TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

"עד שנת 2038 תוסיף הבינה המלאכותית כ-30 מיליון דולרים לתל"ג הגלובלי"


משתתפי הכנס. קרדיט: הדר צדקה חזן.
מטריקס ערכה סבב כנסים בישראל בנושא מהפיכת האינטרנט של הדברים (IoT)

IoT, ML, AR, AI אלו טכנולוגיות המהוות את דרכו של הארגון לבצע את משימותיו בצורה קלה ויעילה יותר. על רקע תפקידם המרכזי בחיינו ומתוקף היותה של חברת מטריקס כמי שמציעה מגוון פתרונות חדשניים בתחומי ה-IoT, יצאה לאחרונה ענקית הטכנולוגיות במסע RoadShow נרחב חוצה ישראל, עם סבב כנסים בנושא מהפיכת האינטרנט של הדברים (IoT) והשינויים הנרחבים שהיא מביאה איתה לעולם. הכנסים התקיימו בשלושה מוקדים - בצפון בגן התעשייה נצרת, בדרום בגן התעשיה עומר ובתל אביב ב- impact labs, ונפרסו על פני שלושה ימים אינטנסיביים שכללו הרצאות מעשירות, תערוכות, סיורים ומסלולי דיון בנושאים שונים סביב מהפכת ה-IoT.


הכנסים דנו בשינויים העסקיים והפרטיים הצפויים בעתיד הקרוב והרחוק, הפתרונות הטכנולוגיים שישפיעו על שגרת היום יום וכיצד ניתן להיערך לכך באופן הטוב ביותר. בין נושאי הדיונים נכללו המשמעות והחשיבות של הביג דאטה בארגונים ובאיזה אופן משמשים הנתונים כמנוע לשיפור הפריון, כיצד המציאות הרבודה חושפת בפני הארגונים את כל מה שהוסתר מפניהם עד כה ופותחת צוהר לעולם חדש, מרתק ויעיל, דרכו של האינטרנט של הדברים ממוצר לשירות ומהפכת התלת מימד.


מנהלת יחידת החדשנות של מטריקס, יהלי אדמתי, העבירה הרצאה על העתיד הצפוי בשילוב טכנולוגיות ה-IoT ואמרה כי, "בשלוש השנים הקרובות ניקח את המחשבים שאיתם אנחנו עובדים היום ונעביר אותם לעיניים. בהתחלה נבצע זאת באמצעות משקפיים ייעודיות אבל מהר מאוד הפעולה הזאת תתבצע באמצעות עדשות מגע מזעריות. במצב שקיים היום בו אנחנו מסתכלים על הסמארטפון שלנו כ-2,600 פעמים ביום, אנחנו פוגעים באפקטיביות של המוח שלנו. העברת המחשב לעיניים בעתיד הקרוב תאפשר לנו לשפר את היכולות התפקודיות שלנו, בין אם זה בעבודה או בחיינו האישיים, בכ-35%". היא ציינה, כי "ההערכות מדברות על כך שעד שנת 2038 תוסיף הבינה המלאכותית כ-30 מיליון דולרים לתל"ג הגלובלי בעולם. מה שיגרום לכך בין היתר הוא תוצרים חדשים של מודלים עסקיים שיקומו בעשור הקרוב ויחליפו את המודלים העסקיים המיושנים של היום. ארגונים שרוצים להיות חלק מהתעשייה הזאת חייבים להתחיל ולחשוב על בניית אסטרטגיה ארגונית תואמת לעשור הקרוב".


"היום אנחנו עוברים מתהליכים של רכישת מוצר לתהליכים של שכירת שירות", אמר יריב ענבר, מנהל חדשנות עסקית בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. הוא מסביר, כי "במקום לרכוש מוצר שיהיה בבעלותינו, אנחנו משלמים על שירות לפי דרישה, תשלום לפי צריכה, שירות תיקונים, עדכוני תוכנה, שדרוגים וכדומה. ישנם כבר מספר דוגמאות לכך בשוק כמו ליסינג בתחום הרכב, חללי עבודה להשכרה ועוד. ה-IoT מאפשר לנו לעשות קסמים בתחום ולהפוך כמעט כל מוצר לשירות. כיום מתקיים ניסוי ב-1,000 בתים הצורכים אוויר קר כשירות מנוהל כתחליף לרכישת מזגן. בתמורה לתשלום חודשי סמלי הלקוח מקבל מזגן בשירות ליסינג, כאשר יש לו אחריות נלווית ללא עלות נוספת על כל טיפול שיש לבצע במוצר. הפיילוט כל כך הצליח שישנם כ-5,000 לקוחות שממתינים לקבל את השירות, לאחר שנודע להם עליו מפה לאוזן בלבד".


