TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

בזק משיקה את "Bguard": אפליקציית הגנה מפני הסכנות ברשת עם גישה ישירה ראשונה מסוגה למוקד 105 - המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת


Bguard_Logo
אפליקציית Bguard מספקת פתרון דיגיטלי מקיף לניהול מרחוק של פעילות התוכן של הילדים ברשת ובאפליקציות

הפתרון כולל התראה וזיהוי סכנות, הדרכות ויעוץ להורים של מכון אדלר להורות וחיבור ישיר למטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת


מסקר שערכה בזק לקראת השקת השירות עולה כי 75% מקרב ההורים עוקבים אחרי פעילות ילדיהם ב-WhatsApp


קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק: "הבידול באפליקציה של בזק הוא בכך שהיא מספקת פתרון 360 לנושא בקרת ההורים וכוללת פונקציות בלעדיות וכלים ייחודים לתמיכה והתמודדות עם מקרים של שיימינג והצקות בקבוצות - בשיתוף ותמיכה מקצועית של מכון אדלר ומוקד 105. מעבר ליכולות ניטור, סינון וחסימה, Bguard גם מאפשרת להורים לנהל את זמני המסך של הילדים ולא פחות חשוב, להכיר את העולם הדיגיטלי שלהם טוב יותר"

בזק משיקה את אפליקציית ה-Bguard, אפליקציית בקרת הורים חכמה, המאפשרת להורים לנהל מרחוק את פעילות התוכן של ילדיהם באינטרנט וברשתות החברתיות. האפליקציה מספקת הגנה מקיפה מפני הסכנות ברשת ולראשונה בישראל, מאפשרת גם גישה ישירה למוקד 105, השייך למטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת הפועל במסגרת המשרד לביטחון פנים והמשטרה. השירות נועד להורים לילדים בגילאי 6-12 בעיקר, שרוצים להיות מעורבים בפעילות ילדיהם באינטרנט, ומאפשר להם לפקח על הפעילות, מדריך אותם לגבי גלישה בטוחה ומקשר אותם בעת הצורך באופן ישיר לגורמים הרשמיים האמונים על תחום זה.


השירות החדש מאפשר להורה לפקח אחר הרגלי הגלישה של ילדיו, ניטור אפליקציות ופעילות ברשתות החברתיות וכן קבלת התראות על ביטויים פוגעניים ישירות לטלפון הנייד שלו. הניטור מתבצע באמצעות הגדרה של התראות בעקבות שימוש בשפה בוטה, הכוללת איומים וקללות, ניטור וחסימה של אתרי אינטרנט אסורים לפי פרופיל מוגדר, הגבלת השימוש בסלולר למספר שעות ביום, זיהוי מיקום הילד והיסטוריית מיקומים בהם שהה, קבלת התראות על כניסה ויציאה מבית הספר, חוגים וכדומה, סינון אתרים וגלישה בטוחה על פי פרופיל קבוע מראש, וכן התראה על מצב הסוללה. ניתן להתקין את האפליקציה על גבי מכשיר הסלולר, טאבלט וכן על המחשב הביתי, עד חמישה מכשירים ללקוח.


השירות ניתן בעלות של 12.90 שקל בחודש עבור שבעה רישיונות, כאשר שניים מהם להורים וחמישה מיועדים להתקנה על מגוון המכשירים.


ממחקר שביצע מכון המחקר Kantar ישראל עבור בזק, לקראת השקת האפליקציה עולה כי כ-75% מקרב ההורים ציינו שהם עוקבים אחרי פעילות ילדיהם ב-WhatsApp. כ-84% מההורים ציינו שהם חוששים מהתנהגות אלימה ובריונית ברשת כלפי ילדיהם. עם זאת רק 22% מהם משתמשים בתוכנת סינון על גבי הסמארטפון. המחקר בוצע בקרב מדגם מייצג של הורים לילדים בגילאי 6-17.


קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק, "ממחקרים ושיחות עומק שערכנו עם הורים בישראל הבנו שיש מצוקה אמיתית שנובעת מחוסר יכולת לעקוב אחר כמות האפליקציות החדשות בשוק, השימוש הגובר של ילדים ברשתות והצורך לדעת, בזמן אמת, לאילו תכנים הילדים נחשפים. יש לא מעט אפליקציות לסינון אתרים בשוק, שמציעות פתרונות חלקיים שלא עונים על כל הצרכים הדיגיטליים היומיומיים.


הבידול באפליקציה של בזק הוא בכך שהיא מספקת פתרון 360 לנושא בקרת ההורים וכוללת פונקציות בלעדיות וכלים ייחודים לתמיכה והתמודדות עם מקרים של שיימינג והצקות בקבוצות - בשיתוף ותמיכה מקצועית של מכון אדלר ומוקד 105. Bguard מחוברת לאפליקציות הכי שימושיות ורלוונטיות לילדים, ומעבר ליכולות ניטור, וסינון וחסימה היא גם מאפשרת להורים לנהל את זמני המסך של הילדים ולא פחות חשוב, להכיר את העולם הדיגיטלי שלהם טוב יותר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il