TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מההכרזות החמות של CES 2020


DYNABOOK (לשעבר טושיבה) מכריזה על מחשב נייד 13.3” עיסקי הקל בעולם - 870 גר׳. צילום יח"צ
DYNABOOK (לשעבר טושיבה) מכריזה על מחשב נייד 13.3” עיסקי הקל בעולם - 870 גר׳¹
המחשב הנייד החדש המצוייד במעבד אינטל מהדור העשירי, קשוח במיוחד (עבר את מבדקי MIL-STD 810G) והוא מיועד למקצוענים הנמצאים בדרכים, הזקוקים לאמינות גבוהה, קישוריות בכל מקום ושלל תכונות שימושיות במיוחד

Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) השיקה במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית -CES 2020 שנערכת בימים אלה בווגאס, ארה״ב, את ה- Portégé X30L-G, הלפטופ 13.3” העסקי הקל ביותר בעולם – 870 גרם*, העמוס בכל התכונות הנדרשות לשרידה היומיומית: מעבד אינטל דור 10, קישוריות, ביצועים, אבטחה קשיחה ועמידה בסטנדרט Microsoft Modern Device, שהפך לתו תקן למחשב הנייד המודרני.

ה- Portégé X30L-Gתוכנן מראש לשמש כבן לוייה של אנשי העסקים המקצוענים הן במשרד והן בדרכים. הוא בנוי על ׳מרכב׳ מגנזיום קליל, אך עמיד במיוחד ומותאם לעבודה ולתנאי שטח הנוקשים ביותר. לשם כך עבר המחשב שורת מבדקים שכללו הפלות מגובה רב, הפרשי טמפרטורות, לחות ואבק. התוצאה: המחשב עומד בכבוד בתקן הצבאי MIL-STD-810G, כשהמשמעות היא עמידות בכל דרישות החיים המודרניים וסביבת העבודה המשתנה.

המחשב מצוייד במסך 13.3” IGZO FHD LCD מפיתוח של Sharp, בעל ציפוי מונע השתקפויות, עם עוצמת הארה גבוהה במיוחד של 470 NIT שמפגין צריכת חשמל נמוכה במיוחד בהשוואה למסכי LCD סטנדרטיים. השילוב עם זמן סוללה של 14.5 שעות*, ומסך ה- IGZO כמו גם פונקציית טעינה מהירה שמספקת 4 שעות סוללה רק בחצי שעה של טעינה, משמעותו שהמשתמשים אינם צריכים לדאוג בעת שהם משוטטים בדרכים.

קליל קליל, אבל עם ביצועים מרשימים
למרות משקלו המופחת וגודלו הכללי, ה- Portégé X30L-G אינו מתפשר על ההצעה למשתמשי הקצה. מעבדי אינטל דור 10 ומבחר אופציות של כונני SSD, כולל SATA, fast PCIe ו- Intel Optane מאפשרים עבודה מהירה במיוחד. קורא כרטיסי Micro SD אף מרחיב את אופציות האחסון בעוד שזכרון DDR4 RAM מהיר, מסמן שהמחשב יכול להתמודד ובקלות רבה עם כל היישומים הנדרשים מאנשי ונשות העסקים.

״השקת ה- Portégé X30L-G מדגימה את המחוייבות שלנו לפיתוח מערכות מחשב שנבנו במיוחד עבור כח האדם הארגוני של ימינו. המחשב הזה הוא עדות ליכולות ההנדסיות שלנו שמאפשרות לארוז רכיבים מוכווני עסקים רבי עוצמה הגוף כה קל״, אמר דמיאן ז'אום, נשיא GmbHDynabook Europe. ״זהו מחשב שבהחלט מסמן תחילה של עידן חדש במחשוב האישי הנייד – והקל״.

קישוריות ואבטחה
ה- Portégé X30L-G נהנה ממגוון אופציות לקישוריות רשת ואביזרים. יציאת USB Type-C מאפשרת למשתמשים לטעון, להתחבר לצגים או להעביר נתונים בחיבור אחד. למרות העיצוב הדקיק, המחשב מצוייד ביציאת HDMI ובשתי כניסות USB 3.0 כך שלא צריך להסחב עם מתאמים בדרכים. תחנת עגינה USB-C dock אופציונלית מאפשרת חיבור נטול עומס כבלים נוסף לשלל אפשרויות של ציוד היקפי. המחשב אף מצוייד ב- Intel 802.11ax (WiFi 6) ובמודול BT 5.0 WiFi התומכים במהירות גבוהה וברוחב פס מספק, בעוד שכניסת Gigabit-LAN מאפשרת גישה מהירה במיוחד לרשת בחיבור המשרדי.

בצד האבטחה, ה- Portégé X30L-G מגיע מוכן לעמוד בפני כל מתקפה זדונית. כדי למנוע גישה לא רצויה לחומרים רגישים, יש מערכות ביומטריות לזיהוי טביעת אצבע ולזיהוי פנים, באמצעות Windows Hello ו- Intel Authenticate. רכיבי אבטחה נוספים, דוגמת Trusted Platform Module 2.0 (TPM) והעובדה שה- BIOS מתוכנן ונבנה בתוך החברה, מבטיחים עוד שכבת הגנה נוספת.

המחיר הצפוי למחשב – תלוי המפרט - החל מ- 4990 שקלים (כולל מע"מ).
ה- Portégé X30L-G יהיה זמין מפברואר 2020, באמצעות חברת ׳מפעיל׳. למידע נוסף:
http://il.dynabook.com/he

¹ Based on 13” laptops with 10th generation Intel Core U Series processors as of December 27, 2019, research conducted by Dynabook Inc.
* תלוי המפרט

אודות Dynabook Inc.
במשך מעל ל-30 שנה המחשבים הניידים של טושיבה והטכנולוגיות בהן הם צויידו, היוו את הסטנדרט לתעשייה כולה בתחומי חדשנות, איכות ואמינות מוצר. כעת, עם הרכישה על ידי תאגיד Sharp ותחת המותג החדש Dynabook, ממשיכה החברה במסורת של אספקת ערך מוסף ותמיכה בשותפים העסקיים ובלקוחות ברחבי העולם.
למידע נוסף: http://il.dynabook.com/he

למידע מקוון:
בקרו באתר dynabook.co.il לקבלת מידע על המוצרים האחרונים של החברה, או בקרו בבלוג שלנו. כאלטרנטיבה, ניתן ליצור קשר עם החברה במגוון אתרי המדיה החברתית שלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il