TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מלאנוקס מפרסמת דו"ח צד שלישי עצמאי המוכיח כי מתאמי האית'רנט ConnectX (NICs) שלה מציגים ביצועים טובים יותר מהפתרונות הקיימים בשוק


מלאנוקס
ובנוסף שולחת את מתאמי ה- ConnectX-6 Dx החכמים (SmartNICs) והמאובטחים הראשונים ללקוחות

ConnectX מספק ביצועים, מדרגיות ויעילות גבוהים יותר לעומסי עבודה ברשת הענן בהשוואה בין המוצרים.
סאניוול קליפורניה ויקנעם ישראל, 7 באוקטובר, 2019 - מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי בדיקות מעבדה של קבוצת Tolly מוכיחות כי מתאם האית'רנט ConnectX 25GE המוביל בתעשייה שלה מוביל משמעותית בביצועים אל מול מתאם סדרת ה NetXtreme E של ברודקום מבחינת ביצועים, מדרגיות ויעילות. מלאנוקס מגדילה את ההובלה הטכנולוגית עוד יותר באמצעות ה ConnectX-6 Dx, התוספת האחרונה למשפחת ConnectX עטורת הפרסים, הנשלח כבר ללקוחות הייפרסקייל.


מבחן ההשוואה המפורט של מעבדת Tolly העצמאית מראה כי המתאם החכם של מלאנוקס ConnectX-5 (NIC) מספק עד תפוקה כפולה של המתאם של ברודקום NetXtreme E לסביבות ועומסי עבודה נפוצים בפריסת ענן, ארגונים גדולים ואחסון פלאש. בנוסף, הבדיקה הראתה כי מלאנוקס יכולה להתמודד עם יותר חיבורים, מונעת אובדן דאטה וצורכת פחות מחזורי מעבד לחבילת דאטה. את הדו"ח המלא של Tolly ניתן להוריד מאתר האינטרנט של מלאנוקס.


"ביצועי מתאמי הרשת חשובים ביותר בפריסת ענן, אחסון וארגונים גדולים", אמר עמית קריג, סגן נשיא בכיר לתוכנה ומתאמי רשת אית'רנט במלאנוקס. "דו"ח Tolly מראה שמלאנוקס היא המובילה הברורה בביצועי רשת אית'רנט, לא רק בתפוקה, אלא גם בניהול גודש, במניעת אובדן דאטה ושיפור יעילות המעבד. זו הוכחה לכך ש- ConnectX הוא הטוב ביותר ברשת הענן, והטוב ביותר נהיה טוב יותר - ובטוח יותר - עם המשלוח הראשון ללקוחות של המתאם החכם שלנו ConnectX-6 Dx".


"מתאם ה ConnectX-5 25GbE של מלאנוקס הדגים באופן עקבי ביצועים גבוהים יותר, בקנה מידה טוב יותר וניצול משאבים נמוך יותר", אמר קווין טולי, מייסד קבוצת Tolly. "הבדיקות שלנו מראות שעם RoCE, תעבורת אחסון ה- DPDK והמתאם של מלאנוקס ניצח את ביצועי המתאם של ברודקום בתפוקה וניצול יעיל יותר של מעבד. ConnectX-5 השתמש גם ב-‘Zero-Touch RoCE’ בכדי לספק תפוקה גבוהה אפילו ללא בקרת גודש מלאה או חלקית, שני תרחישים בהם ברודקום סירבה להיבדק".


משפחת מתאמי האית'רנט ConnectX היא מרכיב מרכזי בפתרונות שרת וקישוריות אחסון בעלי תפוקה גבוהה, עם זמן חביון נמוך. מנועי האצת החומרה המובנים, כולל טכנולוגיית:
Switching and Packet Processing® (ASAP2) , האצת DPDK,, RDMA over Converged Ethernet (RoCE), NVMe over Fabrics (NVMe-oF) וGPUDirect® , בנוסף לתמיכה לאתחול מאובטח ועדכוני קושחה – כל אלו הופכים אותו לאידיאלי עבור עומסי עבודה מגוונים בסביבות ענן ציבוריות, פרטיות והיברידיות, כמו גם לרשתות אחסון.

ConnectX-6 Dx שהוצג לאחרונה וכבר מתחיל להישלח ללקוחות הוא המתאם החכםSmartNIC) ) לענן המאובטח המוביל בעולם, המספק קישוריות אית'רנט של 200 גיגהביט, יחד עם קישוריות PCIe 4.0 למארח, ביצועים יוצאי דופן של עד 215 מיליון מנות לשנייה ומנועי offload חומרה חדשניים, כולל מנועי הצפנת נתונים בתנועה מקוונת עבור IPsec ו- TLS. אלו מאפשרים מקרי שימוש חדשים ואפשרויות פריסה עבור RoCE, כולל חיבורים מוצפנים IPSec, בקרת עומס ניתנת לתכנות,Zero Touch RoCE - היכולת להריץ RoCE דרך רשתות אית'רנט רגילות בכדי לפשט את הפריסה. בנוסף, ConnectX-6 Dx נתמך בצורה מובנית על ידי כל מערכות ההפעלה העיקריות ובעל תאימות תוכנה לאחור התואמת ותומכת בכל העומסים והתכונות שנמצאו בדורות קודמים של מתאמים.

מקורות תומכים:
למד עוד על מלאנוקס: Mellanox ConnectX Ethernet NICs
קרא את הדו"חTolly Report, Mellanox ConnectX-5 vs. Broadcom NetXtreme
למד עוד על Mellanox ConnectX-6 Dx SmartNICs
עקבו אחרי מלאנוקס: Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn ו YouTube
הצטרף לקהילת מלאנוקס

אודות מלאנוקס:
מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות InfiniBandו- Ethernet חכמים מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות ענן והיפרסקייל, מחשוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית, מרכזי נתונים לארגונים, אבטחת סייבר, אחסון, שירותים פיננסיים ועוד.
מידע נוסף זמין באתר החברה: www.mellanox.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il