TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

לנובו משיקה ב-CES2020 - ה-must have החדשים של לנובו ליוצרי תוכן


Lenovo
קריאה לכל יוצרי התוכן: לנובו מבשרת ב-CES 2020 על לידתה של משפחת ה-Creator החדשה - סדרה חדשה ומלהיבה של מחשבים ומסכים שתאפשר ליוצרים לבנות עולם יצירתי יותר ומורכבת ממחשבים מבוססי Windows 10 ומסכים שנחשפים לראשונה ב-CES

מחקר גלובלי שבוצע לאחרונה חשף שיותר מ-200 מיליון יוצרים משתמשים במחשבים האישיים שלהם לפחות פעם אחת בשבוע כדי להתמודד עם היבטים הקשורים לעיסוק היצירתי שלהם. מדובר ביוצרים שנהנים לצלם, שאוהבים לספר סיפורים באופן דיגיטלי, והם משתמשים בכלי תוכנה וציוד מיוחד כדי להביא את היצירתיות שלהם לידי ביטוי - ולא מדובר בהכרח במקצוענים שמקבלים שכר, באומנים גרפיים או יוצרי סרטים. הקבוצה זו המורכבת מחובבים, פרילנסרים ואנשי מדיה חברתית היא שסיפקה ללנובו את ההשראה ליצירת סדרת המכשירים החדשה.


כל אחד מהמכשירים בסדרה זו מגיע עם חותם שמזהה את השתייכותו למשפחת ה-Creator, והם תוכננו לעזור לכותבים, אמנים ומעצבים לשתף פעולה ולהשתמש בטכנולוגיה כדי לברוא את יצירת המופת הבאה שלהם. הם מגיעים עם כלים פרודוקטיביים ברמת ביצועים גבוהה לה הם זקוקים ביום יום. בנוסף, הגרסה המעודכנות ביותר של תוכנת Lenovo Vantage מציעה חוויית משתמש ייחודית שהותאמה במיוחד ליוצרים. לדוגמה, אמנים יכולים להצמיד את לוח יוצרי התוכן הדיגיטלי (Digital Content Creators) לשורת המשימות שלהם כדי לעבור בקלות ליישומי אדובי.


ואם אי פעם תתקעו, מערכת תמיכת הלקוחות Lenovo Premium Care נמצאת במרחק של שיחת טלפון, הודעת דואר אלקטרוני או שיחה ברשת כדי להעניק למשתמשים גישה מסביב לשעון לטכנאים מומחים - והיא זמינה כעת ב-36 שווקים גיאוגרפיים, כשבמהלך 2020 יתווספו לרשימה אזורים נוספים.


1. הכוח ליצור עם Yoga Creator 7
תחשבו לרגע על המשמעות של אודיו באיכות גבוהה, מסך בהיר ואיכותי, וביצועים רבי עוצמה עם עד מעבדי Core i7 מהדור העשירי של אינטל שנמצאים ממש בקצות אצבעותיכם - עד כמה כל זה יכול להשפיע על היצירות העתידיות שלכם? ה-Yoga Creator 7 החלק וקל הוא נייד הפרמיום החדש שלנו שהותאם במיוחד לעמוד בצרכי הפרודוקטיביות הניידת של יוצרי התוכן הדיגיטלי.


זהו מחשב שמציע מעבר קל בין מצבי ביצוע שונים באמצעות Q-Control של לנובו, עם היכולת לעבור להילוך גבוה בעת יצירת אנימציות תלת ממדיות ממוחשבות מקוריות, או בעת עריכת גרפיקה או תמונות. מערכת הקירור, המשתמשת באיפיוני בינה מלאכותית, מתאימה את עצמה למטלות המשתמש וממקסמת את חיי הסוללה כדי להוסיף עוד כ-20% לזמן העבודה.


אמנים ומעצבים יגלו שקשה להביס את האפשרות לבחור במסך 15.6 אינץ' זכוכיתי ברזולוציית FHD המציע תמיכה ב-100% במכלול הצבעים sRGB, עם חשיפה מלאה לצבעי ה-Pantone. בנוסף מגיע Yoga Creator 7 עם העוצמה של המעבדים גרפיים המעודכנים של NVIDIA ועם Studio Drivers וכן תומך ב-Dolby Atmos Speaker System כדי לספק חוויית אודיו עשירה באמצעות אוזניות או הרמקולים של המחשב בתכנון ובכוונון דולבי. כל אלה ממצבים אותו כמורשה בידי ספקי תוכנה עצמאיים להרצת יישומים מתאימים עם ביצועים מיטביים, כולל כל יישום קריאטיבי שהקישור אליו נכלל בלוח יוצרי התוכן הדיגיטלי.


