TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

LG תחשוף בתערוכת IAA 2019 מערכת בידור ומידע לכלי רכב מבוססת LG webOS Auto


webOS Auto
LG webOS Auto משלבת את פלטפורמת המכונית המקושרת של Microsoft על מנת לשפר את יעילות השימוש ברכב

חברת LG תציג בתערוכת המכוניות של פרנקפורט (IAA) מערכת חדשה המשלבת את מערכת הבידור והמידע בכלי רכב של LG LG webOS Auto In-Vehicle Infotainment (IVI) עם פלטפורמת המכונית המקושרת של מיקרוסופט (MCVP). המערכת ממנפת את החוזקות של webOS Auto ושל Microsoft Connected Vehicle ומאפשרת לאסוף ולשדר מגוון רחב של נתונים, דוגמת מצב הנהג, מצב הדלתות, ושימוש באפליקציות.


המערכת מתוכננת על מנת להעביר נתונים הנוצרים ונאספים במכונית, יחד עם נתונים אודות השימוש באודיו, וידיאו ומערכות ניווט, אל סביבת הבינה המלאכותית של מיקרוסופט Microsoft Power BI, ובאמצעות הענן – באופן המאפשר ליצרני ציוד מקורי (OEM) לקבל תמונה כוללת על מנת להעשיר את חוויית המשתמש, ולשפר את הבטיחות לאורך כל מחזור חיי הרכב. שירות הענן הזה ישולב בסופו של דבר בפלטפורמה העתידית שלAuto webOS, על מנת לסייע בשיפור חוויית המשתמש במכונית. שירותים העתידים להיות מוצעים על ידי שותפים עסקיים יוצגו גם הם בעבודה על פלטפורמת webOS, במהלך תערוכת IAA.


webOS Auto, ששורשיה בפלטפורמת התוכנה webOS של LG, הפועלת במיליוני מכשירים חכמים, היא פלטפורמה מבוססת Linux למערכת בידור ומידע בכלי רכב מקושרים, המיועדת לספק את רמות הפריון והגמישות הנדרשות לפיתוח תוכנה על ידי יצרני OEM ויצרני מכלולים (Tier 1), תוך מינוף המומחיות שהצטברה בתחומי הבתים החכמים לקראת הדור הבא של חוויית שימוש במכוניות.


לדברי Helen Choi, סגנית נשיא בחטיבת ניהול הטכנולוגיות של LG Electronics, "באמצעות שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט, אנחנו משפרים ומחזקים את פלטפורמת הבידור והמידע של LG לכלי רכב, ומאיצים את הגעתן לשוק של מכוניות מקושרות שימנפו את הטכנולוגיות אותן מספקת MCVP. כל זאת, לצד המשך הפיתוח של הסביבה האקולוגית אותה מציעה webOS Auto, בזכות מגוון רחב של שירותים ושורה הולכת ומתארכת של חברות שותפות."

Tara Parakriya, מנהל תוכנית השותפים של פלטפורמת מיקרוסופט לכלי רכב מקושרים, ציינה כי "בעולם מתרחב במהירות של מכוניות מקושרות, השילוב בין webOS Auto ובין פלטפורמת Microsoft Connected Vehicle יציע יתרונות משמעותיים ליצרני מכוניות, על מנת לתת ערכים מוספים ייחודיים הנשענים על תהליכי היזון חוזר דיגיטלי הכוללים נתונים הנאספים ברכב. שיתוף הפעולה עם LG ירחיב את המערכות האקולוגיות שלנו, ויאפשר להציג שירותים דיגיטליים מבוססי קונטיינרים (מכולות תוכנה), אותם ניתן יהיה לנייד במסגרת פלטפורמות מבוססת בינה מלאכותית, על מנת ליצור חוויית משתמש ופונקציונאליות חדשה."


התערוכה המוטורית הגדולה בעולם, IAA, המוכרת גם כיריד המכוניות של גרמניה, מתקיימת בפרנקפורט בין ה-12 ל-23 בספטמבר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il