בנוסף אליהם באירוע דיברה גם דקלה מור, סמנכ"ל ייעוץ ניהולי ב-AVIVAMCG מבית מטריקס, שציינה כי הטכנולוגיה ניצחה את האסטרטגיה ארוכת הטווח. לפיה, "ישנם מחקרים המראים כי שני שליש מהארגונים מחזיקים באסטרטגיה קצרת טווח של ארבע שנים או פחות, לאחר שהבינו כי נכון יותר לעבוד בתכניות קצרות טווח אל מול השינויים הטכנולוגיים". רנ"ג יניב ענבי, מפרויקט המרכבה של צה"ל הציג פרויקט המשלב פיתוחים הנדסיים המשלבים מציאות מדומה ורבודה בטנקי צה"ל אשר מפותח ע"י הרשות לפיתוח טנקים בצה"ל (רפ"ט) בשיתוף חברת מטריקס. בכנס הוצג כיצד פרויקט חדשני וייחודי זה מדמה את כל פעילות הטנק ואת שלבי התכנון שלו באמצעות מציאות מדומה בטנקי צה"ל.


באירועים ברחבי הארץ נכחו מאות בכירים ממפעלי תעשייה וחברות הייטק וביניהם מנכ"לים, מנהלי מפעלים, מנהלי רצפת ייצור, מנהלי חדשנות, סמנכ"לי תפעול מנהלי מערכות מידע, מנהלי שיווק, מנהלי שירות ועוד. בין הדוברים הנוספים שנכחו באירוע נכללו גם, קובי בן משה – מנכ"ל AVIV AMCG, , רמי גור – מנהל מטריקס דיגיטל, ניר צרפתי, ארכיטקט פתרונות אנליטיקה ב matrix BI , רונן אברמוביץ מפרוגרמה , אריה דהן – מנכ"ל גני התעשייה, רונית אשל – מנהלת אסטרטגיה ופיתוח עסקי ברשות לחדשנות ועוד.
לצפייה בסרטון הכנס, לחצו כאן.

בתמונה מימין לשמאל: הדר צדקה חזן - מנהלת שיווק של חטיבת מוצר תוכנה במטריקס, יריב ענבר - מנהל חדשנות עסקית בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, יהלי אדמתי - מנהלת יחידת החדשנות במטריקס, ודקלה מור - סמנכ"ל ייעוץ ניהולי ב-AVIVAMCG.

אודות מטריקס
מטריקס, חברת פתרונות הטכנולוגיה הגדולה בישראל, עוסקת בביצוע פרויקטי ייעוץ אסטרטגיים ואינטגרציה מן הגדולים במשק, בפיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות ויישומים ארגוניים בסביבת אינטרנט ומובייל כמו גם מערכות לגאסי, ייצוג פתרונות ומוצרי תוכנה, פתרונות תשתית מקומיים ופתרונות ענן, שירותי מיקור חוץ ואוף-שור, בדיקות תוכנה, פתרונות אבטחת סייבר, הדרכה והטמעה. פעילותה של מטריקס מושתתת על 4 צירי פיתוח עסקי: ייעוץ אסטרטגי בתחומה הליבה של ארגונים; ניהול פרוייקטים בדגש על פרוייקטים ארוכי טווח; הקמת מיזמים חדשים במקביל למדיניות רכישות בארץ ובחו"ל וכן סינרגיה ואינטגרציה מושכלת בין היחידות העסקיות המגוונות במטריקס.


מטריקס, המעסיקה כ-10,125 מקצועני טכנולוגיה ו-IT מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי התוכנה והטכנולוגיה בישראל למעלה מ- 13 שנים. מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 125. מחזור ההכנסות של מטריקס בשנת 2018 הגיע לכ- 3.17 מיליארד ₪ והרווח הנקי הגיע לכ- 144 מיליון ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il