הסייעת החכמה של לנובו, Lenovo Smart Assist, עוזרת ב-Yoga Creator 7 להיכנס למערכת ללא מגע ידיים וכן לכבות אותה באופן אוטומטי בשימוש עם מצלמת האינפרה-אדום ו-Windows Hello, או באמצעות חיישן טביעות האצבע המובנה. המחשב מציע גם מצב המתנה, כך שכותבי התוכן יכולים להרים את המכסה של הנייד ומייד לבחון את הודעות הדואר האלקטרוני ואת ההתראות שלהם מבלי לחכות לאתחול המערכת. הם גם יכולים, למשל, לבקש מ-Alexa של אמזון, מהצד השני של החדר, לאיית מילים תוך שימוש ביכולת של Alexa להוריד מילונים למחשב.


בהמשך השנה יצורפו יכולות נוספות של Alexa ל-Yoga Creator 7 ולמחשבים אחרים של לנובו עם Windows 10, כגון היכולת לשדר כהודעה ברחבי הבית באמצעות התקנים פעילים תומכי Alexa המאפשרים זאת, וכן אביזר תאורה חכמה חדש שיהיה מואר בעת ש-Alexa מקשיבה. בנוסף ניתן יהיה ליהנות מיכולת בית חכם משודרגת שתאפשר למשתמשי Alexa בפקודה אחת, ובבת אחת, להפעיל קבוצות שלמות של התקני IoT, במקום אחד בכל פעם.
Yoga Creator 7 הוא מחשב נייד במיוחד עם משקל של 1.9 ק"ג ועובי של 16.4 מ"מ, המציע כאפשרות חיבור אלחוטי בתקן WiFi 6, חיי סוללה של עד 13 שעות, תמיכה בטכנולוגיית Rapid Charge המאפשרת טעינה של 80% מהסוללה בשעה אחת בלבד, ומקלדת עם תאורה אחורית.


2. ה-IdeaPad Creator 5 החדש - לאומנים בנשמה
לא משנה כיצד אתם מחפשים להביא את היצירתיות שלכם ליד ביטוי - בשיתוף רעיונות מעוררי השראה במדיה החברתית או בהוספת ציורים לספר, ה-IdeaPad Creator 5 החדש של לנובו הוא נייד מיינסטרים שיכול לקדם אתכם אל היעד במהירות רבה יותר.


עם IdeaPad Creator 5 תוכלו לחוות את השימוש במעבד עד Core i7 מהדור העשירי של אינטל ומסך IPS בגודל 15.6 אינץ' וברזולוציית FHD, עם תמיכה של 100% ב-AdobeRGB. IdeaPad Creator 5, עם המעבדים הגרפיים המעודכנים של NVIDIA ועם Studio Drivers, מאפשר לכם להזרים את הוידאו בלוג שלכם באמצעות מצלמת HD מובנית עם מכסה הפרטיות, וכן לצפות בסרטוני הדרכה של Photoshop מבית אדובי המקושרים ללוח יוצרי התוכן הדיגיטלי, כל זאת באיכות קול חדה כבדולח המבוססת על Dolby Audio.


IdeaPad Creator 5 תוכנן עבור אומנים שזקוקים לסביבת עבודה שקטה המאפשרת להם להתרכז ביצירת התוכן שלהם, והוא יכול להעביר את הביצועים הילוך אחד קדימה עם Q-Control או להשתמש בתכונת הקירור החכמה כדי לאזן בין קירור המערכת לרעש המאווררים וכדי למטב את זמן העבודה של הסוללה - עם תוספת של עד 20% על ידי שימוש בבינה מלאכותית.


עם משקל של כ-2.2 ק"ג מציע המחשב תמיכה ביכולות של Alexa והוא מגיע עם עד 16 גיגה-בייט זיכרון DDR4 ואחסון SSD בנפח של עד 1 טרה-בייט. הוא יהיה זמין בצבע Dark Moss, והוא הנייד האידיאלי ליצירת גרפיקה ווידאו תוך כדי תנועה עם 8 שעות עבודה ותמיכה ב-Rapid Charge.


3. צרו סיפור משלכם עםIdeaCentre Creator 5 רב העוצמה
חשבו על סוס עבודה רב עוצמה ליצירת אומנות דיגיטלית שגם מהווה הצהרה רבת משמעות על שולחן המשרד הביתי שלכם. IdeaCentre Creator 5 של לנובו הוא המחשב השולחני החדש והרב שימושי שלנו ליוצרי תוכן בזמן שהם משחררים לחופשי את היצירתיות שלהם.


מחשב שולחני זה, בתצורת טאור, מגיע עם עד מעבדי ה-Core i9 המעודכנים של אינטל. הוא ניתן להגדרה בכמה דקות בלבד ונראה נהדר על כל משטח עבודה.


