TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

לנובו מכריזה ב-IFA על מוצרי בית חכם עם Smart Display 7 ושני טאבלטים חכמים חדשים: Yoga Smart Tab ו-Smart Tab M8 עם Google Assistant


Lenovo Yoga Smart Tab_Matte Finish
טאבלטי המדיה והבידור Yoga Smart Tab ו-Smart Tab M8 ישמשו מעתה גם כמרכזי מדיה חכמים מקיפים בהם ניתן להשתמש גם ללא ידיים בעזרת בינה מלאכותית רבת עוצמה במצב Google Assistant - כך הם הופכים לכלים חיוניים החוסכים זמן ונוחים לשימוש בבית חכם מודרני

לנובו שוב מגדירה מחדש את גבולות החדשנות של הטאבלטים המבוססים על אנדרואיד והחדשנות בתחום הבית החכם כשהיא מציגה היום ב-IFA שני טאבלטים חכמים חדשים עם תמיכה ב-Google Assistant - Yoga Smart Tab ו-Smart Tab M8 - טאבלטים היכולים לשמש כמרכז אינטואיטיבי לבית החכם המודרני. בנוסף עצבנו מחדש את Smart Display הפופולארי של לנובו עם מסך חדש בגודל קומפקטי המתאים לשימוש בכל מקום בבית.


טאבלטי המדיה והבידור Yoga Smart Tab ו-Smart Tab M8 ישמשו מעתה גם כמרכזי מדיה חכמים מקיפים בהם ניתן להשתמש גם ללא ידיים בעזרת בינה מלאכותית רבת עוצמה במצב Google Assistant - כך הם הופכים לכלים חיוניים החוסכים זמן ונוחים לשימוש בבית חכם מודרני.

Yoga Smart Tab של לנובו עם Google Assistant

עם יכולות קוליות עשירות, ועם תצוגת FHD בגודל 10.1 אינץ', Yoga Smart Tab הוא אחד הטאבלטים הטובים ביותר לשימוש כמרכז לבית חכם. יחד אתו משיקה לנובו גם את Smart Tab M8 שעם ביצועיו רבי העוצמה, היכולת שלו להתאים את עצמו לשימוש בידי מספר משתמשים, ומסך ה-HD בגודל 8 אינץ' שלו, תורם לכל משק בית. תחנת הטעינה החכמה שלו מאפשרת להמיר אותו לכדי רכזת ביתית חכמה, פעילה תמיד שמושלמת לשימוש במשפחה מרובת דורות.

Smart Tab M10 של לנובו עם Google Assistant

משובים של משתמשים ומחקרי שוק חושפים כי השימוש בטאבלטים מתבצע בדרך כלל תוך כדי תנועה. בבתים רבים אף שוכחים לטעון את הטאבלטים, ובסופו של דבר נוטשים אותם ללא שימוש. לעומת זאת, מכשירים ביתיים חכמים כמו Smart Display ו-Smart Clock של לנובו פעילים, מחוברים וזמינים תמיד. עם האימוץ ההולך וגובר של הבית החכם, אנחנו מאמינים שטאבלטים יכולים לממש את הפוטנציאל הגלום בהם כמסכים חכמים כדי לסייע בשליטה בבתים חכמים, להציג סרטוני וידאו, להשמיע מוזיקה ואפילו לענות לשאלות - והכל ללא ידיים.


Yoga Smart Tab עם Google Assistant - טאבלט הבידור המוחלט

כיורש של Yoga Tab 3 המיתולוגי, ה-Yoga Smart Tab משלב את כל מה שנדרש לעבודה מיטבית בבית חכם יחד עם מה שהפך את Yoga Tab לטאבלט הבידורי המועדף. הוא משלב יכולות וידאו ואודיו ברמה הגבוהה ביותר עם מעמד מרובה מצבים ייחודי שמאפשר לכם להעמיד, להטות, להחזיק או לתלות את הטאבלט שלכם. זה אומר שאתם יכולים לשבת, לעמוד, להישען או לשכב בזמן שאתם משתמשים ב-Yoga Smart Tab שלכם ועדיין ליהנות מחוויה מלאה בכל זווית.


הוא מיוצר בשילוב של מתכת עם אלומיניום ונראה ומרגיש כמו מכשיר שיוצר בעבודת יד קפדנית עם גימור מאט נעים למגע.

