TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מו"פ מוטורולה סולושנס מציג


תערוכת החדשנות של מוטרולה- טכנולוגיה מתקדמת בשירות ביטחון הציבור קרדיט צילום למוטורולה סולושנס
רחפן מרדפים המופעל באמצעות שליפת אקדח, מצלמת וידאו המזהה שימוש בנשק בזמן אמת
דורון נדג'ר, מנהל מרכז המו"פ של מוטורולה סולושנס בישראל, אמר: "המשימה שלנו היא לחבר אנשים באמצעות טכנולוגיה, במיוחד במצבים קריטיים האופייניים לעבודת השטח של כוחות הבטחון.

עבודה צמודה עם הלקוחות שלנו בתחום ביטחון הציבור מאפשרת לנו לפתח את הטכנולוגיות החדשניות ביותר אשר הופכות את העבודה שלהם בשטח לקלה יותר"

מוטורולה סולושנס העוסקת בחדשנות בתחום בטחון הציבור וטכנולוגיות לאירועים קריטיים, הציגה השבוע בתערוכת החדשנות השנתית שלה יישומים עתידניים המיועדים עבור גורמי אכיפת החוק. הטכנולוגיות שהודגמו פותחו על ידי צוות המחקר והפיתוח של החברה בישראל

לאורך האירוע, מפתחים ומהנדסים של מרכז המו"פ ומרכז החדשנות של החברה הדגימו הלכה למעשה טכנולוגיות עתידניות שנועדו לסייע לסוכנויות הבטיחות בציבור.

בין הטכנולוגיות שהודגמו:

זיהוי בזמן אמת והתראה על אדם חמוש - טכנולוגיה לזיהוי נשק בווידאו המשולבת ביחידות קצה - מצלמות קבועות, מצלמות גוף ומצלמות רכב - עושה שימוש בבינה מלאכותית (AI) לזיהוי כלי נשק ולהתריע על כך בפני אנשי אכיפת החוק באופן מידי. הצוות הדגים כיצד האלגוריתם מזהה אקדח שנשלף בזמן ובאופן מידי מופעלת התראה קולית.

הרחפן ששומר עליך - אנשי אכיפת החוק מתמודדים מדי יום עם מצבים קריטיים, על כן חשוב להם לקבל תמונה מלאה של האירוע ככל שניתן. על מנת לקבל זווית רחבה ביותר, הדגימו המהנדסים טכנולוגיה המשגרת אוטומטית רחפן וידאו שמלווה את השוטר מלמעלה כאשר הוא שולף אקדח. איך זה עובד? חיישן בנרתיק האקדח מפעיל את מצלמת הגוף ברגע שהאקדח נשלף, המצלמה משדרת אות חירום עם מיקום מדויק של השוטר לרחפן הנמצא בסביבה, הרחפן מגיע למקום ו"מלווה" את השוטר מלמעלה תוך תיעוד האירוע.

אזהרת שיטפון אוטומטית - צוות ה-IoT למשימות קריטיות של מוטורולה סולושנס הדגים כיצד הטכנולוגיה שפיתחו מתחברת למוקד העירוני ומתריעה באופן אוטומטי ובזמן אמת על שיטפון מתקרב. הפיתוח הטכנולוגי הישראלי נבחן בימים אלו בארה"ב, ובעתיד יאפשר לרשויות מקומית להתריע בזמן אמת ולהפעיל נוהל חירום שנועד לצמצם נזקים האפשריים מהשיטפון המתקרב.

הטכנולוגיות המוצגות באירוע מבוססות על עבודת מחקר ופיתוח במוטורולה סולושנס ישראל. חלק גדול מפיתוחים מבוססים על החוויה האמיתית של לקוחות החברה, למשל במקרים כמו אסונות טבע, שריפות, שיטפונות ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il