TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סטודנטים מ-HIT פיתחו טכנולוגיות למידה מקצועיות עבור מד"א ורשות הכבאות, גופי החירום של ישראל.

המערכות שפותחו מאפשרות לכל לוחם אש, פרמדיק, חובש ומתנדב להיכנס לאזור האישי ולתרגל את מערכי השיעור דרך הטלפון הנייד, מחשב או טאבלט ולבצע חיפוש של מידע חשוב שיכול לסייע בזמן אמת להצלת חיים
גופי החירום מד"א ורשות הכבאות נדרשים להעביר לעובדיהם מאות מערכי שיעור בשנה בכדי לתרגל, לרענן ולעדכן את הידע של העובדים במטרה לשמור על כשירותם המבצעית. במשך שנים ארוכות מערכי שיעור אלו הודפסו או נמצאו במצגות השמורות על מחשבים בתחנות, לוחמי האש והפרמדיקים נדרשו לגשת אליהם ידנית על מנת לתרגל ולחפש מידע. בגופי החירום התעוררה ההבנה שיש לרתום את ההתפתחות הטכנולוגית האדירה של העשור האחרון לטובת שיפור טכנולוגי של מערכי הלימוד.

בשנת הלימודים האחרונה לתואר ראשון בטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי חולון HIT, הסטודנטים השתתפו בסדנא שבמסגרתה כל צוות הוביל פרויקט עבור לקוח אמיתי (ארגון, חברה או מוסד). פרויקט גמר טיפוסי כולל: חקר וניתוח צרכים, אפיון עיצוב, פיתוח של הפתרון המוצע ואף ביצוע פיילוט בקרב קהל היעד.

מספר סטודנטים מ-HIT נענו לקול קורא שפרסמו גופי החירום ושקדו במשך שנה שלמה על פיתוח אתרים מותאמים למובייל הכוללים מערכי שיעור, תרגילים ומערכות לניהול המידע. הפיתוחים נעשו בהנחיית חברי הסגל האקדמי של המכון הטכנולוגי; ינאי זגורי (רכז פרויקט הגמר), ורותם ישראלי (מרצה בכירה בפקולטה לטכנולוגיות למידה) ומנחה משותף מטעם גופי החירום.

המערכות שפותחו מאפשרות לכל לוחם אש, פרמדיק, חובש ומתנדב להיכנס לאזור האישי ולתרגל את מערכי השיעור דרך הטלפון הנייד, מחשב או טאבלט ולבצע חיפוש של מידע חשוב שיכול לסייע בזמן אמת להצלת חיים. מכיוון שכל המידע שמור על ענן, ניתן לעדכן אותו סימולטנית עבור כלל עובדי הארגון.

למעשה פותחו 3 מערכות שונות: אתר לרענון ידע ותרגול פרמדיקים אותו פיתחו גיא שלום ועמרי כהנא, מחולל למידה המאפשר תרגול ללוחמי אש אותו פיתוחו שיר בריקמן וענבר גולדברג, ולומדה אינטראקטיבית לתרגול מתנדבים בכב"א פרי פיתוחם של הצמד שני אדרי ועדי שוירמן. יש לציין שמדובר בתהליך שכלל פיילוט ראשוני בארגונים וצפוי לכלול פיתוחים ושדרוגים נוספים עד להטמעה מלאה של הטכנולוגיה בארגון.

מערכות אלו ופיתוחים רבים נוספים הוצגו בתערוכת הגמר של החוג לטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי חולון.

מפתחי המערכת של מד"א, עמרי כהנא וגיא שלום: "לאורך כל הדרך השתדלנו להקשיב לצרכי הארגון, דיברנו עם פראמדיקים פעילים והעברנו ביניהם שאלונים על מנת להבין את הצרכים האמתיים שלהם. הבנו שפראמדיקים הם אנשי מקצוע מיומנים ביותר וכי גם כשהם צריכים לרענן ידע, הם יודעים בדיוק מה לחפש. כך נולד הרעיון להפוך את האוגדן המודפס למערכת דיגיטלית אליה מנהל ההדרכה יכול להעלות תכנים וניתן למצוא בה מידע ספציפי בעזרת חיפוש פשוט במינימום זמן."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il