TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת הסטארטאפ הישראלית Griiip חתמה על הסכם הפצה עם ESPN לשידור ליגת המרוצים G1 Series


רכב הפורמולה הישראלי הראשון
ליגת G1 Series בחסות Fiverr הנערכת באיטליה תשודר בערוץ הטלוויזיה ובפלטפורמה הדיגיטלית +ESPN בברזיל

חברת Griiip הישראלית מגיעה להישג אדיר כאשר היא מודיעה על חתימת הסכם הפצה עם ESPN לשידור ליגת המרוצים G1 Series, אותה היא מפעילה באיטליה. במסגרת ההסכם, תשדר ESPN את מרוצי הליגה במהלך העונה – 7 מרוצים הנערכים במסלולי מרוץ באיטליה ובקרואטיה ו-6 מרוצים וירטואליים הנערכים בסימולטורים. המירוצים ישודרו בערוץ הטלוויזיה ובפלטפורמה הדיגיטלית ESPN+ בברזיל, הנחשבת לאחת המדינות בהן ספורט מוטורי הוא פופולרי במיוחד.


זהו הסכם הפצת התוכן השני של החברה, לאחר שבתחילת השנה נחתם הסכם עם אתר הספורט ONE בישראל.

Griiip, שהחלה את דרכה בשנת 2015, נוסדה בעקבות החזון להפוך את עולם הספורט המוטורי לנגיש יותר לקהל רחב של נהגים וצופים על ידי שילוב בין רכבי מרוץ לחדשנות טכנולוגית. החברה תכננה ויצרה את מכונית המרוץ G1 עבור סדרת המרוצים שלה הנקראת G1 Series. כיום, החברה מפתחת פלטפורמת מידע שתספק חווית משתמש מתקדמת המערבת את הצופים על ידי יצירת שכבות מידע חכמות על גבי שידור הווידאו של המרוץ, המבוססות על נתונים הנאספים מהרכבים בזמן אמת. Griiip עושה שימוש בליגת ה- G1 Series לפיתוח הפלטפורמה, אותה היא מתכוונת להטמיע בכל ליגת מרוצים בעולם, כאשר עד סוף השנה החברה תקיים ניסוי ראשון עם שתי ליגות מספרד וניו-זילנד.

"זה נדיר מאד שחברה צעירה בתחילת דרכה מקבלת הסכם הפצה עם שותף המדיה הבכיר בעולם" מציין מרקו מדלוני, ראש תחום המדיה ב- Griiip. "אנחנו נרגשים שגוף כמו ESPN רואה בליגה שלנו תוכן מעניין ורלוונטי לקהל הצופים שלהם. הם ציינו כי הייחודיות של Griiip היא בשילוב של מידע עשיר על גבי הווידאו והשילוב של מרוצים וירטואליים כחלק בלתי נפרד מהאליפות. עבורנו זו רק ההתחלה ואנו מנהלים בימים אלו שיחות עם גופי מדיה נוספים להפצת התוכן במדינות נוספות".

ליגת ה- G1 Series באיטליה מקבלת חסות ראשית מחברת Fiverr הישראלית. כחלק מהחסות, סדרת המרוצים נקראת - "G1 Series presented by Fiverr" ומשלבת את המותג Fiverr הן בפלטפורמה והן במסלולי המרוצים.

Griiip משלבת תשוקה, אדרנלין וחדשנות על מנת להנגיש את תחום הספורט המוטורי לנהגים ולצופים, ולאפשר להם לחוות ספורט מוטורי בצורה חדשה ומרגשת. רכב המרוץ של החברה, ה- G1, הינו רכב המרוץ המקושר הראשון בעולם וליגת המרוצים של החברה, ה- G1 Series, עושה שימוש במידע הנאסף מהרכבים כדי לתת לנהגים ולצופים את המקום המרגש ביותר לחוות ולצרוך ספורט מוטורי.


אתר החברה: griiip.com פייסבוק או אינסטגרם.


Fiverr® שמה לעצמה מטרה לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. הפלטפורמה של Fiverr מחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים המציעים שירותים דיגיטליים ביותר מ-250 קטגוריות ביניהם עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידאו ואנימציה ועוד. מאז הקמתה, הפלטפורמה שירתה מעל ל-5.5 מיליון עסקים ובוצעו בה מעל ל-50 מיליון עסקאות. הקהילה הגלובלית של Fiverr משתרעת על פני יותר מ- 160 מדינות.
אתר החברה: ; Fiverr.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il