TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

גילת מדווחת על צמיחה חזקה ברבעון השלישי של 2019


גילת
הרווח התפעולי על בסיס GAAP גדל ב-43.1% בהשוואה לרבעון הקודם; ה-EBITDA המתואם עלה לשיעור דו-ספרתי והסתכם ב-10.1 מיליון דולר

גילת זוכה בחוזה משמעותי למערכות התקשורתmPOWER O3b של SES, הפועלות במסלול לווייני בינוני (MEO)

פתח תקווה, ישראל, 19 בנובמבר 2019 - חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר, 2019.


דגשים עיקריים:
הכנסות הרבעון השלישי של 2019 גדלו ל-63.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-59.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2019 ו-62.8 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד.


המשך רווחיות חזקה:
ברבעון השלישי של 2019 גדל הרווח התפעולי על בסיס GAAP ב-17.1% ל-7.0 מיליון דולר, בהשוואה ל-6.0 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2018, וב-43.1% מ-4.9 מיליון דולר בהשוואה לרבעון השני של 2019. ברבעון השלישי של 2019 צמח הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP ל-7.5 מיליון דולר, או עלייה של 15.4% בהשוואה לרבעון השלישי של 2018 ועליה של 19.4% בהשוואה לרבעון השני של 2019.


ברבעון השלישי של 2019 הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-6.3 מיליון דולר או 11 סנט למניה בדילול מלא, ירידה של 27.3% בהשוואה לרווח נקי על בסיס GAAP של 8.7 מיליון דולר או 16 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השלישי של 2018, אשר כלל הטבת מס חד פעמית של 4.1 מיליון דולר. ברבעון השלישי של 2019 הרווח הנקי עלה ב-84.7% מ-3.4 מיליון דולר או 6 סנט למניה בדילול מלא בהשוואה לרבעון השני של 2019. ברבעון השלישי של 2019 גדל הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP ב-34.1% והסתכם בכ-6.8 מיליון דולר או 12 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP של 5.1 מיליון דולר או 9 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי של 2018, וב-41.6% מ-4.8 מיליון דולר או 9 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2019.


ברבעון השלישי של 2019 ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-10.1 מיליון דולר, עלייה של 10.6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ועלייה של 13% מהרבעון השני של 2019. ה-EBITDA המתואם לרבעון מהווה כ-15.9% מההכנסות, לעומת 14.5% מההכנסות ברבעון השלישי של 2018 ו-14.9% מההכנסות ברבעון השני של 2019.


ההנהלה מעדכנת את יעדיה לשנת 2019: אשרור תחזית הרווח התפעולי על בסיס GAAP לטווח של 23 מיליון דולר ל-27 מיליון דולר, ו-EBITDA מתואם בטווח של 38 מיליון דולר ל-42 מיליון דולר לצד הפחתת תחזית ההכנסות לטווח של 260 מיליון דולר עד 270 מיליון דולר. השינוי בתחזית ההכנסות נגרם בשל עיכוב במספר הזמנות מרכזיות, בשילוב עם עיכובים באספקה אשר נפתרו ברובם.


יונה עובדיה, מנכ"ל גילת התייחס לתוצאות: "השגנו אבני דרך משמעותיות ברבעון השלישי, הן בהיבט הפיננסי והן בהיבט העסקי, בשעה בה אנו ממשיכים ליישם את האסטרטגיה שלנו ליצירת הכנסות איכותיות ורווחיות באמצעות מנועי הצמיחה שלנו: אינטרנט פס רחב, תשתית תמסורת סלולרית ואינטרנט במטוסים.
"בצד הפיננסי השגנו התקדמות משמעותית תוך כדי המשך שיפור הרווחיות. השגנו שיא ב-EBITDA המתואם שהסתכם בהיקף דו ספרתי של מיליוני דולרים, ליתר דיוק ב-10.1 מיליון דולר. הגענו להישג זה רק פעם אחת קודם לכן, מאז שנושא הצמיחה ברווחיות הפך לאחד מעמודי התווך של האסטרטגיה שלנו, ויש לנו כוונה לדבוק בה בעתיד.


