TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ארבל ליברמן מונתה לSenior Recruiter - בחברת פנדו


ארבל ליברמן
פנדו מפתחת פלטפורמה לשיפור חווית המשתמש עבור מנהלי מוצר

חברת פנדו (Pendo), המפתחת פלטפורמה לשיפור חווית המשתמש עבור מנהלי מוצר, הודיעה היום על מינויה של ארבל ליברמן ל Senior Recruiter למרכז הפיתוח בישראל, אותו מנהל מיקי צ'סניק-שקד.
לליברמן מעל 15 שנות ניסיון בעולמות הגיוס בתחום הטכנולוגי, והיא מילאה שורת תפקידים בחברות מובילות בתחום, ביניהן Nice ו- Stratasys .


כחלק מתפקידה תהיה ליברמן אחראית על גיוס בתחום המובייל, תחום מבוקש הנמצא בצמיחה מתמדת. בתפקידה האחרון בחברת Nice ניהלה ליברמן את הגיוס באחת מחטיבות פיתוח מוצר שכללה 300 עובדים בארץ ו-1,000 בעולם, והתמקדה בבניה של תהליכי גיוס, בצמוד למנהלי מגייסים והמגויסים עצמם.

משרדי חברת פנדו ממוקמים בהרצליה פיתוח והיא מציעה משרות פתוחות בתחום פיתוח תשתיות SDK Software development kit)) לתחום המובייל, משרות Backend ו – Frontend.

ליברמן בוגרת תואר ראשון BA מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, במדעי ההתנהגות. במהלך שירותה הצבאי שימשה כמתחקרת ביטחונית.

"אני שמחה ומתרגשת לקראת האתגר המקצועי הבא בקריירה שלי", אומרת ליברמן, "פנדו היא חברה מצליחה הנמצאת בצמיחה מתמדת וקצב הגיוסים בה גבוה. המגויסים הפוטנציאלים הם בעלי ניסיון בתחום נישתי שהוא בעל ביקוש גבוה, ואני מאמינה שהניסיון שלי בתחום יסייע רבות בגיוס המועמד המתאים שיענה על הגדרת תפקיד שהיא מדויקת, בשילוב אישיות מרשימה".

מיקי צ'סניק-שקד, מנהל מרכז הפיתוח בישראל, פנדו: "אנחנו ממשיכים להתרחב ולהגדיל את הפעילות בישראל, וצפויים לשלש את מצבת כוח האדם ולכן גייסנו את ליברמן שהיא בעלת הבנה מעמיקה בתחום. כחברה המציבה דגש על שילוב של טכנולוגיה וערכים, אנו מציעים עבודה בסביבה ידידותית ויציבה ובתנאי העסקה מצוינים".

אודות פנדו:
פנדו מפתחת פלטפורמה לשיפור חווית המשתמש עבור מנהלי מוצר. עם פנדו, צוותי ניהול המוצר יכולים להבין את התנהגות המשתמש, לאסוף משוב, למדוד NPS ולהכריז על הקמתם של פיצ'רים חדשים באפליקציה, זאת ללא צורך בתיכנות. לקוחות פשוט מקלידים שורת קוד באפליקציית המובייל או הweb ומתחילים מיד לפענח את התנהגות המשתמשים בתוכנה שלהם.


השילוב של הבנת התנהגות המשתמשים, עם הדרכה מובנית באפליקציה ותקשורת עם מנהלי המוצר, מאפשר לארגונים להעלות את מעורבות המשתמשים, לשפר ולהגביר את חווית המשתמש, ובכך יוצרים מוצר המותאם טוב יותר לצרכיהם. פנדו שנוסדה בשנת 2013, גייסה עד היום כ -106 מיליון דולר. לחברה כיום למעלה מ-850 לקוחות ברחבי העולם.

מרכז הפיתוח בישראל הוקם ב2017, עם הרכישה של insert ,סטארט אפ ישראלי שהציע טכנולוגיה המאפשרת ניהול אפליקציות מובייל ללא תכנות, עבור מנהלי מוצר. המשרד, שבעת רכישתו כלל 30 עובדים, ממוקם בהרצליה ומורכב ברובו ממפתחים, מנהלי ומעצבי מוצר, אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש.

פנדו מציעה את האתר ProductCraft המכיל תובנות שנכתבו על ידי ועבור מנהלי מוצר מובילים וכן את Pendomonium, כנס מקצועי מוביל לניהול מוצר.

למידע נוסף היכנסו  לhttps://www.pendo.io /   



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il