TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מארוול משיקה בקרי PCIe Gen4 NVMe SSD בעלי צריכת הזרם הנמוכה ביותר בתעשייה


מארוול
מציעים יחס משופר של צריכת חשמל וביצועים ליישומי מחשוב בקצות הרשת ולמרכזי עיבוד נתונים

חברת מארוול מציגה קו מוצרי בקרים לכונני אחסון פלאש PCIe Gen4 NVMe SSD בעלי צריכת הזרם הנמוכה ביותר בתעשייה. בקרי SSD החדשים מתוכננים על מנת לעמוד בדרישה לצריכת חשמל נמוכה יותר ולביצועים גבוהים יותר בדור הבא של מרכזי עיבוד נתונים ומערכות הפועלות בקצות הרשת, המופיעים יחד עם ההתקדמות בתחומי הבינה המלאכותית ורשתות 5G.


פריצת הדרך הטכנולוגית של מארוול מספקת ביצועים חסרי תחרות במארז אולטרא-קומפקטי, תוך מינוף המומחיות של מארוול בתכנון מערכות על גבי שבב בודד (SoC) והקניין הרוחני שלה בתחומי האחסון. כך, ניתן לסייע לארכיטקטים של מרכזי עיבוד נתונים, מחשבים ניידים, טבלטים, קונסולות משחקים ופלטפורמות מחשוב הפועלות בקצות הרשת לקדם את הפתרונות שלהם לעידן החדש של מידע מבוזר בקנה מידה רחב.


לדברי נייג'ל אלווארס, סגן נשיא לשיווק בחטיבת הפלאש של מארוול: "משפחת בקרי האחסון תוכננה על מנת להתמודד באופן אופטימאלי עם הנקודות הכואבות ביותר בתחום מרכזי עיבוד הנתונים והמחשוב בקצות הרשת: היחס בין הביצועים ובין צריכת הזרם, ובעיות קיבולת האחסון.


ההשקה הנוכחית שבה וממחישה את מעמדה המוביל של מארוול בתחום האחסון, תוך שהיא מספקת את הבקרים הראשונים בני ארבעה ערוצים בממשק PCIe Gen4 NVMe לכונני SSD, המציעים את צריכת הזרם הנמוכה ביותר בתעשייה, ועתידים לחולל מהפיכה בתחום פתרונות ה- SSD לעידן כלכלת הנתונים".


תמיכה של שותפים בתעשייה
לדברי כריס קילברן, סגן נשיא ומנהל ערוצי הלקוחות של AMD: "AMD השיקה לאחרונה את פלטפורמת המחשוב האישי השולחני הראשונה בעולם המוכנה לעבודה בסביבת PCIe 4.0, בדמות הדור השלישי של מעבדי AMD Ryzen וערכת השבבים AMD X570 לתושבות AM4. אנו נלהבים לראות את בקרי DRAM-less PCIe Gen4 SSD של מארוול המסייעים להביא רוחב פס משופר וביצועים הנדרשים על מנת להעלות את חוויית המשתמש במערכות הדור הבא".


ג'יי-פי יאנג, מנהל היחידה העסקית לתחום ה- SSD בחברת Union Memory, שבבעלות לנובו, אמר כי: "כשותף אסטרטגי של לנובו בתחום האחסון, אנו מחוייבים לחולל שינוי בחוויית השימוש של לקוחותינו בחדשנות טכנולוגית. ממשק PCIe Gen4 בבקרים החדשים של מארוול מציע עבודה בקצב מהיר של 1200MT/s NAND לכונני פלאש, וצריכת זרם נמוכה בזכות טכנולוגיית 12 ננומטר, באופן התומך בחזון שלנו החותר להצגת ערך משמעותי ללקוחות במסגרת צריכת זרם נמוכה ובפקטור גודל מצומצם והשהיה נמוכה, באופן המאפשר הפעלה מהירה של המחשב והארכה של חיי הסוללה".


לדברי אריה טל, מנהל פיתוח עסקי בכיר בקבוצת מוצרי הצרכיה והרכיבים בחברת Micron Technology: "עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם מארוול על מנת לאמת את תכנון רכיבי NAND בעלי 96 השכבות של מיקרון בממשק 1.2 GT/s והתאמתם לבקרי PCIe Gen4 SSD החדשים. הבקרים של מארוול, שעברו אופטימיזציה מתאימה, יאפשרו ללקוחות המשותפים לנו להציע פתרונות חדשניים, בעלי צריכת זרם נמוכה בפקטור קטן של אחסון SSD למרכזי עיבוד נתונים, מחשוב בקצות הרשת ויצרני מחשבים אישיים".


לדברי הירו אוהטה, מנהל הטכנולוגיות בחברת הזכרונות של טושיבה: "מארוול וטושיבה מקיימות שיתוף פעולה הדוק באספקת היצע מוצרי SSD הטוב בתחומו מרמת הלקוח הבודד ועד למרכזי ענן. אנו מאמינים כי השילוב בין מוצרינו יאפשר לבנות ארכיטקטורות אחסון חדשות העושות שימוש בטכנולוגיות פלאש".


טכנולוגיות הדור הבא
סל מוצרי הבקרים לאחסון SSD החדשים של מארוול כולל את דגמי 88SS1321, 88SS1322 ו- 88SS1323, שהם הבקרים הראשונים בעולם לאחסון PCIe Gen4 DRAM ו- DRAM-less SSD המיוצרים בתהליך של 12 ננומטר. הבקרים החדשים תומכים בכל פקטורי הגודל הקיימים, לרבות m.2 (22110 - 2230), BGA, EDSFF ו- U.2, ומתאימים במיוחד לאחסון בעבודה עם שרתים במרכזי ענן, אחסון במערכות מחשוב, כונני אתחול ברשתות ארגוניות, אחסון בתחנות לקוח ואחסון בקונסולות משחקים, כמו גם יישומים חדשים בתחומי המחשוב התעשייתי ומחשוב בקצות הרשת.


חשוב לציין כי הפתרונות החדשים של מארוול יאפשרו לבנות דור חדש של מערכות תלת-מימד ו- QLC NAND, המשפרות את יחס הביצועים למחיר ומצמצמות את העלות הכוללת. בקר ה- DRAM-less האולטרא-קומפקטי מציע ארכיטקטורה המאפשרת לבקרי SSD עצמאיים (stand-alone) וליחידות NAND להיות משולבים זה לצד זה על גבי שבב בודד בפקטור m.2230. החיסכון במקום מאפשר לפלטפורמות OEM להציע מקום גדול יותר למארזי סוללות, בהשוואה לכונני SSD בפקטור גודל m.2280 – והכל גם תוך אספקת ביצועים טובים יותר בהשוואה ל- SSD בתקן PCIe Gen 3x4, וצריכת זרם נמוכה מזו של כונני SSD המבוססים על בקרי NAND בעלי שמונה ערוצים.


אודות מארוול
מארוול היא מובילה עולמית בתעשיית השבבים בתחומי תקשורת, אחסון ומחשוב. מארוול ישראל היא בין החברות הגדולות בארץ לפיתוח שבבים ללא ייצור (Fabless) ופועלת בשני אתרי פיתוח – בפתח תקווה וביקנעם. המרכז הישראלי עוסק בפיתוח השבבים לתחום הנטוורקינג – מנוע הצמיחה המרכזי של מארוול, שרובו מפותח בארץ, מערכות מיתוג (Switching) למרכזי הנתונים של ארגונים ולחוות ענן של ספקים. כמו כן, מפותחות בו מערכות מוכללות (SoC – ר"ת System on Chip) למגוון יישומים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il