"בהיבט העסקי, אני נרגש לדווח כי גילת השיגה ציון דרך משמעותי עם הבחירה של SES בפלטפורמה של גילת למערכות התקשורת mPOWER O3b הפועלות במסלול לווייני בינוני (MEO). גילת נבחרה בזכות פלטפורמת תכן מקטעי הקרקע החדשני שלנו אשר מפחית באופן משמעותי את עלויות העברת ביט מידע ברשת, יעילות ספקטרום תדרים מובילה, ובזכות היכולת שלנו לספק שיפור מהפכני בביצועי המודם. זכייה זו מציבה את גילת בחזית הטכנולוגית של תחום הרשתות הקרקעיות התומכות במערכות הלוויינים המשייטים במסלול שאינו גאוסטציונרי (NGSO), וכשחקן בולט בלווייני הדור החדש מבוססי התוכנה, GEO HTS ו-VHTS.


"בפרו, מטרתנו הייתה מאז ומתמיד יצירת הכנסות חוזרות ורווחיות מתפעול וממכירות שירותים. ואכן, בנוסף להישגי הרבעון הקודם, והמעבר לשלב התפעולי בשלושה אזורים נבחרים, אני שמח לבשר כי ברבעון השלישי של 2019 זכינו בחוזה בהיקף של 10 מיליון דולר למשך חמש שנים במסגרתו נספק שירותי תמסורת סלולרית 3G/4G על גבי הרשת אשר בנינו והתחלנו לאחרונה לתפעל. אנו מרוצים על כך שהחזון אכן מתגשם ואנו צופים כי חוזה זה יתרחב משמעותית לאורך זמן למיליוני דולרים נוספים, ולמכירת שירותים נוספים על גבי הרשת.


"באוסטרליה השגנו הרבעון אבן דרך משמעותית עם NBN Co. עם השקת שירותי הלוויין שלה לעסקים. ההשקה המסחרית של פרויקט הדגל הזה הינה התחלת מתן השירות המנוהל שלנו ל-NBN, אשר יביא להכנסות של עשרות מיליוני דולרים אמריקאים על פני תקופה של כעשר שנים.


"בנוסף, ראינו התקדמות מתמשכת בתחומי הצמיחה של החברה: תקשורת סלולרית ובאספקת קישוריות בתנועה . כך באופן מיוחד בתחום התמסורת הסלולרית, גילת ממשיכה להיות מזוהה כמובילה עולמית ונבחרה על ידי ספקית הרשת הסלולרית היפניתNTT DOCOMO . באספקת קישוריות בתנועה במטוסים, אנו שואבים עידוד מהכיוון הברור של חברות התעופה להציע WIFI בחינם, כפי שכבר בא לידי ביטוי במהלך הרבעון הנוכחי עם ביקוש משמעותי לציוד של גילת. הן התקשורת הסלולרית והן הקישוריות בתנועה ממשיכים להוות מנועי צמיחה משמעותיים עבור גילת.


"לבסוף, ברבעון השלישי, המשכנו לחזק את השותפות שלנו עם China Satcom עם חוזה לשדרוג רשת התקשורת באופן העדכני, האיכותי והיעיל ביותר באספקת קישוריות בתנועה, באוויר ובים, וכמו כן ביישומי תקשורת נייחים.


מר עובדיה סיכם: "לסיכום, אנו מרוצים מהמומנטום שלנו בשוק במקביל לשיפור המתמשך בשורת הרווח. בימים אלו אנו עוסקים בגיבוש תוכנית העבודה שלנו לשנת 2020. אנו נבסס את התוכנית על אותם קווים מנחים המובילים את מנועי הצמיחה הקיימים, עם השקעה מתמשכת ומוגברת בשמירה על מובילות המוצרים שלנו, ושיפור בשורה העליונה ובשורה התחתונה".

