TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

BTG השיקה קוו ייצור חדש לייצור תרופות בתאי יונקים, בהשקעה של 17 מיליון דולר, באזור תעשייה באר טוביה


ארמין מצגר, דומיניק מורהד, פר פאלק, טל לוי. צילום שחר לבני
הכסף הושקע על ידי החברה האם Ferring השוויצרית, שבחרה ב- BTG כאתר הדגל העולמי שלה בתחום הביוטכנולוגיה

Per Falk, נשיא Ferring הגיע יחד עם בכירי החברה לאירוע ההשקה שהתקיים במתקני BTG באזור התעשייה באר טוביה

חברת ביוטכנולוגיה כללית – BTG, חברה בת של תאגיד הפרמצבטיקה השוויצרי Ferring , השיקה קוו ייצור וטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות המגדילים משמעותית את כושר ייצור תרופות בתאי יונקים, בהשקעה של 17 מיליון דולר. קוו הייצור הוקם במתקני BTG באזור התעשייה באר טוביה בשנה האחרונה, וכדי לתפעל אותו בצורה האופטימלית החברה גייסה והכשירה צוות ייעודי, המונה 10 עובדים, ברובם מהנדסים, ואקדמאים.

את הכסף השקיעה החברה האם Ferring שבחרה ב- BTG כאתר הדגל העולמי שלה בתחום הביוטכנולוגיה. החברה הישראלית היא מרכז מו"פ וייצור של תרופות מבוססות הנדסה גנטית, בתחומי פוריות האשה, הורמון גדילה, בעיות שחיקת סחוס בברכיים.

בשל חשיבות האתר הישראלי לחברה האם, בכירי Ferring ובראשם Per Falk, נשיא החברה הגיעו לאירוע ההשקה שהתקיים במתקני BTG.

במסגרת האירוע אמר Per Falk נשיא Ferring: כשרכשנו את BTG לפני 14 שנה היא הביאה איתה שני מוצרים שסייעו לפרינג להגיע למה שהיא היום: את הורמון הגדילה ותכשיר טיפול בשחיקת סחוס. במהלך השנים התרחבה והתפתחה והפכה למאד משמעותית עבורנו, כאתר היחיד שלנו לייצור תרופות בהנדסה גנטית. פרינג שמה לה למטרה להיות המובילה בעולם בתחום טיפולי הפוריות ובריאות האשה ול- BTG חלק מרכזי בעתיד זה. בזכות עובדי BTG המצויינים אנחנו מאפשרים לאנשים ברחבי העולם תרופות זמינות ומסייעים בבניית משפחות."

לדברי טל לוי מנכ"ל BTG " מאז Ferring רכשה אותנו ב- 2005 היא השקיעה בנו כבר מאות מיליוני דולרים. השקת קו הייצור החדש היום מחזקת את היכולת שלנו להמשיך ולהתרחב ולהשפיע על פיתוח תחומי הליבה של Ferring ועל בריאותם של מאות אלפי אנשים ברחבי העולם."

אודות פרינג
פרינג (Ferring Pharmaceuticals) היא קבוצה המתמחה בתרופות ביולוגיות מבוססות מחקר, המחויבת לעזור לאנשים ברחבי העולם לבנות משפחות ולחיות חיים טובים יותר. פרינג, הפועלת משוויץ, היא מובילה עולמית בתרופות בתחומי פוריות ובריאות האישה, ומתמחה בתחומים נוספים כגון גסטרואנטרולוגיה ואורולוגיה. פרינג מפתחת טיפולים לאימהות ותינוקות זה למעלה מ-50 שנים.


כיום, למעלה משליש מהשקעותיה של פרינג הקשורות למחקר ופיתוח מנותבות למציאת פתרונות בריאות חדשניים ומותאמים אישית על מנת לסייע לאימהות ותינוקות, מרגע ההתעברות ועד ללידה. פרינג, שנוסדה בשנת 1950, מעסיקה כ- 7,000 עובדים מסביב לעולם, מחזיקה בחברות בנות בקרוב ל- 60 מדינות, ומשווקת את מוצריה ב-110 מדינות ברחבי העולם.

למידע נוסף היכנסו www.ferring.com Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn YouTube.

אודות ביו טכנולוגיה כללית (BTG)
ביו-טכנולוגיה כללית (BTG), חברה בת בבעלות מלאה של חברת התרופות השוויצרית פרינג (Ferring Pharmaceuticals), נוסדה בשנת 1980 והיא חברת התרופות הביולוגיות הוותיקה ביותר בישראל. ל- BTG מרכז מחקר ופיתוח וכן מתקן ייצור לתרופות לפוריות האישה, הורמון גדילה ושחיקת סחוס של הברך. בנוסף, BTG היא אחת מחברות התרופות היחידות בישראל שהביאו מוצר לשוק. BTG מעסיקה כ-300 עובדים במתקן החברה באזור התעשייה באר טוביה, מתוכם 50 המעורבים במחקר ופיתוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il