TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מכללת ההייטק SVCollege מסכמת את שנת 2019 בשיפורים בכל התחומים ועם החשיבה על התלמיד במרכז


תומר גלעד, מנכ"ל SVCollege. צילום יח"צ
בנוסף, המכללה המשיכה בגיוס כח אדם איכותי לתפקידי ההוראה וההדרכה על מנת להוביל ולעמוד בשורה הראשונה של מכללות ההייטק בישראל

שנת 2019 מסתיימת ובמכללת SVCollege יכולים, בהחלט, להסתכל אחורה בשביעות רצון. המכללה רשמה השנה גידול של כ-12% במספר הלומדים אצלה ובסך הכל מסיימת עם 1080 סטודנטים רשומים בשנה זו. הלימודים במכללת SVCollege מעניקים לתלמידים יתרונות רבים ומציידים אותם ב"ארגז כלים" מקצועי שילווה אותם מכניסתם לשוק העבודה בהייטק ובמהלכו. בנוסף, המכללה המשיכה בגיוס כח אדם איכותי לתפקידי ההוראה וההדרכה על מנת להוביל ולעמוד בשורה הראשונה של מכללות ההייטק בישראל.

אז איך מכללת SVCollege הצליחה כל כך ומדוע כדאי ללמוד בה?
הרשת נמצאת בתנופת התרחבות וסניפיה מגיעים ליותר ויותר מקומות. משרדיה הראשיים החדשים של המכללה ממוקמים במגדלי אלון בלב סצינת ההי טק ברחוב יגאל אלון בת"א, והם מצטרפים לסניפים נוספים שנפתחו בשנתיים האחרונות וביניהם סניף נתניה באזור התעשייה, סניף רחובות בפארק המדע, וסניף נוסף בבאר שבע הממוקם במתחם ההייטק גב-ים. לאור הגדילה המהירה במספר התלמידים עברה המכללה גם לכיתות מרווחות ומודרניות יותר.

האם מכללת SVCollege מוכרת בענף?
מכללת SVCollege הרחיבה בשנה האחרונה את שיתופי הפעולה מול חברות ההייטק לצורך קליטת כמות גדולה של בוגריה המשתבצים בהן לצרכי התנסות מעשית בשוק העבודה. אם בעבר שיתופי הפעולה היו בעיקר מול חברות הסטארט-אפ, כיום המכללה מתחזקת קשר רציף גם עם חברות גדולות ומוכרות דוגמת חברת ספיאנס, קוואליטסט, ועוד.


בנוסף נוספו עוד פלטפורמות שצוברות תאוצה במסגרת התנסות זו, המאפשרות לתלמיד להתנסות בעבודה אמתית מהבית ובכך להימנע מפגיעה בשגרת חייו. כך למשל באחת בפלטפורמה הבוגרים רוכשים ניסיון במסגרת של crowed-testing (בדיקות בקבוצה) תוך ליווי של מנהלי החברה בה מתבצעות הבדיקות. פלטפורמה נוספת מאפשרת לתלמידים ביצוע בדיקות נרחבות במגוון טכנולוגיות עם אפשרות של תגמול כספי נאה בצידה.


אחד ממנועי הצמיחה הנוספים של מכללת SVCollege בשנת 2019 היה העברת קורסי העשרה לחברות שונות מתחום ההייטק. בדרך זו מיתגה עצמה המכללה גם כגוף המספק הדרכות מקצועיות וקורסים מעולמות תוכן שונים בעולם ההי טק. קהל היעד היו בעיקר חברות אשר ביקשו להעשיר את הידע של עובדיהם ולהכשיר אותם לעבודה בתחומים נוספים. תכנית זו נחלה הצלחה גדולה מאז שנחנכה.

האם SVCollge מסייעת לתלמידים בהשמה?
אחד הדגשים החשובים של החברה הוא בתחום ההשמה. התהליך מורכב משני חלקים כאשר בשלב ראשון הסטודנטים אשר נמצאים בשלב ההתלמדות המעשית מוזמנים לסדנא עם צוות המכללה. שם הם מקבלים הדרכה מפורטת ואפקטיבית כיצד להשתלב בתעשיית ההייטק. סדנא זו כוללת בין היתר הסבר ומתן דוגמאות מפורטות על חשיבות השימוש בלינקדאין, היתרון הגדול בכנסי מיטאפים, ועוד. בשלב השני מחלקת ההשמה במכללה יוצרת קשר עם חברות אשר מחפשות עובדים ומקשרת ביניהם. הכל במקביל לליווי צמוד של הבוגרים בכדי לוודא שאכן אלה עובדים לפי ההנחיות שקיבלו מצוות ההדרכה של המכללה.


במכללה לא מאמינים בפרקטיקה בה הקשר השבועי עם התלמידים מתחיל עם תחילת השיעור ומסתיים בסופו. המכללה חנכה השנה תכנית לסיוע היקפי עבור תלמידיה גם מחוץ לשעות הלימודים. תכנית זו כוללת בין השאר שיעורי תגבור, מנגנון ליווי אישי לתלמידים מתקשים, קבוצות וואטסאפ פעילות בפיקוח וליווי צמוד של גורמי המקצוע במכללה, קשר ישיר ורצוף בין הסטודנט למרצה באמצעות פלטפורמות העברת מסרים, וכן סדנאות ממוקדות לחיפוש עבודה שמטרתן הגדלת אחוז הבוגרים שמשתלבים בתעשיית ההי טק.

מה לומדים במכללת SVCollege?
בנוסף לקורסי הליבה כמו QA ופיתוח אתרים, המכללה השיקה השנה גם קורסי gaming, ו full-stack המיועדים לקהל חובבי הפיתוח. במכללה כבר חושבים קדימה ובשנת 2020 מתכננים שם להשיק קורסים נוספים לפי דרישות השוק וביניהם קורס DevOps, וקורס Cyber.


תומר גלעד, מנכ"ל SVCollege: "שנת 2019 הייתה שנת עשייה מרובה מבחינת SVCollege אולם לפנינו עוד עשייה רבה. במהלך שנת 2020 אנחנו מתכננים להגדיל את היקף הקורסים, להגדיל את כמות המשתלבים של בוגרנו בשוק העבודה תוך חיזוק והעמקת הקשר האישי בין המכללה לסטודנט".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il