TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קומפיוג'ן מציגה תוצאות פרה-קליניות עבור COM902, נוגדן תרפויטי כנגד ,TIGIT בכנס בינלאומי מוביל


קומפיוגן
הנתונים תומכים בשימוש קליני פוטנציאלי של COM902 כטיפול אימונותרפיה של סרטן בשילובים שונים עם COM701 ומעכבי PD-1

קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה מובילה בגילוי חישובי ופיתוח של תרופות ראשונות מסוגן לאימונותרפיה של סרטן, פרסמה היום תוצאות פרה-קליניות עבור COM902, הנוגדן התרפויטי שלה כנגד TIGIT התומכות בשימוש קליני פוטנציאלי של COM902 במגוון שילובים עם מעכבי PD-1 ו-COM701, מעכב PVRIG ראשון מסוגו. התוצאות יוצגו בפוסטר מדעי בכנס השנתי ה-34 של האגודה האמריקנית לאימונותרפיה של סרטן (SITC 2019), ביום שבת, ה-9 בנובמבר, 2019.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאת ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "הנתונים הפרה-קליניים החדשים ממשיכים לאשש את התיאוריה שלנו ש-TIGIT ו-PVRIG שייכים לציר אימונואונקולוגי משמעותי. אנו סבורים שלטיפול המשולב של COM902 עם COM701יש פוטנציאל להעצים את ההשפעה הקלינית של טיפולי אימונותרפיה בחולי סרטן שאינם מגיבים לטיפולים קיימים. אנו מצפים לתחילת הניסויים הקליניים ב-COM902 בתחילת שנה הבאה".

ממצאים מרכזיים בפוסטר:
ביטוי נרחב של PVR ו-PVRL2, הקולטנים של TIGIT ו-PVRIG, בגידולים מוצקים;
קישור של COM902 בזיקה גבוהה לתאי T, ופעילות דומה או טובה יותר בתנאי מעבדה בהשוואה לנוגדנים קליניים כנגד TIGIT;


COM902 גורם להפעלה של תאי T שחדרו לגידול, ובשילוב עם COM701, הפעלה זו מתעצמת;
צמיחה מופחתת של גידולים מסוג מלנומה בעכברים חסרי החלבון TIGIT או החלבון PVRIG, והפחתה מוגברת אף יותר בעכברים החסרים את שני החלבונים יחדיו;
שילוב של COM902 עם נוגדנים כנגד PVRIG או כנגד PD-L1 מעכב צמיחת גידולים ומשפר את משך ההישרדות במודל של סרטן המעי הגס בעכברים.

הפוסטר יהיה זמין האתר האינטרנט של קומפיוג'ן, לאחר שיוצג בכנס.

אודות COM902
COM902 הוא נוגדן אנושי כנגד TIGIT, ופותח לצורך טיפול משולב עם COM701. נתונים פרה-קליניים מצביעים על כך שעיכוב של TIGIT, או של TIGIT בשילוב מעכבים של חלבונים נוספים שמבקרים את מערכת החיסון, יכול לשפר את ההפעלה של תאי T ולהגביר את התגובה החיסונית האנטי-סרטנית. לעיכוב משולב של PVRIG ו-TIGIT, שתי הזרועות של הציר הביולוגי של החלבון DNAM-1, יש השפעה סינרגית על המרצת תאי T, עיכוב צמיחת הגידול הסרטני ופעילות אנטי-סרטנית במערכות מודל שונות, שניתן אף להגבירה על ידי הוספת חוסם PD-1. על סמך נתונים פרה-קליניים, שילובים אלו עשויים להיות בעלי חשיבות קלינית לשיפור התגובה החיסונית האנטי-סרטנית ולהגדלת אוכלוסיית החולים שמגיבים לעיכוב של חלבוני בקרת מערכת החיסון. בעקבות קבלת אישור ה-FDA להתחיל ניסויים קליניים, בכוונת החברה להתחיל ניסויים קליניים בחולים עם גידולים מתקדמים בתחילת 2020 .

קומפיוג'ן גילתה את TIGIT ב-2009, באמצעות הפלטפורמה החישובית שבעזרתה גילתה את PVRIG. גילוי TIGIT פורסם על ידי קומפיוג'ן באוקטובר 2009 בכתב העת המדעי המוביל PNAS.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בפלטפורמות החישוביות שלה, בעלות אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. בצנרת התרופות של החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני, ישנן תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה בעזרת הכלים החישוביים שלה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות אימונו-אונקולוגיות מוקדמות יותר, בעיקר כנגד מטרות מילואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בנית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה משרדים בקליפורניה, ארה"ב. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il