TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

שירותי בתי הדין הרבניים זמינים גם בדיגיטל


טלדור
במסגרת הכנסת החידושים הדיגטליים יוכלו האזרחים לבצע תשלומי אגרות דרך האתר, להגיש מסמכים לטיפול בתי הדין, לצפות בפעולות האחרונות שנעשו בתיק ועוד, ללא צורך בהגעה לבית הדין

בתי הדין הרבניים בשילוב ענקית הIT - והאינטגרציה טלדור, מודיעים היום על העלאת שירותים חדשים לאזרחים דרך אתר האינטרנט, שמטרתם לשפר את השירות מרחוק שניתן לאזרחים, לאפשר להם לנהל את התיק בנוחות, ולקבל מידע חשוב בדיגיטל, ללא צורך בהגעה לבית הדין. החידושים הדיגיטליים כוללים תשלומי אגרות, הגשת מסמכים ובקשות לטיפול דרך אתר האינטרנט, אימות באמצעות מענה קולי לגבי הגשת חומרים לבית הדין וכן שדרוגים באתר "צדדים" - אתר המידע האישי הפתוח לגורמים בתיק ולב"כ המייצגים, אשר יכללו אפשרות צפייה בפעולות אחרונות שבוצעו בתיק, תצוגה מרוכזת של כל התיקים, כולל תיקי משנה תחת התיק הראשי, וכן הוספה של מסך חדש, הנקרא "הדיונים שלי", בו יוכלו באי הכוח בתיק לראות את כל הדיונים שלהם בבית הדין.

הוספת השירותים החדשים, שנעשו בשיתוף עם אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע של בתי הדין הרבניים והם המשך לפרויקט רחב שהחל לפני למעלה מתשע שנים, במסגרתו פותחה מערכת אלקטרונית חדשה, אשר החליפה מערכת שהסתמכה על ארכיוני נייר וטיפול ידני. פרויקט הוספת החידושים ארך כשישה חודשים. זהו צעד חשוב ומבטיח לקראת פיתוח "תיק מקוון" שיאפשר פתיחת תיק באופן מלא ללא הגעה לבית הדין, המתוכנן להמשך השנה.

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות :" מערכת שיר"ה פותחה במקור על ידי טלדור עבור בתי הדין הרבניים, ומאז טלדור ממשיכה לתחזק ולשפר אותה. לאורך כל התקופה ביצענו עדכוני גרסאות שוטפים, הכנסת שינויים אפליקטיביים וטכנולוגיים כגון הוספת פיתוח בקוד פתוח בשפת אנגולר, פיתוח מודולים חדשים וטכנולוגיות מיוחדות במטרה לייעל את עבודת בתי הדין ולשפר את השירות לאזרח, אשר מהווים חלק מהמסע הדיגיטלי אותו אנו עוברים עם לקוחותינו הרבים".

אורי אהרונסון, מנמ"ר בתי הדין הרבניים: " מערכת שיר"ה עזרה רבות לתמוך בעבודתם של בתי הדין הרבניים בתחומים השונים, על מנת להקל על האזרחים בפנייה ובניהול התיקים. אנו סמוכים ובטוחים שהשירותים החדשים ימשיכו את מגמת הייעול, יקצרו תהליכים ויאפשרו מתן שירותים דיגיטליים שניתנו עד כה רק באמצעות הגעה לבתי הדין".

אודות טלדור:
חברת טלדור עוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית.


טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור. טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים של Design Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח. טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il