TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

בהמשך להסכם לרכישת נכסי הנפט המפיקים בארה"ב בכ-45 מיליון דולר


נאוויטס מפת נכסים
נאוויטס: תזרים מהוון של 162 מיליון דולר לנכסי הנפט היבשתיים הנוספים בטקסס

נאוויטס מפרסמת דוח עתודות של NSAI לארבעת נכסי הנפט היבשתיים המפיקים, אותם היא רוכשת תמורת כ- 45 מיליון דולר


חלקה של נאוויטס בעתודות הנפט עומד על כ-14.7 מיליון חביות (P2) ותזרים המזומנים המהוון לנאוויטס מהפרויקט (לאחר ניכוי מיסים ותמלוגים) יעמוד על כ-162 מיליון דולר (NPV10).


לפי NSAIהפרוייקט צפוי לתרום כבר במהלך שנת 2020 EBITDA של כ-17 מיליון דולר (P2)


נאוויטס נערכת להגדלת ההפקה מהנכסים תוך מימוש תכנית פיתוח הכוללת קידוחים אופקיים בהיקף של כ-30 מיליון דולר
יו"ר נאוויטס גדעון תדמור: "הרחבת הפעילות היבשתית תתרום לנאוויטס צמיחה משמעותית תוך פיזור רחב של נכסי הנפט"


שותפות נאוויטס פטרוליום מפרסמת היום דוח עתודות לארבעת נכסי הנפט היבשתיים המפיקים בטקסס ארה"ב, אותם היא רוכשת (50%), כפי שדווח לאחרונה, תמורת כ-45 מיליון דולר (Manvel, Thompson, East Hastings, Webster). על פי נתוני דוח העתודות שהוכן ע"י מעריך העתודות NSAI, חלקה של נאוויטס בעתודות המוכחות מסתכם בכ-14.7 מיליון חביות נפט (P2).


תזרים המזומנים המהוון החזוי (NPV10) של נאוויטס (לאחר ניכוי מיסים ותמלוגים) מנכסי הנפט שנרכשו בכ-45 מיליון דולר, עומד על 162 מיליון דולר בגין עתודות בסיווג P)2) ועל כ-113 מיליון דולר בגין העתודות בסיווג (P1). לפי תזרים המזומנים החזוי (P1), עלות הרכישה משקפת 47NPV.


בהתאם לדוחNSAI , ארבעת השדות צפויים לתרום כ-17 מיליון דולר ל-EBITDA של נאוויטס כבר במהלך שנת 2020 (P2, ולפי מחיר נפט של 57.7 דולר)


רכישת נכסי נפט אלו הינה יישום נוסף לאסטרטגית הפעילות של נאוויטס ביבשה, המתמקדת באיתור ורכישה אטרקטיבית של נכסי נפט מפיקים הכוללים גם פוטנציאל פיתוח של עתודות מוכחות, באופן שיאפשר יצירת ערך רב נוסף לשותפות.


נכסי הנפט שנרכשו בטקסס כוללים כ-121 בארות, שמפיקות כעת בקצב הפקה יומי של כ-2,726 חביות נפט ביום (הפקה של כ-1,363 חביות ביום לחלקה של נאוויטס).


נאוויטס, תפעל לביצוע פיתוח נוסף בנכסים אלו בהיקף של כ-30 מיליון דולר שיכלול סדרה של קידוחים אופקיים במטרה למצות את הפוטנציאל והערך הכלכלי הרב הטמון בנכסי הנפט, כפי שבא לידי ביטוי בדוח העתודות.


יו"ר נאוויטס גדעון תדמור: "דוח העתודות לנכסי הנפט בטקסס תומך ביישום האסטרטגיה של נאוויטס למיצוי הפוטנציאל של נכסי נפט יבשתיים מפיקים בהם יש עתודות מוכחות משמעותיות שטרם פותחו. הרחבת זרוע הפעילות היבשתית תאפשר לנאוויטס להנות מפיזור רחב של נכסים ומצמיחה משמעותית הנובעת מהגדלת היקף ההפקה היומי הכולל".


נאוויטס פועלת לאיתור ומימוש הזדמנויות השקעה בנכסי נפט וגז, הכוללים עתודות נפט וגז מוכחות שכבר נתגלו ושטרם פותחו. אסטרטגיה זאת, אשר באה לידי בפרויקטים הימיים בקסקין ושננדואה שבמפרץ מקסיקו שבארה"ב, ולאחרונה גם בפרויקטים היבשתיים נצ'ס ונכסי הנפט בטקסס, כוללת פיתוח מואץ של עתודות אלה ובמטרה להשאת ערך רב למשקיעים בלוח זמנים קצר.


נאוויטס מחזיקה ב-7.5% מפרויקט בקסקין (475 מיליון חביות) שכבר החל בהפקה מסחרית של מעל 35,000 חביות ביום ומייצר תזרים מזומנים יציב לשותפות. במקביל, נאוויטס הגדילה את אחזקותיה בפרויקט שננדואה (281 מיליון חביות) ל53.1%, ולהערכת השותפות צפויה קבלת החלטת השקעה בפרויקט (FID) במהלך המחצית הראשונה של 2020. בנוסף, נאוויטס גם מחזיקה ברישיון האקספלורציה עם הפוטנציאל הגדול 'בלוק 7' בקנדה, כאשר ענקית הנפט BP הודיעה על כוונתה לבצע כ-20 קידוחי אקספלורציה עתירי השקעה בבלוקים הסמוכים לבלוק 7.


נאוויטס מחזיקה בפורטפוליו של נכסי נפט וגז בארה"ב וחלקה בכלל התגליות המוכחות עומד על כ-225 מיליון חביות נפט(C2+P2) , בנוסף ,כאמור, מחזיקה השותפות בבלוק 7 במזרח קנדה, וחלקה המוערך במשאבים המנובאים בנכס הוא כ-427 מיליון חביות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il