TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אקזיט לפינטק הישראלי: LPA הגרמנית רוכשת את מודליטי טכנולוגיות


איל ליבוביץ', מנכ"ל מודליטי
חברת Lucht Probst Associates ) LPA), ספקית מובילה של טכנולוגיות חדשניות עבור שוק ההון ומוסדות פיננסיים (CapTech), רכשה 100% ממניות החברה הישראלית מודליטי (Modelity Technologies ) – חברת הייטק בתחום הפיננסים ושוק ההון

שילוב המוצרים והלקוחות של מודליטי ו-LPA הופך את החברה הממוזגת למובילת שוק ה-CapTech באירופה.

ההתרחבות הבינלאומית של LPA נמשכת עם ביסוס פעילותה בתל-אביב, המרכז הטכנולוגי של ישראל.
חברת LPA, ספקית מובילה של טכנולוגיות חדשניות עבור שוק ההון ומוסדות פיננסיים (CapTech), רכשה 100% ממניות החברה הישראלית מודליטי טכנולוגיות. זהו שלב נוסף בהתרחבות הבינלאומית של LPA המקדם אותה לעבר הובלת שוק ה-CapTech.


חברות CapTech מפתחות פתרונות ומוצרים טכנולוגיים המסייעים לחברות שירותים פיננסיים להכניס חדשנות בפעילות שוקי ההון שלהן. בין השאר, חברות CapTech מאפשרות ללקוחותיהן להרחיב את היקף פעילותם (באמצעות אוטומציה למשל) ולטייב את התהליכים העסקיים שלהם באמצעות ייעול ודיגיטציה תוך עמידה בדרישות הרגולטוריות הקיימות והעתידיות.


באמצעות רכישת מודליטי, חברת CapTech מובילה אשר נוסדה בשנת 2000 ומעסיקה 80 עובדים המומחים בטכנולוגיה, שוק ההון ורגולציה, LPA מרחיבה משמעותית את בסיס הלקוחות שלה מחוץ לאזור מדינות גרמניה, שווייץ ואוסטריה, והופכת לשחקנית ה-CapTech הגדולה באירופה. שילוב מודליטי מאפשר ל-LPA להוסיף מוצרים ופתרונות מתקדמים לסל הכלים הנרחב שלה.


למשל, בעוד ש-LPA מיקדה את פעילותה הטכנולוגית בדיגיטציה ואוטומציה של תיעוד (מסמכים) ותהליכים, רכישת מודליטי מנגישה ללקוחות LPA פלטפורמה עטורת פרסים לאוטומציה של דרישות רגולטוריות למוצרים פיננסיים, אשר משלימה את היצע הפתרונות העתידי של LPA. מודליטי גם מציעה מערכת לניטור דיווחים רגולטוריים ופלטפורמה אוטומטית מלאה ליצירה ותפעול של מוצרי השקעה מותאמים אישית ללקוחות.

ממשרדיה של מודליטי בתל אביב תהיה ל-LPA גישה למאגר הכישרונות הנרחב ולחדשנות של הטכנולוגיה הישראלית. בנוסף, בזכות הידע הקיים במודליטי, תוכל LPA להמשיך ולהרחיב את מומחיותה בתחום ה-CapTech – דבר הפותח בפניה דרכים חדשות לגייס לקוחות חדשים וכן אנשי מקצוע צעירים ומוכשרים.
צוות ההנהלה של מודליטי ימשיך להוביל את החברה גם לאחר השלמת המיזוג לתוך LPA. המנכ"ל הוותיק והחדש של החברה הוא איל ליבוביץ', אחד ממייסדיה ובעל למעלה מ-20 שנות ניסיון בניהול פיתוח תוכנה ושוק ההון. אסף סרי ימשיך לכהן כנשיא וכמנהל תפעול ראשי (COO). בדומה לליבוביץ', הוא בעל שנות ניסיון רבות ומומחיות נרחבת בפיתוח תוכנה ובניהול פרויקטים.


