TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת F5 מכריזה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם AWS


F5
הסכם שיתוף הפעולה יאפשר לארגונים לקדם חדשנות במהירות רבה יותר בענן

F5 Networks (NASDAQ: FFIV), הספקית המובילה לשירותי יישומים לענן ההיברידי, מכריזה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי (SCA) גלובלי ורב-שנתי עם Amazon Web Services (AWS) על מנת לאפשר ללקוחות להשתמש ב-F5 תחת עומסי עבודה חדשים של יישומים בענן ולהרחיב את ההשקעות הנוכחיות שלהן ב- AWS.


"שירותי היישומים של F5 מבטיחים את הביצועים ואבטחת המידע של מיליוני יישומים עבור ארגונים גדולים סביב העולם." אמר ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יון וקפריסין. "הסכם שיתוף הפעולה יעלה את יכולתם של ארגונים למנף את הסוויטה המלאה של שירותי החברה ליישומי SaaS ויישומי הענן עבור מיגרציה, בניה, אבטחה ותפעול היישומים ב-AWS".


המסגרת המובנית של ההסכם תאפשר ללקוחות לקבל מודל תפעול עקבי לגידול עבור משאבי היישומים שלהם ב-AWS. לקוחות יכולים להשתמש בפתרונות מתקדמים של F5 על מנת לבצע סטנדרטיזציה, להגדיל ולבצע אופטימיזציה של שירותי יישומים לסביבות AWS, החל מ- Lift-and-shift ו- replatforming, ועד לפיתוח יישומים מלא שנעשה על גבי סביבות אלו.


"חברת F5 שיתפה פעולה באופן צמוד עם AWS במשך שנים, ולאחרונה עם הצעות ה-SaaS שלנו, F5 Cloud Services. יחד עם AWS, אנחנו מספקים סט של פתרונות שמסייע לארגונים לפרוס יישומים במהירות ובצורה מאובטחת, ומבטיחים שהם עומדים בדרישות הביצועים והרגולציה," אמר צ'אד ווילן, סגן נשיא בכיר למכירות גלובליות ב-F5. "המהלך מותאם לאסטרטגיה שלנו, התומכת בשיטות העבודה של צוותי ה- DevOps ומשרתת צוותי הנדסה עם יכולות שיוצרות את המסלול היעיל ביותר מקוד ללקוח".


ארגונים מאמצים את הענן על מנת להאיץ מחזורי חדשנות ולעודד יעילות, אבל כיום חברות רבות חייבות לשמור על סביבות נפרדות של דטה סנטר וענן, דבר שמעלה את ההוצאות התפעוליות, מוסיף מורכבות ומעלה סיכון. לקוחות אלו חייבים בפתרון ענן היברידי שמאפשר ליישומים שלהם לרוץ עם ביצועים ואבטחת מידע עקביים, ללא קשר למיקום. העבודה ש-F5 ו-AWS עושות יחד עונה על הדרישה הזאת, דבר שמאפשר לארגונים להשתמש בשירותי היישומים של F5 בכל הסביבות. בנוסף, פתרונות F5 יאפשרו לצוותי DevOps ומפתחי יישומים לספק, לבצע קונפיגורציה ולנהל שירותים דרך ממשקי API או פורטל אינטרנטי, בקלות וללא צורך במומחיות עמוקה ברשתות או באבטחת מידע.


"היכולת לפרוס ולהריץ יישומים ב-AWS באמצעות שירותי F5 היא דרישה חשובה אצל לקוחות רבים, שקבעו את F5 כסטנדרט עבור העברת יישומים ואבטחתם," אמר מייק קלייוויל, סגן נשיא למכירות גלובליות ופיתוח עסקי ב-Amazon Web Services, Inc.. "הסכם שיתוף העולה האסטרטגי הזה לוקח את היחסים ההיסטוריים שלנו עם F5 לרמה גבוהה יותר. הוא יהווה נכס עצום ללקוחות בזמן שהם בונים יישומים לענן ב-AWS ומעבירים מספר גדל של עומסי עבודה קריטיים דוגמת SAP ו-Windows ל-AWS".


כחלק משיתוף הפעולה, F5 ו- AWS יעבדו יחד על מנת ליצור מסלול חלק שיאפשר ללקוחות לשדרג בקלות לשירותי הדור הבא של F5 כולל:
F5 Cloud Services – שירותי הענן של F5: שירותי ענן, ביצועי יישומים מבוססי SaaS ושירותי אבטחת מידע.
BIG-IP Virtual Edition – שירותי העברת יישומים ואבטחת מידע מבוססי תוכנה לשכבות 4-7.
NGINX – ניהול API קל משקל, בעל יכולת גידול וביצועים גבוהים ותוכנת proxy בשירות מלא הבנויה על גבי שרת הקוד הפתוח המוביל בעולם.


Silverline – פלטפורמת שירותים מבוססת ענן להגנת יישומים מפני איומים.
Aspen Mesh – מערך שירותים מוכן לארגונים, הבנוי על מערכת Istio.

אודות F5
F5 (NASDAQ: FFIV) מספקת לעסקים, ספקי השירות, הממשלות ומותגי הצריכה הגדולים בעולם את החופש להעביר באופן מאובטח כל יישום לכל מקום – בביטחון. F5 מספקת שירותי ענן ואבטחת מידע שמאפשרים לארגונים לאמץ את התשתית שהם בוחרים בה מבלי לוותר על מהירות ושליטה.


מרכז הפיתוח הישראלי של F5, השלישי בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים כ-300 עובדים. למידע נוסף בקרו ב- f5.com. תוכלו לעקוב אחר @f5networks בטוויטר או לבקר אותנו ב- LinkedIn וב-Facebook כדי לקבל מידע נוסף אודות F5, השותפים שלה והטכנולוגיה החדשנית של החברה.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il