TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ג'נריישן קפיטל מעדכנת על אבן דרך משמעותית


ארז בלשה, יוסי זינגר. צילום תמוז רחמן
התקבל רישיון ייצור קבוע לתחנת הכוח אלון תבור

התחנה תחל עתה בהפעלה מסחרית לאספקת 73 מגה וואט לשעה, ונערכת לאספקה של 40 טון קיטור ממוצע לשעה

תחנת הכוח הצפונית הנוספת, ברמת גבריאל, צפויה לקבל רישיון יצור קבוע עד מחצית הרבעון הרביעי 2019

ג'נריישן הינה בעלת 50% ממניות רפק אנרגיה, המחזיקה ב-82.2% מהזכויות בתחנות הכוח אלון תבור ורמת גבריאל

לאחרונה השלימה ג'נריישן הנפקת מניות בהיקף של 525 מיליון שקל


ארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן קפיטל: "אנו שמחים על קבלת רישיון היצור הקבוע מרשות החשמל לתחנת הכוח אלון תבור. מאז כניסתנו להשקעה ברפק אנרגיה בסוף 2018, ביצענו שורה של מהלכים כדי לקדם את הפעלתה של התחנה, לרבות הקמת תשתית ניהולית חדשה ועדכון המערכת ההסכמית של הפרויקטים.


קבלת הרישיון היום ממחישה את יכולתה של הנהלת ג'נריישן לקדם פרויקטים גדולים ומורכבים ולהביאם לכדי מימוש בצורה יעילה. אנו צופים, כי במהלך הרבעון הרביעי של השנה יתקבל מרשות החשמל רישיון יצור קבוע גם לתחנת הכוח ברמת גבריאל. מהלכים אלה, יחד עם הזכייה במכרז של חח"י ומהלכים נוספים לפיתוח עסקי, מבססים את מעמדה של רפק אנרגיה, שבה אנו מחזיקים ב-50%, כשחקנית מובילה בתחום ייצור החשמל בישראל.


מעבר לכך, ג'נריישן קפיטל נמצאת כיום בתנופת פעילות ועשייה. החודש השלמנו הנפקת מניות בהיקף של 525 מיליון שקל, גיוס שיאפשר לנו להשלים את העסקאות המשמעותיות עליהן דיווחנו לאחרונה, וביניהן רכישת החזקה בחברות בעלות הרישיון להקמה והפעלה של התשתיות לחלוקת גז טבעי בדרום ובנגב, הזכייה במכרז חח"י לרכישת אתר ייצור החשמל של חח"י באלון תבור וכן החתימה על מזכר הבנות לרכישת חברת GES הפועלת בתחום המים ואיכות הסביבה. פעולות אלה הובילו להרחבת וגיוון תיק ההשקעות של הקרן ולביסוס פורטפוליו אטרקטיבי, שאנחנו מאמינים כי יניב תשואות עודפות לבעלי המניות בטווח הארוך".

קרן התשתיות והאנרגיה, ג'נריישן קפיטל, מדווחת היום על אבן דרך משמעותית בחברת רפק אנרגיה, המוחזקת בשיעור של 50%. ג'נריישן מדווחת, כי תחנת הכוח אלון תבור, שרפק אנרגיה שותפה בה, קיבלה רישיון יצור קבוע מרשות החשמל. רפק אנרגיה מחזיקה ב-82.2% מתחנות הכוח הצפוניות אלון תבור ורמת גבריאל. הרישיון ניתן לאחר שבתחילת החודש סיימה התחנה בהצלחה את מבחני הקבלה והביצועים של חברת החשמל. עם קבלת רישיון הייצור תחל כעת אלון תבור בהפעלה מסחרית ותספק ללקוחותיה חשמל בהספק מותקן של 73 מגה וואט חשמל לשעה. בנוסף, הושלמה הקמת קו הקיטור בתחנת הכוח אלון תבור, ובמהלך השבועות הקרובים צפויה התחנה להשלים את היערכותה לאספקת קיטור ותחל באספקת 40 טון קיטור בממוצע לשעה ללקוחותיה.

בתחילת החודש עדכנה ג'נריישן, כי גם תחנת הכוח רמת גבריאל החלה במבחני קבלה פנימיים לקראת מבחני קבלה וביצועים ע"י חברת החשמל. התחנה צפויה לקבל רישיון ייצור קבוע מרשות החשמל עד מחצית הרבעון הרביעי 2019. עם קבלת רישיון הייצור, תחל התחנה בהפעלה מסחרית ותספק אף היא ללקוחותיה חשמל בהספק מותקן של 73 מגה וואט לשעה ו-40 טון קיטור בממוצע לשעה למפעל נילית. תחזית ה-EBITDA הממוצע השנתי של שתי התחנות לתקופת הרישיון הינה 150 מיליון שקל.

ג'נריישן קפיטל השלימה לאחרונה מספר עסקאות וזכיות משמעותיות. בחודש יולי 2019 זכתה קבוצת MRC בה חברה ג'נריישן קפיטל (באמצעות רפק אנרגיה) במכרז חברת החשמל לרכישת אתר ייצור החשמל 'אלון תבור', שכולל 3 תחנות כוח פעילות בהספק של כ-583 מגה וואט, כאשר בנוסף ניתנה לקבוצה אופציה להקים באתר תחנת כח נוספת בהספק של עד 230 מגה וואט. יצויין, כי מדובר בתחנת כוח הנפרדת מתחנת הכוח אלון תבור המוחזקות ב-82.2% ע"י רפק אנרגיה. חלקה של רפק אנרגיה בקבוצת MRC עומד על 31% וצפוי לגדול בסגירה הפיננסית ל-33.3%.

בנוסף, רכשה ג'נריישן מידי אלקטרה את החזקתה בחברות בעלות הרישיון להקמה והפעלה של התשתיות לחלוקת גז טבעי בדרום ובנגב וכן התקשרה במזכר הבנות עם גרנית הכרמל לרכישת חברת GES, הפועלת בתחום המים ואיכות הסביבה. בנוסף, הגדילה ג'נריישן קפיטל את חלקה בחברת סולגרין הבורסאית, הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות, והפכה לבעלת השליטה בה.

החודש השלימה ג'נריישן קפיטל בהצלחה הנפקת מניות בהיקף של 525 מיליון שקל. ההנפקה יותר מהכפילה את הונה העצמי של החברה שעמד ב-30.6.2019 על כ-385 מיליון שקל.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il