TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ThetaRay ממנה את עידן קרת למנהל לקוחות ראשי


עידן קרת
לקרת 16 שנות ניסיון בתחום מניעת פשע פיננסי

ThetaRay, הספקית המובילה בפתרונות Big Data מבוססי AI, מודיעה על גיוסו של עידן קרת לתפקיד מנהל לקוחות ראשי. לקרת ניסיון של 16 שנה בתחום הפתרונות למניעת פשע פיננסי, ב- 20 מתוך 50 הבנקים המובילים בעולם בתחום הקמעונאות וההשקעות. את הניסיון צבר, בין היתר, בנייס, אקטימייז ומטריקס-IFS.


קרת יהיה אחראי להטמעה המוצלחת של כל פרויקטי היישום של לקוחות ThetaRay, ליצירת שותפויות עם ארגונים מייעצים בינלאומיים, ולסיוע ללקוחות למקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם בטכנולוגיית Intuitive AI של ThetaRay.


קרת בוגר תואר ראשון במדעי המחשב ממכללת תל אביב יפו בישראל, שירת ביחידת המודיעין הצבאית של צה"ל ויהיה ממוקם במטה ThetaRayבניו יורק.

קרת הוא התוספת האחרונה להנהלת ThetaRay הצומחת. מינויו מגיע בעקבות הצטרפותו של סטיב מאן למנהל השיווק הגלובאלי של החברה.

מנכ"ל ThetaRay, מארק גזית, אמר כי: "אנו מחויבים לספק שירות מעולה ללקוחותינו ולשותפינו. הרקע והמומחיות המרשימים של עידן קרת הופכים אותו למתאים ביותר עבור מנהל לקוחות ראשי. הוא יעבוד בצמוד ללקוחות שלנו כדי להבטיח שהם מוגנים מפני הצורות הקטסטרופליות ביותר של פשעי רשת פיננסיים."

אודות ThetaRay:
ThetaRay מסייעת ללקוחות בארגוניים פיננסיים גדולים, חטיבות אבטחה וסייבר ותשתיות קריטיות להיות גמישים יותר ולנצל הזדמנויות. הפתרונות האנליטיים המתקדמים שלה פועלים במהירות חסרת תקדים, בדייקנות ובהיקף, ומאפשרים ללקוחות לנהל סיכונים, לזהות תוכניות להלבנת כספים, לחשוף הונאות, הלוואות גרועות, כשלים תפעוליים ומהצד השני לחשוף הזדמנויות צמיחה חדשות.
כדי ללמוד עוד על ThetaRay, בקר www.thetaray.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il