TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Lime משיקה את LimePass - שירות מנויים גלובלי חדש וראשון מסוגו בעולם

שירות המנויים החדש מאפשר לרוכבים לשכור את הקורקינטים במחיר מוזל בכל מקום ובכל שעה
Lime, חברת המיקרו מוביליטי השיתופית המובילה בעולם, משיקה את LimePass, שירות מנויים חדשני, שהחל מהיום, זמין בישראל. המנוי, מאפשר לרוכבים לשכור את הקורקינטים השיתופיים של Lime בפשטות וללא עלות פתיחת הנעילה.

יניב גודר, מנכ"ל אזורי Lime מזרח התיכון מוסר: "אנחנו שמחים להציג לרוכבים שלנו את ה-Limepass- פיתוח שנועד להקל על הקהילה שלנו. שירות זה מצטרף לשורה ארוכה של פיתוחים ויוזמות, דוגמת אקדמיות רכיבה, הזמנת קורקינט מראש, קול קורא אשר הפצנו ליזמים בתחום הבטיחות ופיתוחים נוספים עליהם אנו עובדים במטרה להמשיך ולשפר את חווית השימוש בLime. לפי סקרים וניתוחים שביצענו לאחרונה למדנו כי יותר מ-50% מהרוכבים שלנו סומכים על Lime כפתרון תחבורתי תכוף על מנת להתנייד בעירם. בעזרת שירות LimePass החדש שלנו, אנו גאים להציע לרוכבים שלנו דרך חסכונית יותר להתנייד בעיר ביעילות, במהירות ובקלות".

כיצד LimePass עובד

הרשמה לשירות מקנה לרוכבים 7 ימי רכיבה רצופים ללא עמלת פתיחת נעילה אשר חוסכות 5 ש"ח מכל רכיבה. זהו שירות המנויים השבועי הראשון שהושק בענף המיקרו-מוביליטי. בכפוף לתדירות השימוש, דמי המנוי בשווי 28 ש"ח משתלמים כבר תוך יומיים או שלושה.

כיצד רוכשים Limepass

על מנת לרכוש Limepass כל מה שצריך לעשות הוא:

לפתוח את אפליקציית Lime
כניסה לתפריט
בחירה ב- LimePass ולהמשיך לפי ההוראות
שירות LimePass הוא האחרון בסדרה של שדרוגים שנעשו לאחרונה בLime. נוסף על השקת צי חדש של קורקינטים- בטוחים יותר, יעילים יותר ועמידים יותר; במהלך הקיץ הודיעה Lime על הרחבת שיתוף הפעולה עם גוגל, אובר ועוד שותפים נוספים נוספים.

אודות Lime:

Lime, חברת המיקרו מוביליטי השיתופית המובילה בעולם, מספקת פתרונות ניידות נגישים וחדשניים במרחבים עירוניים. החברה נוסדה ב- 2017 בסן פרנסיסקו והיא פעילה ביותר מ - 120 שווקים.

מאז כניסת החברה לישראל בפברואר 2019, הפכה Lime לחברה הגדולה בתחומה בארץ. Lime הינה היוזמת והמפעילה של First Ride Academy - אקדמיית הרכיבה הראשונה בישראל, שנועדה לייצר תרבות רכיבה נכונה להשתלבות בטוחה של רוכבי הקורקינטים במרחב העירוני. האקדמיה הינה חלק ממערך הסברתי רחב היקף של חינוך הרוכבים לרכיבה נכונה תוך התחשבות מירבית במרקם העירוני.

לפרטים נוספים בקרו ב- https://www.li.me/about-us   



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il