יצירת תוכן נהדר, כמו במקרה של עריכת וידאו, דורשת יותר כוח מחשוב, וזו הסיבה שהוספנו עד 16 גיגה-בייט זיכרון וכרטיס גרפי עד GeForce RTX 2060 של NVIDIA כדי שחוויית יצירת הוידאו והתכנים הבידוריים תהיה מהנה יותר.


4. Qreator 27 Monitor של לנובו לתצוגה וקול באיכות קיצונית
Qreator 27 Monitor החדש של לנובו הוא מסך שתוכן לשימוש בידי יוצרי תוכן ומדיה, והם יכולים לצפות לחוויה אודיו ויזואלית יוצאת דופן. הוא מציע פאנל IPS עם טכנולוגיית Smart Crystal Sound בגודל 27 אינץ' וברזולוציית 4K, עם מסגרת דקיקה שכמעט ואינה נראית.


הקול מתצוגת ה-Smart Crystal Sound זורם בסנכרון עם התנועות על המסך והפאנל משמש כמו ממברנה של רמקול - וכך עוטף את יוצר התוכן האודיו שבאמת מפיח חיים באפקטים הקוליים שמשולבים בסרטוני הווידאו.
נהלו את הפרודוקטיביות שלכם עם הפונקציה Smart Power שממטבת את צריכת החשמל על ידי זיהוי ההתקנים התואמים הנטענים כשהם מקושרים למסך, וזאת כדי לאפשר את תפוקת הכוח הנכונה בהתאם לצריכה של כל אחד מהם. ריטוש התמונה ועריכת הווידאו יבוצעו בקלות בזכות היכולת לראות את הצבעים כפי שהם תמיד אמורים היו להיות מוצגים, עם טווח צבעים טבעיים באיכות גבוהה - Qreator 27 Monitor תומך בעומק צבע של 10 ביט, עם תמיכה ב-98% ממכלול צבעי DCI-P3, ועם אפשרות להציג יותר ממיליארד צבעים.


פתרון כבל יחיד מעביר בו זמנית את החשמל, הנתונים, הווידאו ואת אות האודיו, כך שהחיבור למחשב נייד, טלפונים חכמים והתקנים תואמים אחרים מתבצע באופן חלק. בנוסף הוא מאפשר שולחן עבודה נקי מהבלגאן המוכר באמצעות פונקציית הטעינה האלחוטית המובנית בבסיס.


המסך מציע עיצוב מינימליסטי, והוא מגיע בצבע אפור ברזל עם גימור כרום בצבע מטאלי ועם רישוי של TÜV Rheinland Eye Comfort להפחתת עייפות העיניים.


5. ליצור בבהירות מוחלטת עם Q27h Monitor של לנובו
כשאתם בונים את הפורטפוליו המקוון שלכם תוכלו לעבוד חכם יותר עם Q27h Monitor של לנובו המאפשר לעבור באופן חלק בין צריכת בידור לעבודה על הפרויקט היצירתי האחרון שלהם מבלי להתפשר על איכות, אסתטיקה ותפקודיות.


זהו מסך 27 אינץ' ברזולוציית QHD ובבהירות של 250 ניט, וכשהוא מחובר למחשב, להתקן נייד או לציוד הסטודיו שלכם, באמצעות כבל אחד בחיבור USB Type-C, הוא מאפשר הפצת חשמל נכונה לכל התקן לצורך העברה מהירה של אותות אודיו, נתונים ווידאו - והכל בו זמנית.


עם רמקולים משולבים המציעים אודיו עילאי ושוליים דקיקים במיוחד, מציע המסך איכות תמונה יוצאת מן הכלל וחוויית צפייה רחבה באופן משמעותי עם זמן תגובה של 4 אלפיות השנייה, קצב ריענון של 75 הרץ כדי למזער את טשטוש התנועה במשחקים, כשכל זה נתמך בטכנולוגיית Radeon FreeSync של AMD. מסך התצוגה נקי מהבהובים מיותרים עם רישוי של TÜV Rheinland Eye Comfort להקלה על העיניים.


זמינות ומחירים –
כל מחשבי הסדרה החדשה יגיעו לארץ.
Yoga Creator 7,IdeaPad Creator 5 ו- IdeaCentre Creator 5יגיעו לארץ החל ממאי. מחיריהם טרם נקבעו.
Qreator 27 Monitor יגיע החל מפברואר 2020. מחיר מומלץ – 1,350 שקל
Lenovo Q27hיהיה זמין בארץ החל ממרץ 2020. מחיר טרם נקבע

לתמונות ומפרטים ראו Lenovo CES 2020 press kit



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il