Yoga Smart Tab הוא טאבלט מיטבי לצפיית בינג' בסדרות האהובות עליכם. הוא מספק חוויית צפייה חדה כבדולח כמעט מכל זווית או מרחק עם מסך ה-IPS בגודל 10.1 אינץ' וברזולוציית FHD, ועם הטמעה של טכנולוגיות תאורה ותצוגה מעודכנות שמעבר להפחתת עייפות העיניים גם משפרות את תגובתיות המגע. את חוויית השמיעה מספקים צמד רמקולי JBL Hi-Fi עם חיזוק של מגברים חכמים ותמיכה ב-Dolby Atmos המספקים קול באיכות מרגשת שעוטף אתכם מסביב.


במצב Google Assistant תוכלו להפוך את ה-Yoga Smart Tab למסגרת תמונות דיגיטלית, לשלוט במוזיקה שלכם ובהתקני הבית החכם, וכן לגשת במהירות לעדכונים חשובים. כדי להפעיל את המצב הזה באופן אוטומטי לחצו ושחררו את הכפתור על מעמד ה-Yoga כשהמכשיר אינו פעיל. מערך המורכב משלושה מיקרופונים דיגיטליים וזיהוי קול רגיש ב-360 מעלות נועדו לקלוט את הקול שלכם גם מהצד השני של החדר.
Smart Tab M8 עם Google Assistant של לנובו - הטאבלט המשוכלל למשפחה


עם Smart Tab M8 של לנובו, משפחות יכולות סוף סוף ליהנות ממכשיר לשימוש ביתי רב שימושי - טאבלט הניתן לשיתוף למבוגרים ולילדים שגם יכול לתפקד כרכזת ביתית חכמה שפעילה כל הזמן. מחברים את הטאבלט לתחנת העגינה התומכת בטעינה חכמה כדי להפוך אותו למכשיר ביתי חכם עם תכונות כמו זיהוי קול מרחוק, אפילו מקצה החדר, כדי לתת פקודות ללא שימוש בידיים, זאת על ידי שימוש בשני מיקרופוני MEMS באיכות גבוהה במיוחד. תוכלו לבקש מ-Google Assistant להראות לכם מי נמצא ליד הדלת הקדמית כשאתם יושבים על הספה, ליד השולחן או שוכבים במיטה.


Smart Tab M8 הוא טאבלט מדיה מרהיב שתוכנן לשימוש בידי כל בני המשפחה. הוא מציע מעבד מרובע ליבות מהיר במהירות 2 גיגה-הרץ וכן תמיכה ב-WiFi ברצועת 5 גיגה-הרץ כדי לאפשר לשחק משחקים מקוונים או להזרים תכני וידאו ללא שיהוי. עם האפשרות להגדרת מסך משתמשים, כשכל אחד מהם ניתן לזיהוי באמצעות זיהוי פנים או קוד PIN כדי לקבוע מי משתמש במכשיר, כל אחד מבני הבית יכול לקבוע להגדיר לעצמו סביבה ייחודית עם טפטים, אפליקציות ושטח אחסון משלו.

וה-Smart Tab M8 יכול להתאים לכל מקום בבית עם מעטה מתכת מלא ברמת הפרמיום ומסגרת צרה בתצורה שנועדה להשלים את העיצוב של הבית המודרני. הוא נוצר עבור מספר שימושים והגדרות, והוא ישתלב היטב בסלון או בחדר העבודה, כטאבלט או כמרכז בית חכם.


Smart Display 7 של לנובו - התצוגה החכמה המועדפת מקבלת שדרוג
אחת התוספות החדשה לסדרת התצוגות החכמות היא ה- Smart Display 7, שתוכננה להיות קומפקטית וגמישה ולהשתלב היטב בכל מקום, תוך שהיא מציעה את כל התכונות הוויזואליות של Google Assistant להן מצפים בתצוגה חכמה, עם מסך 7 אינץ' מרהיב תומך מגע.

בהשוואה לדור הקודם, Smart Display 7 מציעה כעת מסגרת צרה יותר וחיישן אור סביבתי להצגת תמונות טובות ומציאותיות יותר. וכתגובה למשוב מלקוחות, הוספנו רמקולים מופנים קדימה משמאל ומימין הממוקמים על פני משטח גדול יותר כדי לספק תהודה איכותית בהרבה. לצורך שמירה על הפרטיות, מציע ה-Smart Diaply 7 גם את תריס המצלמה TrueBlock וכפתור השתקה פיזי.
מחירים וזמינות
Yoga Smart Tab יהיה זמין באוקטובר 2019 החל מ-1,490 שקל

לתמונות ומפרטים - https://news.lenovo.com/press-kits/tech-life-2019/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il