TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

איי-נט מובייל השלימה ניסוי מוצלח בקנה מידה גדול במערכת למניעת תאונות דרכים המבוססת על תקשורת סלולרית


פורסייט
החברה תשלים תצורה שתאפשר מסחור ושימוש על ידי מיליוני משתמשים בסוף שנת 2020
חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום כי החברה נכדה שלה, איי-נט מובייל בע"מ (Eye-Net Mobile Ltd.), השלימה ניסוי מוצלח בקנה מידה גדול במערכת Eye-Net™ שלה למניעת תאונות דרכים המבוססת על תקשורת סלולרית ועמדה בכל היעדים שנקבעו מראש לבחינת הצלחתו של הניסוי. יותר מ-8,500 משתמשים מרחבי ישראל ומהעולם השתתפו בניסוי.

הניסוי הוכיח את ההיתכנות הטכנולוגית של פתרון Eye-Net בקנה מידה גדול, ומהווה ציון דרך חשוב עבור החברה במעבר מטכנולוגיה למוצר ולמסחור.

במהלך ששת ימי הניסוי, מערכת Eye-Net סיפקה התרעות בזמן אמת למשתמשים אודות חמישה אירועים שהמערכת הגדירה כמסוכנים.

מערכת Eye-Net פעלה על מגוון רחב של טלפונים סלולריים מבוססי מערכת אנדרואיד ו-iOS והציגה תפקוד מלא במהלך הניסוי. אלפי משתמשים מהארץ ומהעולם השתתפו בניסוי שבמהלכו נסעו במצטבר יותר מ-750,000 קילומטרים ו-35,000 שעות. במהלך הניסוי נבחנו רכיבי המערכת הבאים: צד לקוח, צד שרת, אלגוריתמים, ארכיטקטורת מערכת וכלים.

המערכת הוכיחה יציבות ויכולת להתמודד עם העברת נתונים, תמכה בפריסה גיאוגרפית נרחבת של משתמשים, מיטבה זמני שיהוי נמוכים והציגה תאימות עם מגוון של טלפונים חכמים ומערכות תפעול, ובכך השיגה את יעדי הניסוי שנקבעו מראש.

כל הנתונים בזמן אמת שנאספו מאלפי משתמשים במהלך הניסוי על ידי תשתית ניטור ובקרה יסייעו להשלמת תצורת (SDK) software development kit למערכת .Eye-Net תצורת SDK תאפשר לאיי-נט מובייל לשלב את הפתרון והפונקציות שלה עם יישומים מבוססי מיקום מובילים, כגון יישומי ניווט, נסיעה שיתופית, חניה וכושר, ותאפשר חדירה מהירה לשוק ומסחור. תצורת הSDK- של Eye-Net תהיה מוכנה לשרת מאות אלפי משתמשים בתחילת 2020, ומיליוני משתמשים בסוף 2020.

"ניסוי מורכב זה, ראשון מסוגו, בקנה מידה גדול, נערך לאחר תקופת פיתוח של שנתיים וחצי וכ-15 שנות אדם. הצלחתו של ניסוי זה הינה הישג משמעותי עבור חברת איי-נט מובייל," אמר חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט. "על ידי חיזוי מוצלח של התנגשויות מחוץ לטווח הראייה והרחבת ההגנה של מערכות קיימות, Eye-Net הוכיחה את יכולתה למנוע תאונות ולהציל חיים."

איי-נט מובייל מודה לכל משתתפי הניסוי, לרבות עובדי קבוצת אלדן, קבוצת שגריר שירותי רכב בע"מ, יוניברסל פתרונות תחבורה בע"מ, וחברת טרייד מוביל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il