TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הכנסות ראדא לשנת 2020 צפויות לצמוח ביותר מ-50% למעל ל-65 מיליון דולר


דב סלע - קרדיט סיון פרג
ההזמנות שהתקבלו בשנת 2019 הסתכמו בכ-60 מיליון דולר

ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת כי קיבלה הזמנות חדשות בהיקף של מעל 6 מיליון דולר במהלך חודש דצמבר 2019. ההיקף המצטבר של ההזמנות שהתקבלו בשנת 2019 הסתכם בכ-60 מיליון דולר, שיא של כל הזמנים לחברה.


בהתבסס על הדרך שבה מקבל השוק את המכ"מים הטקטיים של ראדא והיקף ההזמנות שהתקבלו, החברה צופה כי הכנסות 2020 יצמחו ליותר מ-65 מיליון דולר, גידול של 50% בהשוואה לתחזית שפרסמה החברה להכנסות של 43 מיליון דולר לשנת 2019.


מעל ל-80% מההזמנות שהתקבלו בשנת 2019 היו עבור מנוע הצמיחה של ראדא: מערכות מכ"מים טקטיים מוגדרי תוכנה, רב-משימתיים. השימושים למכ"מים שהוזמנו הינם בעיקר עבור פתרונות C-UAV (הגנה כנגד רחפנים וכלי טיס בלתי מאוישים), V-SHORAD (הגנה אווירית לטווחים קצרים מאוד) ופתרונות APS (מערכות הגנה אקטיביות). יתר ההזמנות היו עבור פתרונות ראדא בתחום האוויוניקה.


דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "אנו בעיצומה של תקופת צמיחה מואצת ושוברת שיאים בכל הפרמטרים, הנובעת מהשוק החדש והצומח בו אנחנו פועלים - מכ"מים טקטיים. ההזמנות החדשות שהתקבלו במהלך השנה האחרונה, לצד היצע המוצרים הרחב שלנו בתחום המכ"מים הטקטיים, שהינם מנוע הצמיחה של החברה, נוטעים בנו ביטחון כי הצמיחה של יותר מ-50% בהכנסות, תמשיך אל תוך שנת 2020. בהתחשב בשיעורי הרווחיות הגולמית היציבים, כפי שבאו לידי ביטוי בדוחותינו הכספיים שפורסמו בשנת 2019, שנת 2020 תהיה שנה של מעבר לרווחיות, לאחר מספר שנים בהן השקענו במיצוב החברה והכנתה לתקופת הצמיחה הנוכחית. אנו מאמינים כי הצמיחה שלנו תישמר גם ב-2021 ובעתיד הנראה לעין."

אודות ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ
ראדא הינה חברת טכנולוגיות צבאיות גלובלית, ממוקדת בפתרונות מכ"מיים ייחודיים ובמערכות מורשת אויוניות. החברה הינה מובילה בתחומי מכ"מים מיני-טאקטיים שמיועדים לשווקים משמעותיים וצומחים שכוללים הגנה על מתקנים קריטיים, הגנת גבולות, הגנה על כוחות מתמרנים ויישומים נגד רחפנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il