TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

טילריי מייצאת את המשלוח המסחרי הראשון אי פעם של קנאביס רפואי שהותר להכניס לישראל


Tilray
החברה חותמת על הסכם שותפות אסטרטגי של 2.5 טון עם קנדוק כדי לתת מענה לביקוש הגובר למוצרי קנאביס רפואי בשוק הישראלי

היצוא לישראל מקורו במפעל של טילריי בפורטוגל; טילריי מייצאת עכשיו קנאביס רפואי ל-15 מדינות ברחבי העולם

Tilray, Inc. (NASDAQ:TLRY), חלוצה גלובלית במחקר, גידול, ייצור והפצה של קנאביס, הודיעה היום שהתקשרה בהסכם אסטרטגי עם Canndoc Ltd. ("קנדוק"), חברה בת בבעלות מלאה של אינטרקיור בע"מ (TASE: INCR), באמצעות החברה הבת בבעלות מלאה שלה Tilray Portugal Unipessoal Lda. ("טילריי פורטוגל"), לייצא משלוח סיטונאי של 2.5 טונות של קנאביס רפואי מפורטוגל לישראל. המשלוח, שיגיע בתחילת החודש הזה, הוא היבוא הראשון של קנאביס רפואי שהותר לישראל.

"שיתוף הפעולה בין קנדוק, חלוצת קנאביס בישראל וטילריי, חלוצת קנאביס גלובלית, הוא פריצת דרך משמעותית לקנדוק ולכל השוק הישראלי", אמר אהוד ברק, לשעבר ראש ממשלת ישראל ויו"ר מועצת המנהלים של קנדוק. "זה מאפשר לשתי החברות להציע מגוון רחב של מוצרים לחולים בישראל ולחולים בכל העולם בעתיד הקרוב. זה ציון דרך חשוב באסטרטגיית הצמיחה של קנדוק".

ברנדן קנדי, מנהל העסקים הראשי של טילריי, אמר: "האפשרות לייבא קנאביס רפואי לישראל עבור חולים שצריכים אותו היא רגע באמת היסטורי לא רק לטילריי אלא לכל הענף". הוא המשיך: "לכבוד רב הוא לנו לשתף פעולה עם קנדוק כדי לעזור להגדיל את הנגישות של החולים בישראל ולהיות הראשונים ששולחים קנאביס רפואי למדינה לשימוש מסחרי. ישראל היא מדינת היצוא החמש עשרה שלנו והמשלוח השני מקמפוס האיחוד האירופי שלנו בקנטניידה, פורטוגל".

קנדוק שהוקמה ב-2008 בהרצליה, ישראל, היא בעלת היתר מהיחידה לקנאביס רפואי בישראל לייצור קנאביס רפואי בישראל והיא החברה הציבורית הראשונה במדינה בתחום. טילריי פעילה כבר יותר מעשר שנים במחקר, גידול, ייצור ושיווק של קנאביס רפואי לאלפי חולים במסגרת מגוון רחב של התוויות רפואיות שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי.

לטילריי יש היסטוריה חלוצית כחברה שמחויבת להנגשת מוצרי קנאביס רפואי באיכות של תרופה לחולים שצריכים אותם ברחבי העולם. טילריי הייתה היצרנית המורשית הראשונה של קנאביס רפואי שייצאה בהצלחה קנאביס רפואי מצפון אמריקה וייבאה מוצרי קנאביס רפואי לאיחוד האירופי ב-2016.

בנוסף להסכם האספקה לישראל בין טילריי וקנדוק וכדי לתמוך עוד בהגדלת שוק הקנאביס הרפואי בישראל, טילריי גם הסכימה לרכוש עד 5 טונות של פרחים שלמים עם אישור GMP מקנדוק החל מאמצע 2020. אם התקנות הישראליות העתידיות יאפשרו, הפרחים השלמים יישלחו למפעל של טילריי פורטוגל ויהפכו למוצר מוגמר עם אישור GMP שיופץ ברחבי אירופה. אם לא, הפרחים השלמים יפותחו לקנאביס רפואי מוגמר ויופצו כמוצר מוגמר עם אישור GMP שממותג טילריי- קנדוק בישראל כדי לתמוך עוד בצורכי האספקה המקומיים.


אודות Tilray®

טילריי היא חלוצה גלובלית במחקר, גידול, ייצור והפצה של קנאביס וקנבידיולים שמשרתת עכשיו עשרות אלפי חולים וצרכנים ב-15 מדינות בחמש יבשות.

אודות אינטרקיור וקנדוק

אינטרקיור היא החברה הציבורית הראשונה בבורסה לניירות ערך בתל אביב שמחזיקה ברישיון תקף וקבוע לכל שרשרת הערך של הקנאביס הרפואי באמצעות 100% הבעלות שלה בקנדוק. קנדוק היא יצרנית ישראלית של קנאביס רפואי, עם רישיון ממשרד הבריאות בישראלי מאז 2008. קנדוק היא חלוצה מובילה במחקר, גידול, עיבוד והפצה של מוצרים מבוססי קנאביס באיכות של תרופה לחולים עם רישיון, בתי חולים, רופאים, מחקר וארגונים ממשלתיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il