TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פורטינט מרחיבה את האינטגרציה של פתרונות אבטחת הענן הדינמיים שלה עם פתרון חדש של Amazon Web Services


פורטינט
בעוד המיגרציה לענן ממשיכה לצבור תאוצה, מחקר חדש של (ISC)2 מצא כי הדאגה העיקרית של מומחי אבטחת סייבר בתחום הענן היא אובדן ודליפה של נתונים

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על הרחבת פתרונות אבטחת הענן הדינמיים של החברה על פלטפורמת Amazon Web Services. פורטינט ביצעה אינטגרציה של פתרון ה-FortiGate-VM של החברה עם ה-AWS CloudFormation אשר הושק לאחרונה ומציעה כעת ערכות כללים מנוהלות חדשות של פורטינט עבור AWS Web Application Firewall (AWS WAF) מבוססות חתימות של שירות ה-WAF של פתרון ה-FortiWeb של פורטינט. כמו כן, פתרונות אבטחת הענן של פורטינט תומכים כעת בשיפורים של Amazon Virtual Private Cloud (Amazon VPC) Ingress Routing. אינטגרציות אלו מאפשרות לפורטינט להמשיך לקיים את מחויבותה לאבטחה של כל סביבות הענן השונות.


בעוד המיגרציה לענן ממשיכה לצבור תאוצה, מחקר חדש של (ISC)2 מצא כי הדאגה העיקרית של מומחי אבטחת סייבר בתחום הענן היא אובדן ודליפה של נתונים. פורטפוליו אבטחת הענן העוצמתי של פורטינט מספק אבטחה מקצה-לקצה אשר מאחדת את בקרות האבטחה והנראות בסביבות ענן שונות כדי להגן על כל התשתית ולנהל סיכונים כמו אובדן מידע ואיומים נוספים בצורה יעילה.


פורטינט מספקת סט רחב של פתרונות אבטחה המשולבים בצורה טבעית על פלטפורמת AWS, אשר מספקים שכבות אבטחה נוספות ומגבירים את בטחון הלקוחות והגמישות לפרוס אפליקציות באתר המקומי או בענן. האינטגרציות החדשות של פורטינט על פלטפורמת AWS כוללות:


חוקים מנוהלים חדשים עבור AWS WAF הזמינים כעת עבור ה-AWS WAF v2 API החדש – הדבר מספק ללקוחות גמישות רבה יותר בבואם לפרוס את מדיניות אבטחת ה-WAF שלהם על ידי מתן אפשרות למשתמשים לשלב בין ערכות כללי WAF כדי לייעל את אבטחת האפליקציות השונות.


FortiGate-VM מציעה אינטגרציה עם יצרני צד שלישי – פורטינט ממנפת את AWS כדי לספק למשתמשים חוויה רציפה בבואם לערוך את פוליסות האבטחה, משתמשי האדמין, ניתוב הרשת ופעולות אבטחת ענן אחרות בצורה אוטומטית. האינטגרציה החדשה מפשטת את התאמות הקונפיגורציה הידנית ומספקת דרך רציפה שבה ניתן ליצור, לעדכן ולמחוק משאבים בסביבות AWS.


פתרונות אבטחת הענן של פורטינט תומכים ביכולות Amazon VPC Ingress Routing – הדבר מסייע לארגונים לבנות ולנהל פריסות בקנה מידה גדול באמצעות ה-Cloud Security Services Hub. יכולת זו מאפשרת בנייה גמישה וגרנולרית של מערך התקשורת ואבטחת המידע ב-AWS. ללקוחות ניתנת האפשרות להגדיר חוקי ניתוב שינתבו מחדש תעבורה נכנסת ל-VPC דרך מוצרי האבטחה השונים של פורטינט, כמו FortiGate-VM, FortiWeb-VM ו-FortiSandbox הרלוונטיים לתעבורה הספציפית, באופן סלקטיבי ולפני הגעתם ליעד הסופי.


ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "הענן מספק יתרונות עסקיים קריטיים, כאשר הימצאות של פתרונות האבטחה הנכונים הוא גורם מרכזי לפעולות ענן מוצלחות. כאשר יותר ויותר ארגונים ממנפים את AWS, שיתוף הפעולה שלנו אשר נועד לספק פתרונות אבטחת סייבר לענן, מסייע לשפר את האבטחה ומאפשר לארגונים לנצל את כל היתרונות שהענן מספק".

אודות פורטינט
פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-425,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il