פיטר שוראו (Peter Schurau), מנכ"ל LPA מסר: "מודליטי ותל אביב מתאימות בדיוק ל-LPA. המומחיות הישראלית בתחום הטכנולוגי היא מזה זמן מובילת טרנדים בדיגיטציה של שוק הפיננסים. השילוב בין היכולות הללו למומחיות של LPA והעבודה עם עמיתינו החדשים בתל אביב לפיתוח מוצרים ופתרונות חדשים, היא רעיון מרגש. אני מצפה מאוד לקראת העבודה המשותפת עם איל ליבוביץ', אסף סרי וצוות מודליטי".


סטפן לוכט ורונלד פרובסט (Stefan Lucht and Ronald Probst), המייסדים והדירקטורים של LPA מסרו: " השילוב של מודליטי הינו אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של החברה שלנו, ומוסיף את החלק האחרון בפאזל האסטרטגיה הבינלאומית שלנו. מעל לכל, הוא מחזק את מיצובנו כמובילי השוק בענף ה-.CapTech יחד נוכל להשיג לקוחות גדולים חדשים בשווקים אזוריים אטרקטיביים במיוחד".


איל ליבוביץ', מנכ"ל מודליטי אשר יכהן מעתה גם כחבר בוועד המנהל הגלובלי של LPA, ציין כי "העובדה שאנו עומדים להיות חלק מקבוצת LPA היא הזדמנות מצוינת עבור מודליטי לצרף את הניסיון העשיר והמומחיות שצברנו לאורך שנים בפיתוח פתרונות טכנולוגיים עבור שוק ההון וליישם את היכולות שלנו בקבוצת חברות חזקה. אנו נעבוד יחד כדי להשיג את המטרה המשותפת שלנו להיות הספק העולמי המוביל של טכנולוגיות שוק הון".

על אודות Lucht Probst Associates (LPA):
LPA היא חברת טכנולוגיה המתמחה בשירות מוסדות פיננסיים וחברות הפועלות בשוק ההון. פעילות הליבה של LPA היא פיתוח מתמשך והרחבת פורטפוליו הפתרונות הטכנולוגיים שלה לייעוץ אוטומטי (LPA Digital Client Interaction), מכירות (LA Captano) ותיעוד (LPADoc) למכשירים פיננסיים, מוצרים מובנים ונגזרי OTC.

החברה מציעה פתרונות מובילי שוק התומכים בבנקים, תוך התאמה לדרישות רגולטוריות של MiFID II, PRIIPs ו- FIDLEG, בשילוב עם דרישות הגילוי למשקיעים (Key Investor Information Document- KIID). מסמך זה כולל את המידע העיקרי הנדרש למשקיעים פרטיים לגבי מכשיר פיננסי, לרבות תנאים פיננסים, סיכונים וביצועים היסטורי


בנוסף לפיתוח פתרונות הטכנולוגיים לחברות הפועלות בשוק ההון,LPA מציעה ללקוחותיה גם שירותי ייעוץ אסטרטגי, ניהול והטמעת מערכות.
לאחר השילוב עם מודליטי טכנולוגיות, כ- 300 מומחים לטכנולוגיה ושוק ההון עובדים על תיק הלקוחות הבינלאומי בתשע טריטוריות בינלאומיות.

על אודות מודליטי טכנולוגיות:
מודליטי טכנולוגיות הינה חברת פינטק המספקת לבנקים, חברות ביטוח ומוסדות פיננסיים נוספים פלטפורמה למוצרים פיננסיים, המאפשרת שקיפות ללקוחות ועמידה ברגולציות בתחום ההגנה על הצרכן (consumer protection) ואוטומציה מלאה של יצירה, ייעוץ, מכירה ותיפעול של המוצרים הפיננסיים.
מודליטי משתתפת באופן פעיל ביוזמות של התעשיה הפיננסית באירופה המיועדות לקדם את תחום ההגנה על הצרכן בכל הנוגע למוצרים פיננסיים ונמצאת בקשר ישיר עם הרגולטורים האירופיים בנוגע לרגולציות בתחום זה.


על לקוחות מודליטי נמנים עשרות רבות של מוסדות פיננסיים מובילים ברחבי אירופה, אמריקה וארה"ב, החל מבנקי השקעות גלובליים ובנקים קמעונאיים וכלה בחברות ביטוח ומנהלי קרנות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il