הכרזות בולטות לאחרונה:
גילת חתמה על חוזה משמעותי עם SES במסגרתו תפתח ותפרוס מערכות תקשורת mPOWER O3b הפועלות במסלול לווייני בינוני (MEO)
Global Eagle הזמינה מ – Wavestream, חברת בת של גילת רשתות לוויין, משדרי אינטרנט מהיר למטוסים בהיקף של 5 מיליון דולר
גילת ו-China Satcom הניחו את התשתית לתקשורת הלוויינית העתידית בסין עבור יישומים ניידים ונייחים באוויר בים וביבשה
גילת זכתה בחוזה של NTT DOCOMO לפרויקט תמסורת לוויינית לרשתותLTE אשר ירחיב את דריסת הרגל שלה בתחום ה-LTE

פרטי שיחת הועידה:
הנהלת גילת תארח שיחת ועידה היום, ה-19 בנובמבר, בשעה 16:30 (שעון ישראל) שתדון בתוצאות הרבעון השלישי ותענה על שאלות רלוונטיות. להאזנה לשיחה יש לחייג 03-918-0609
הקלטת השיחה תהיה זמינה באתר גילת בכתובת www.gilat.com וכן בקישור הבא:
http://veidan-stream.com/gilatq3-2019.html


הקלטת השיחה תהיה זמינה לתקופה של 30 ימים באתר החברה ובקישור הנ"ל.
גילוי פיננסי שלא על פי GAAP (Non-GAAP)
סיכום הדוחות הכספיים הבלתי מבוקרים המצורפים, הוכנו לפי עקרונות GAAP של הרשות לניירות ערך האמריקאית. בנוסף להצגת מדדים פיננסיים על פי GAAP, מציגה החברה מדדים פיננסיים שלא על פי GAAP: רווח נקי, רווח תפעולי, EBITDA מתואם ורווח למנייה. ההתאמות לתוצאות לפי GAAP של החברה התבצעו מתוך כוונה לספק להנהלת החברה ולמשקיעים הבנה כוללת ומקיפה יותר של בסיס תוצאות הפעילות, מגמות וביצועים. ערכי Non-GAAP מנטרלים בעיקר את השפעת תגמולים מבוססי מניות, עלויות רה-ארגון, פחת והפחתות על רכוש בלתי מוחשי נרכש, הפחתת הוצאות תמריץ חכירה, הוצאות משפט, הכנסות הקשורות לתביעות בגין הפרת סודות מסחר והוצאות בגין התחייבויות מיסוי תלויות הקשורות לתכנית חנינת מס וכן הכרה ראשונית של נכסי מס נדחים הקשורים להפסדים מועברים. גילת מציגה EBITDA מתואם בכדי לאפשר השוואה בין ביצועי החברה בפועל לביצועיה בתקופות קודמות וככלי להערכת התוצאות הכספיות והתפעוליות על בסיס עקבי מתקופה לתקופה.


החברה מאמינה כי מדד זה, כאשר בא בשילוב התוצאות הפיננסיות של החברה על פי עקרונות GAAP, מספק מידע שימושי למשקיעים להערכת תוצאות תפעוליות ומגמות שוטפות. EBITDA מתואם, אינו מיועד לבחינה במנותק, ואין לפרשו כאלטרנטיבה לרווח תפעולי או רווח נקי לתקופה והוא אינו יכול להעיד על התוצאות התפעוליות של החברה בעבר; ואין הוא מיועד לספק תחזית של תוצאות פוטנציאליות עתידיות. EBITDA מתואם לא נערך לפי מערכת מקיפה של כללים או עקרונות חשבונאיים ואינו מיועד להשוואה למדדים דומים המשמשים חברות אחרות. המידע המשלים בין הרווח התפעולי וה-EBITDA המתואם של החברה מוצג בסיכום הדוחות הכספיים המצורף.


הודעה לעיתונות זו כוללת הערכות צופות פני עתיד של ה- EBITDA המתואם החזוי על ידי גילת לשנת 2019. הערכה צופת פני עתיד של הרווח הנקי והתאמה בין ההערכה צופת פני עתיד של ה-EBITDA המתואם לבין הרווח הנקי אינן מובאות מאחר והנתונים הנחוצים להערכת הרווח הנקי אינם ניתנים להערכה בנקודת זמן זו.


הצגת הרווח הנקי, הרווח התפעולי, ה-EBITDA המתואם והרווח למנייה שלא על פי GAAP אינו מיועד לבחינה במנותק או כתחליף לדוחות המאוחדים של החברה אשר נערכו בהתאם לכללים ועקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP), או כאינדיקציה לביצועיים התפעוליים ולנזילות של גילת.


אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il