TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

המ-לט חתמה על הסכם אסטרטגי בקוריאה עם Hyundai Heavy Industries


המלט
Hyundai Heavy Industries היא אחת מחברות בניית האניות הגדולות בעולם ואחת משלוש חברות בניית האניות הגדולות בקוריאה
המ-לט, העוסקת בפיתוח ומכירת מחברים, ברזים, שסתומים ומערכות פיקוד ובקרה לתעשיות התהליכיות ותעשיות האולטרה נקיות ולתחום בקרת הזרימה, הודיעה על חתימת הסכם מסגרת בין חברת הבת של החברה בקוריאה, שבבעלות מלאה, לבין חברת Hyundai Heavy Industries Co., Ltd לאספקת מוצרים לבקרת זרימה בתחום הקריוגני לשימוש של אניות המובילות גז טבעי נוזלי (LNG). Hyundai Heavy Industries היא אחת מחברות בניית האניות הגדולות בעולם ואחת משלוש חברות בניית האניות הגדולות בקוריאה. תקופת ההסכם הינה עד ליום 31.12.2020 או עד למועד מאוחר יותר שיוסכם על ידי הצדדים.

להערכת החברה, הלקוח צפוי לבנות בין 20 ל- 25 אוניות המובילות גז טבעי נוזלי (LNG) כאשר היקף ההזמנות הצפוי של מוצרים מהקבוצה לכל אנייה הינו לכל הפחות בסך של כ- 0.5 מיליון דולר. יובהר כי אין התחייבות של הלקוח לכמות או היקף רכישה של המוצרים. להערכת החברה, ההתקשרות עם Hyundai Heay Industries Co., Ltd הינה התקשרות אסטרטגית לקבוצה של אספקת מוצרים בתחום בקרת הזרימה לבניית אניות המובילות גז טבעי נוזלי (LNG). להערכת החברה, ההתקשרויות בהסכם זה בנוסף להסכם עם חברת Samsung Heavy Ind. משקפות את מעמדה של הקבוצה ומסמלות הכרה באיכות ואמינות של המוצרים שלה על ידי המספנות הגדולות בעולם.

אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט, מסר: "החברה שמחה לדווח כי חתמה על הסכם התקשרות על חלק מהמוצרים שיסופקו לאניות שבונה חברת היונדאי בקוריאה כאשר היקף רכישת הברזים הכולל לאנייה מסתכם בכ-5 מיליון דולר. אנחנו פועלים במרץ על מנת להגדיל את סל המוצרים והיקף הרכישות בקרב יצרניות האניות בקוריאה ועם היונדאי בפרט. ההסכמים שנחתמו כעת עם היונדאי ועם סמסונג לפני כשנה הינם אסטרטגיים לחברה ובראייה קדימה המ-לט רואה ביקושים גבוהים בתחום אוניות המובילות גז טבעי נוזלי (LNG). אנו ערוכים להגברת כושר הייצור בקוריאה ככל שנדרש בשנים בהן יבנו 60 אניות LNG בקוריאה. קוריאה מהווה טריטוריה דומיננטית וחשובה ואנו רואים בחברת הבת בקוריאה,Valve S&S, שבבעלותנו פלטפורמת מכירות ושיווק לכלל מוצרי המ-לט בקוריאה וכן פוטנציאל מכירה משמעותי של מוצרי S&S דרך זרוע המכירות של המ-לט ברחבי העולם."

לחברת הבת בקוריאה S&S Valve ניסיון של למעלה מ-35 שנים בפיתוח, ייצור ושיווק של ברזים ושסתומים תעשייתיים לתחום ההולכה של נוזלים וגזים. מוצרי החברה כוללים בין היתר סדרת ברזים קריוגנים העמידים בתנאי טמפרטורה ולחץ קיצוניים של מינוס 196 מעלות צלזיוס, ברזי בקרה הידראוליים וידניים המשמשים לניהול מערכות בקרת זרימה ועוד. מוצרי S&S Valve משמשים בין היתר לתעשיות הגז והנפט, הפטרוכימיה, הספנות (כולל מערכות ימיות להובלת גז טבעי נוזלי), האנרגיה והתעשייה הכללית. באמצעות חברת S&S Valve, המ-לט מתכוונת להעמיק ולבסס את פעילותה בקוריאה ומעריכה כי תחום בקרת הזרימה בעל פוטנציאל שוק של כ-40 מיליארד דולר.

אודות המ-לט:
המ-לט בשליטת קרן פימי (30.5%), היא מהחברות המובילות בעולם לייצור ומכירת ברזים, מחברים, שסתומים ופתרונות בקרה לטמפרטורות גבוהות, ללחצים גבוהים ולתנאי ואקום לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות ולהולכת גזים בתחום המוליכים למחצה. עם לקוחות החברה נמנות החברות המובילות בעולם בתעשייה התהליכית ותעשיית המוליכים למחצה. החברה נוסדה בשנת 1961 ומתקני הייצור והנהלתה ממוקמים באזור התעשייה ציפורית. המ-לט מעסיקה כ-1,050 עובדים בישראל וברחבי העולם, ומתקני הייצור של החברה בישראל מתפרשים על מעל ל-25 אלף מ"ר. להמ-לט חברות בנות בארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה, הולנד, יפן, סין, רוסיה, צרפת, נורווגיה קוריאה וסינגפור. מניותיה של המ-לט נסחרות בבורסה לני"ע בתל אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il