TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מימון הפרויקט מבוסס על ערבות ממשלת בריטניה


אסדת קידוח של Premier, מפעילת פרויקט Sea Lion. קרדיט: Premier Oil
נאוויטס נכנסת כשותפה בפיתוח תגלית ענק המוכחת Sea Lion באיי פוקלנד

נאוויטס חתמה על מזכר הבנות עם החברות הבריטיות הציבוריות Premier ו-Rockhopper לקבלת זכויות של 30% בתגלית הענק Sea Lion באיי פוקלנד תמורת מימון של חלק מעלויות הפיתוח של אחד השותפים
תנאי בהסכם: קבלת ערבות למרבית המימון הנדרש לפרויקט מממשלת בריטניה, שהשטח נמצא בחזקתה, תוך הבטחת יציבות פיסקלית


גדעון תדמור: "נאוויטס ממשיכה לממש את אסטרטגיית הפעילות שלה, והפעם כשותפה לפיתוח פרויקט ימי משמעותי באזור מבטיח מחוץ לצפון אמריקה"


שותפות נאוויטס פטרוליום ממשיכה במימוש האסטרטגיה שלה לכניסה לפרויקטי נפט מוכחים שטרם פותחו, ומדווחת על חתימת הסכם הבנות עם החברות הציבוריות הבריטיות Premier ו-Rockhopper לקבלת 30% מהזכויות בתגלית הנפט המשמעותית Sea Lion באיי פוקלנד, טריטוריה בריטית בעלת ממשל פנימי עצמאי, תמורת העמדת הלוואה , יחד עםPremier , לחלק מעלויות הפיתוח של חברת Rockhopper.


נכס הנפט Sea Lion ממוקם כ-220 ק"מ צפונית לחופי איי פוקלנד בדרום-מערב האוקיינוס האטלנטי, וכולל 3 רישיונות בהם נתגלו ואומתו עתודות משמעותיות של נפט. נכס הנפט התגלה לראשונה בשנת 2010 על ידי Rockhopperובשנת 2012 רכשה Premier 60% מזכויות הנפט ומונתה כמפעילת הפרויקט. מאז התגלית הראשונית, נקדחו במהלך השנים האחרונות 10 קידוחי אימות והערכה נוספים בנכס הנפט בהשקעה כוללת של כ-1.1 מיליארד דולר.


לחברת Premier ניסיון בינלאומי עשיר בפעילות אקספלורציה, פיתוח ותפעול הפקה של מאגרי נפט וגז, והיא מחזיקה בנכסי נפט ורישיונות אקספלורציה רבים, בין היתר, בבריטניה, אינדונזיה, ווייטנאם, ברזיל, מקסיקו ואלסקה, והינה בעלת הפקה יומית של כ-80 אלף חביות נפט.


השותפות בפרויקט גיבשו תכנית של פיתוח תגלית הנפט בשלבים, כאשר החלטת השקעה סופית (FID) לפיתוח שלב א' צפויה להתקבל עד סוף שנת 2020, לאחר השלמת מתווה המימון לפיתוחו. בהתאם לתוכנית, תחילת ההפקה המסחרית משלב א צפויה בשנת 2024.


במסגרת ההסכם, החברות הבריטיות יעבירו לנאוויטס 30% מהזכויות בנכס הנפט, כאשר Premier תחזיק ב-40% ו-Rockhopper ב-30% הנותרים. תמורת קבלת הזכויות נאוויטס ו-Premier יתחייבו להעמיד לחברת Rockhopper הלוואה בגובה ההון העצמי שיידרש ממנה לפיתוח שלב א', על פי חלקה בנכס הנפט. ההלוואה תשולם לנאוויטס ול-Premier מתוך 85% של התזרים החופשי של Rockhopper אשר ינבע מההפקה של שלב א'.


פרויקט Sea Lion זוכה לתמיכה של ממשלת בריטניה, וצפוי לקבל ערבות של ממשלת בריטניה או גופי אשראי ממשלתיים אחרים למרבית המימון הנדרש לפיתוח הפרויקט.


הסכם ההבנות אינו מחייב את הצדדים והסכמים מלאים ומחייבים צפויים להיחתם עד ליום 28 בפברואר 2020. כמו כן נקבע כי נאוויטס תוכל לבטל את העסקה ולקבל חזרה את הסכומים שישולמו על ידה עד לאותה עת, במידה ולא התקבל אחד מהתנאים הבאים: החלטת השקעה סופית עד סוף שנת אפריל 2021, אישור מקדמי למתן ערבות של ממשלת בריטניה לפרויקט והתחייבות ליציבות פיסקלית מצד ממשלת פוקלנד. בנוסף תוכל Premier לבטל את העסקה, תוך החזרת העלויות שהשקיעה נאוויטס עד אותה עת במידה ונאוויטס לא תאשר החלטת השקעה סופית או אם תחליט שלא להעמיד את חלקה בהון הנדרש.
ההסכם כולל בנוסף אופציה של נאוויטס לרכישת זכויות בשלב ג' של פיתוח הפרויקט, הכולל תגלית סמוכה נוספת, וכן הסכם לשיתוף פעולה בין הצדדים בכל רישיון עתידי שיירכש באזור (AMI – Area of Mutual Interest).


יו"ר נאוויטס פטרוליום גדעון תדמור: "נאוויטס ממשיכה לנצל הזדמנויות השקעה בהתאם לאסטרטגיה שלה לכניסה למאגרים מוכחים בעלי פוטנציאל כלכלי משמעותי אשר טרם פותחו. נאוויטס נכנסת בפעם לראשונה לפיתוח פרויקט מחוץ לצפון אמריקה, באזור מבטיח עם פוטנציאל השאת ערך כלכלי משמעותי לשותפות".
נאוויטס מחזיקה ב-7.5% מפרויקט בקסקין (475 מיליון חביות) שכבר החל בהפקה מסחרית של מעל 35,000 חביות ביום ומייצר תזרים מזומנים יציב לשותפות. במקביל, נאוויטס הגדילה את אחזקותיה בפרויקט שננדואה (281 מיליון חביות) ל53.1%, ולהערכת השותפות צפויה קבלת החלטת השקעה בפרויקט (FID) במהלך המחצית הראשונה של 2020. בנוסף, נאוויטס גם מחזיקה ברישיון האקספלורציה עם הפוטנציאל הגדול 'בלוק 7' בקנדה, כאשר ענקית הנפט BP הודיעה על כוונתה לבצע כ-20 קידוחי אקספלורציה עתירי השקעה בבלוקים הסמוכים לבלוק 7.


נאוויטס מחזיקה בפורטפוליו של נכסי נפט וגז בארה"ב וחלקה בכלל התגליות המוכחות עומד על כ-225 מיליון חביות נפט(C2+P2) , בנוסף ,כאמור, מחזיקה השותפות בבלוק 7 במזרח קנדה, וחלקה המוערך במשאבים המנובאים בנכס הוא כ-427 מיליון חביות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il