ'טבוט, המבוסס על בינה מלאכותית (AI), וטכנולוגיות RPA (Robotic Process Automation), משלימים את השירותים שמספקים אלפי נציגים בעשרות שפות. CGS תומכת ברבים מהמותגים הגלובליים המובילים בקמעונאות, מלונות, בריאות, טכנולוגיה ותקשורת. פתרונות מיקור החוץ (BPO) החדשניים והגמישים של CGS כוללים תמיכה טכנית, שירות לקוחות, מכירות, שיפור ערוצי מכירה ותמיכה במערך אחורי.

על CGS
במשך יותר מ-35 שנים CGS מסייעת לחברות גלובליות, חברות מקומיות וגופי ממשלה לספק ביצועים פורצי דרך על בסיס יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור חוץ. CGS ממוקדת ביצירת פתרונות מקיפים שיענו על הצרכים המורכבים והרב-מימדיים תוך תמיכה בפעילויות העסקיות הכי בסיסיות של לקוחותיה. עם מטה בעיר ניו-יורק, לCGS יש משרדים ברחבי צפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואסיה.
למידע נוסף בקרו בבקשה באתרי החברה: http://cgs.co.il/ https://www.cgsinc.com/en
ועקבו אחרינו בLINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/cgs-israel/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il