TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פנאקסיה ישראל השלימה את המיזוג עם הרודיום הציבורית ותתחיל להיסחר בבורסה ממחר בשמה החדש


דר דדי סגל מנכל פנאקסיה-צילום חן גלילי
עם השלמת המיזוג יהיו בקופת החברה מזומנים בהיקף של כ-32 מיליון ש"ח

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה: "אנו שמחים על השלמתו המוצלחת של המיזוג, ועל החיזוק המשמעותי שהחברה מקבלת כעת לשדרה הניהולית. המזומנים הצפויים בקופת החברה עם השלמת המיזוג יאפשרו לנו היערכות מלאה לייצוא לאירופה בתחילת 2020, בכפוף להיתר ייצוא מישראל, לרבות רישום מוצרי פנאקסיה במדינות היעד השונות"


חברת הפארמה פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות ישראל, יצרנית ומפיצת תרופות הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, הודיעה היום על השלמת הסכם המיזוג עם הרודיום השקעות הציבורית. החברה תיסחר כממוזגת בבורסה לניירות ערך בת"א החל מיום 3 באוקטובר 2019, תחת שמה החדש – "פנאקסיה ישראל" , לפי שווי של כ-360 מיליון ש"ח (בהתבסס על מחיר הסגירה של הרודיום ערב ההשלמה). כפי שדווח, במסגרת הקלוזינג השלימה החברה גיוס על פי הצעת מדף בסך של כ-15 מיליון ש"ח, במחיר של כ-4 ש"ח למניה. עם השלמת המיזוג יהיו בקופת החברה 32 מיליון ש״ח.


כמו כן, עם השלמת המיזוג צפויה החלפה של חלק מחברי דירקטוריון החברה. במסגרת זו, יעזבו הדירקטורים רואי תמרי, ואריה שקד. יישארו הדירקטורים טלי ירון אלדר, משה ראובני (דח"צ) מיכל מרום-בריקמן (דח"צ) ושמואל (מולי) רבינא. לדירקטוריון החברה יצטרפו שורה של דירקטורים בכירים ומנוסים: יונתן קולבר (יו"ר) שותף ויועץ בכיר בקרן הפרייבט אקוויטי Viola Growth, אורית פרידמן-וייסמן, בנקאית השקעות בכירה ושותפה לשעבר בבנק ההשקעות גולדמן-זקס, ד"ר דדי סגל – מייסד ומנכ"ל החברה ועו״ד אסי רוטברט – שותף מייסד בחברה.

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה: "אנו שמחים על השלמתו המוצלחת של המיזוג, ויחד עימו גם על החיזוק המשמעותי שהחברה מקבלת כעת לשדרה הניהולית. המזומנים הצפויים בקופת החברה עם השלמת המיזוג יאפשרו לנו היערכות מלאה לייצוא לאירופה בתחילת 2020, בכפוף להיתר ייצוא מישראל, לרבות רישום מוצרי פנאקסיה במדינות היעד השונות."


עורכי הדין המלווים - אילן גרזי, מאשה ברקוביץ וחן כהן ממשרד פרל-כהן צדק-לצר-ברץ ושות'.

אודות פנאקסיה ישראל
פנאקסיה ישראל היא יצרנית ומפעילת שרות הפצה-עד-הבית של תרופות הקנאביס הגדולה ביותר בישראל כיום, והראשונה אשר קיבלה אישור לייצור תרופות מבוססות קנאביס רפואי (תקן GMP-IMC ) ומחזיקה באישור למתן שירותי ייצור והפצה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל.


פנאקסיה ישראל היא חלק מקבוצת הפארמה של משפחת סגל, הפועלת זה למעלה מארבעה עשורים, מייצרת למעלה מ 600 מוצרים פרמצבטיים שונים, ומשווקת אותם בלמעלה מ 40 מדינות. פנאקסיה הוקמה על ידי ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג ועו״ד אסי רוטברט, ומהווה את חטיבת הקנאביס של הקבוצה. בנוסף מייצרת החטיבה האחות בצפון אמריקה למעלה מ-60 מוצרים תרופתיים מבוססי קנאביס רפואי, בהן טבליות תת-לשוניות, לכסניות, שמנים, משאפים ועוד, המיועדים לטיפול במחלות כגון הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, כאב כרוני, אפילפסיה, אנורקסיה, טיפול בכוויות ומחלות רבות נוספות. בפנאקסיה מועסקים כ-100 עובדים וכל הניסויים הקליניים מנוהלים על ידי החברה.


קבוצת הפארמה של משפחת סגל כוללת גם את החטיבות לומינרה, המייצרת זריקות למילוי קמטים, ו-TREE OF LIFE, המייצרת תרופות ללא מרשם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il